oh, kom ik nog ff spieken, ben ik helemaal alleen.... waar is iedereen! mijn ongi is er nog steeds niet, wel een trekkerig gevoel onder in mijn buik. ondanks de bijna-positieve ovu-test van vanmiddag ga ik er toch vanuit dat mijn ongi binnen nu en 3 dagen komt, zegt mijn gevoel!
Kris, ik lees net dat je ongi komt! wat balen zeg! nu maar hopen dat het volgende ronde raak zal zijn!
biw kom net van me schoonouders af... ze zijn vandaag terug gekomen van de vakantie dus moest er ff heen we hebben nog souveniertjes gekregen me ventje een pet en ik een strandlaken met een witte tijger ben gek op katachtige worden we weer lekker verwend terwijl ze zei dat ze niks zou mee brengen haha... maar ik zie haar ook als mijn 2e moeder... en mijn stiefschoonvader zie ik als me echte schoonvader...
Ben in 1x bang :s Kan misschien komen doordat ik gisteren zo'n spanning had (om het te vertellen, dat daar het vandaan komt.. ik weet het niet.. kan pas over 20 min. bellen :s
hele dikke knuf, misschien is het nog wat innestelingsbloed ofzo collega van mij die wist niet eens dat ze zwanger was de eerste 3 maanden, omdat ze gewoon ongesteld werd en ze moet binnenkort bevallen dus het hoeft niet iets ergs te zijn dat bloed
Wil voor mezelf een geruststelling.. Al is het via de telefoon hoezo erg? Ben nu onzekerder dan bij Naomi.. sorry voor ego-bericht... :s maar wul jullie nl. graag HCG blijven geven..