mamatje, je pendelt maar wanneer je er echt zin in hebt hoor. enne innige deelneming met het overlijden van je opa. sterkte
dat had ik ook deze ronde, ook voor het eerst erop gelet eigenlijk omdat ik ook voor het eerst met ovu-testen heb gewerkt.
Ovutesten zijn heel handig, de mijne zijn nu op, en ik hoop eigenlijk dat ik volgende week geen nieuwe exemplaren hoef te bestellen.
yaraah, dank je!! Nou ik zie het allemaal wel.... Maar aangezien me temp nu 36.6 was denk ik dat ie er over een paar dagen er pas aan komt...me ei dan. We zien het van zelf wel weer he!! Ik ga nog wat doen hier in huis en wat boodschapjes doen en dan te werk...zucht...liever blijf ik thuis maar goed het moet weer...ben zo moe en zo jankerig nog.... acchhh ja misschien zien ze het wel op me werk en sturen ze me evengoed nog naar huis..... Tot later dames
Nog geen roze vandaag jammer dames. Knufff Hopelijk is oktober superroze!!! het moet gewoon. @hier misselijk van de kattenbak Whahaha die kat van ons stinkt nu echt als ze gepoept heb. Ohh was net een het kokhalsen en nu ook nog als ik er aan denk. Volgendeweek gaat ze weer op de duurdere merk brokken. daar stiknkt ze niet van.
GEFELICITEERD!!!! Geweldig zeg,t och nog 1 zwangere uit de testmarathon JOEPIE! Voor de rest echt onwijs jammer, op naar oktober
ohh en de kat laat de hele dag poepies echt ik heb een biogaskat. Als ik dat nou kon opvangen kon ik gratis autorijden. Denk dat ik dan spontaan een snelle auto heb whahaha
Whaha erg he en ze blijven zo lang hangen. Het is nu een ruftkatje wat voor brokken krijg jullie kitten? die van ons momenteel een goedkoop merk uit de supermarkt maar sinds dat ze die brokken eet is ze een en al aan het poepjes laten.
onze jongere poesjes stinken ook ontzettend wanneer ze hun behoefte hebben gedaan, daarom haal ik ook vrijwel meteen met het schepje het drolletje eruit en gooi het buiten in de gft bak.
Onze eigenwijze 14 jaar oude kater krijgt iams adult, anders hou ik een abonnement op de dierenarts ivm nieren/blaasproblematiek en het feit dat er te veel zout in dat andere voer zit voor onze kat.
het natte blikvoer halen we bij de boerenbond, van Kenner. de brokjes zijn de krokantjes van de supermarkt, huismerk! dit wordt hier goed gegeten door alle poesjes.
Hier eten ze alles van eigenhuismerk, ook het zachte voer, en af en toe een verwennerij met Gourmet ofzo.
Over 5 dagen NOD en vandaag wat roze/bruin verlies. Komt misschien wel door de iets wat wilde s*x gister