maar meiden ik ga weer... anders kan ik vandaag niks meer doen in huis... doeidoei mss tot zo en anders tot vanaaf of morgen
ik ben er ook weer es vandoor, ga nog maar eens de auto wassen. zal tot morgen zijn hoor. *zwaait naar alle meiden*
ben ik weer ffies... heb net t bed afgehaald...en een was opgehangen en een draai aangezet... zometeen nog de vloer doen en dan voorlopig weer klaar voor vanmiddag iig...
jeetje jeetje... ben niet "vooruit te branden" zoals jullie het zo mooi zeggen... moet nog vanàlles doen vandaag, maar het enige wat ik doe is met een koffietje op de bank en een Zptje af en toe.. damned lazy days!
hier dus nog steeds precies hetzelfde, net even herhaling van boer zoekt vrouw gekeken, vind ik zooo leuk! maar nu toch echt ff stofzuigen, dat ik tenminste iets gedaan heb vandaag!
Heb ik zo'n zin in!!! Nog maar 1,5 uur en dan kan ik naar huis!! (misschien ga ik stiekem wel wat eerder...)
Hallo meiden, reageer even snel en stiekum van het werk.... ik had een vraagje aan HEITJE is het omdat je oraal temperatuurt dat je temp zo laag is? Ik ben eergisteren begonnen en heb nu twee keer een temp van 36.0 ik temp namelijk ook oraal, ben daar niet wakker genoeg voor hoor om die termometer in me kont te stoppen tot vanavond meiden *zwaai*
Even verzoekje: Naast al het duimen voor alle zwangerschappen, graag om 16:00 even duimen voor mijn manneke! Die moet dan een presentatie geven aan het gehele management team (wereld top) van zijn bedrijf. Ahhhhh spannend! Vind het zo leuk voor hem. Hoop dat het goed gaat. Heb er natuurlijk vertrouwen in!
om 16.00u zullen mijn duimpjes draaien Kris!! @hier joehoe, heb de huiskamer/keuken/gang gestofzuigd! nu mag niemand meer zeggen dat ik lui ben! haha