NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hoi dames, ik kwam ff "hallo" zeggen... zie erg weinig roze deze maand, toch raar hoe de verschillende maanden zo kunnen verschillen he..?!
    Ik ben zelf tijdens de week van m'n ei serieus ziek geweest, bronchitis en koorts, ei gemist en voel ook hélemaal niks.
    Normaal 2 dagen na m'n ei al pijnlijke (.)(.), nu niks niks niks... normaal gezien zou m'n NOD 24 september zijn.
    Maarja, weet dus niks.

Raar!

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    yootje zegt "hallo" terug! haha

omdat je zo ziek bent geweest, kan je cyclus ook langer duren. maar wie weet ben je toch zwanger, en heb je je ei eerder of later gehad!

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    haai Yootje :) ahja, het is gewoon een raar gevoel als je het niet wéét. Normaal voel ik m'n ei heel goed maar die zieke week ging gepaard met allerlei pijntjes dus dan vallen die eikrampjes niet op.
    Zou beginnen denken dat ik geen ei gehad heb omdat ik geen zere boobies heb. Hebben in elk geval geen zin gehad in ziek-klussen... is zo "bah". :D

Hoe is het met jou?

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    met mij gaat het prima, ik heb op het moment nergens last van, geen ongi-krampen, wat natuurlijk alleen maar een goed teken is, haha! ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dag, daarbij aan het nadenken over verhuizen naar Belgie!

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik moet een selectie maken van de trouwfoto's om dan op dvd te zetten en ook een cd maken met muziek die we echt graag horen voor erbij.

yootje ik blijf duimen voor jou hoor

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oohh en ik zie net je banner... alvast leuk dat je geen krampen hebt! Duimen maar weer :)

België! Kom maar snel, de zon schijnt ;) Hoe komen jullie erbij? En welke stad/omgeving zouden jullie willen?

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mijn vriend zijn moeder woont in Belgie, bij St Truiden. ze bezit www.kasteelnieuwenhoven.be. daar willen we dan ook gaan wonen/werken zeg maar! maar we moeten dat eerst goed overdenken, omdat we dan beide onze banen hier opzeggen, en daar nog maar minimaal gaan leven. zonder luxe e.d.. gelukkig hebben wij ook niet veel nodig, dat scheelt wel weer.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Waw het ziet er echt geweldig uit!! Ik zou er meteen voor tekenen... echt 'n droom. Ben ook zo't type van; hoe minder hoe beter... ongelofelijk hoeveel rust je krijgt wanneer je back to basics leeft. Jammer genoeg is dat bijna onmogelijk tegenwoordig.
    Ik zeg; doen! ;)

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoe het er nu uitziet, zullen we ook gaan hoor! alleen moeten we nog eerst om de tafel gaan zitten met zijn moeder, en dan bespreken wat wij willen, hoe we dat willen en of dat daar past.

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    wel het klinkt in elk geval echt fijn! Hoop dat het lukt voor jullie, hou me op de hoogte ;)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :(Werd net gebeld, mijn moeder gaat met spoed naar het ziekenhuis met de ambulance... en ik kan nu niet naar haar toe...
    Het gaat helemaal niet goed met haar....ze zit nu bij de HA te wachten.

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh meis! wat is er aan de hand dan?

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hé.. sammie.. wat is er aan de hand meis? :(

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ze is onderweg naar Antoniushove.

Ze heeft al een paar dagen gevoelsverlies in heel haar lichaam, en hoge koorts, en onwijze hoofdpijn en slaapt de hele dag.
    Haar bloeddruk was abnormaal hoog, en ze moet direct opgenomen worden...

Ik voel me nu zo machteloos, ik woon hier in Emmen en kan niet even naar haar toe..

Kan me tranen niet eens inhouden...

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meid, wat is dat nou zeg...

ik snap dat je je machteloos voelt, is er dan echt geen manier om daar te geraken nu?

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    jeetje Sammie wat verschrikkelijk zeg! kun je niet met de trein of zo?

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Da's inderdaad heel erg klote meis... je staat machteloos en bent ongelofelijk ongerust. We hebben hier hetzelfde meegemaakt. Je kan er wel op hameren dat ze je op de hoogte houden of zelf af en toe bellen hoe het met haar is.
    Je hoeft je tranen niet in te houden, is gewoon erg k¨t dat je niet bij haar kan zijn. Hoop zo hard voor jullie dat het goed komt, knuf.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goh Sammie88,
    Dat is een klap zeg :$.
    Met je rug tegen de muur en afwachten hoe of wat.
    Jeetje, ik heb enorm met je te doen.
    Is er misschien iemand, die jou zou willen brengen; fam/vrienden:(

Sterkte meid. Goh!

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè, wat vervelend voor je meid, maar waarom kan je niet naar haar toe dan? Wat is er met je moeder aan de hand dan? Let wel, je hebt maar 1 moeder hoor!!. Sterkte meid, dikke knuffel

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb net telefonisch contact gehad, en tot er duidelijkheid is mag ik niet naar haar toe..

Heb namelijk zelf COPD en ben afgelopen week geopereerd dus extra vatbaar...

Deel Deze Pagina