NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Chelle, de wereld is gemeen soms. Maar jou tijd komt ook nog wel (en dat van mij ook hoop ik) Voor je het weet zit jij ook op je roze wolk en dan ben je de tijd ervoor weer helemaal vergeten!

Yootje, spierpijn in je buik......ik gok toch zwanger...... nu die test nog! Ik ga heeeeel hard voor je duimen!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    kom maar hier weer koekeloeren
    okt is errugggggggg stil

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Waar is iedereen toch? Is er iest leuks op de NL TV?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Geen idee... hier belg-tv :) ah... ik heb al 2 dagen wittig vruchtbaar slijm! Misschien is m'n ei 2 weken later door ziek te zijn ofzo?

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    niet dat ik weet...

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb geprobeerd bij te lezen en ben doodleuk het meeste vergeten.

Sammie, veel sterkte met je moeder. Ik hoop dat je snel naar haar toe kan.

Yootje, ga nu testen! Volgens mij zijn de symptomen erg duidelijk. ;)

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!!!

Ik heb zojuist getest en...... hij was heeeel licht positief!!! whaaaaahhh!!! ik zie echt een streep, heel dun en wit, maar voel me zo misselijk sinds gistermiddag dat het haast wel moet kloppen...

ik ga a.s. vrijdag nog eens mee doen in de testmarathon....dan moet de lijn duidelijke zijn!!

liefs

8. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oooooo IngeF..helemaal super...ik zal voor je bljven duimen dat de streep alleen maar harder gaat knallen...

alvast voorzichtig gefelic...

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

Heb weer niet bijgelezen... Mis jullie wel een beetje de afgelopen 2 weken, maar door alle drukte maar weinig tijd om me te melden hier :(

@ Ingef: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid, ik duim voor een knaltest vrijdag!

Hier ovutest nog steeds nega gister, ookal leek ik een heel licht streepje te zien. Naar mijn idee zou hij dan vandaag iets donkerder moeten zijn, dus dat wacht ik even af.

Gister kater naar dierenarts gebracht in verband met overal en nergens sproeien al een aantal weken (ook de achterkant van onze mooie stoffen bank) en het werd steeds erger. Nu blijkt dat hij heel erg blaasgruis heeft en zijn hele blaas geirriteerd is. Dierenarts zei dat hij er zeker erg veel pijn aan heeft dus dat het een wonder is dat hij nog zo vrolijk rondhuppeld :( Schrok er wel een beetje van moet ik zeggen. Hij piest wel overal, maar komt verder helemaal niet ziek of slomer over. Hebben nu aangepast dieet gekregen en pijnstillers en moet over 3 weken opnieuw langs om plasje in te leveren. Hebben hem gisteravond maar even plat geknuffeld ;)

Verder geen nieuws aan deze kant.

10. hennah

hennah Lid

25 aug 2009
    43
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ ingeF: Wat spannend!! maar alvast een beetje gefeliciteerd! Vrijdag een dikke positieve test!

@ Kubus: Wat vervelend van je kat...geef hem nog maar een extra knuffel, en maar hopen dat hij gauw beter wordt!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Gooood murning ladies!!!

Ben zo weer terug, maar wilde jullie al een goede morgen wensen. Ik ga nog ff andere topics lezen en reageren. Als er hier reactie is kijk ik hier natuurlijk als eerste he!

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Voorzichtig gefeliciteerd meid, maar een streep is een streep dus heb goede hoop voor je voor as. vrijdag

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zo, ik ga ff een paar pagina's teruglezen hier.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ingef: alvast een voorzichtige feli! :)

Sammie: hoe gaat het nu met je moeder?

Yootje: wat spannend dat jullie misschien daarheen gaan verhuizen! Het ziet er erg gaaf uit! Maar betekent zonder 'luxe' ook zonder 'zp'? *slik* :p

Hier: snik, zometeen naar schiphol om mn broertje gedag te zeggen....gister zijn we al bij hem/ouders wezen eten en zat ik al de hele tijd met een brok in mn keel..goh het valt me echt echt zwaar om hem nu 9 maanden niet te kunnen zien...
    Ik ga even gauw een kaartje voor hem schrijven en dan vertrekken we!

Fijne dag meiden en hopelijk nog meer roze!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hee ik zie dat Surf weer terug is!! Hoe is het meid?

@ sammie: succes voor je moeder!

@ yootje: toch blijf ik bij jou het gevoel hebben dat het raak is. Mss dat je laat hcg aanmaakt?
    Trouwens lief dat je duimt dat iedereen snel zwanger mag zijn. Je weet waar je bij mij voor moet duimen he?

@ Kris: ik was vanmorgen eens wat later wakker (niet al om een uur of 5, maar nu pas om half 8)

@ ingef: oh spannend. Over een paar daagjes dus opnieuw testen?

@ kubus: hoop dat je kat snel beter is

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Heitje, heel veel sterkte straks op Schiphol. Dikke knuffel

Sammie hoe is het nu met je moeder, is er al meer nieuws?

Kubus, onze kat heeft hetzelfde, oorzaak was te zout voer, dus sindsdien zit meneer op speciaal voer en is er niets meer aan de hand

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ingef, ook ik wil je vast voorzichtig feliciteren! omdat hcg per 2 dagen verdubbeld, zal hij vrijdag vast en zeker duidelijker zijn!

Goedemorgen ladies, hier nog geen ongi. omdat ik de afgelopen nachten vaak op moest om te plassen, had ik bewust gisteravond heel weinig gedronken, nu moest ik evengoed op om te plassen. wel vervelend, want als ik eenmaal wakker ben, kom ik nog maar slecht in slaap!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Succes voor zo dan. En kom daarna maar gezellig met ons kletsen....

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit klinkt wel aardig zwanger yootje, ik hoop dat je vrijdag positief test

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Goh dat ken ik! heb ik de laatste tijd ook veel last van. Gelukkig vrijdag bij de ha langs om dat te bespreken.

Deel Deze Pagina