NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is ook weer zo ja, en als je het eraan toe hebt en hij (of een ander) ook, dan kun je rustig aan de tijd nemen om te kijken of (en hoe) jullie bij elkaar passen. Sommige dingen moet je niet te gehaast doen en er je tijd voor nemen.

Maar eh die man waar je nu mee kletst, heeft hij ook een kinderwens, weet je dat ook?

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat is wel lang, Ik hoop dat je je ei dan net na een weekend krijgt zeg! Op een maandag of zo

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Daarom, er is geen peil op te trekken, dus dat probeer ik ook maar niet te doen, ahum....

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hij heeft alleen gezegd, voorlopig niet..... dus wie weet!

5. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland

Ik duim alvast even mee!

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Sammie, ik sta bij de testmaraton van 3 oktober, tenzij ik eerder ongi wordt natuurlijk, of het echt niet meer vertrouw op mijn NOD en dat is op 1 oktober, maar meestal test ik bij 2 dagen na NOD.

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dank je wel, ik kan alle hulp gebruiken hoor. Maar ik ben nu een stuk rustiger, geloof ik, wil niet gelijk gaan zweven om vervolgens weer de deksel op mijn neus te gaan krijgen.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dames ik ga me echt ff douchen en verven (zit hier nog in mijn pyama) ben er waarschijnlijk tussen de middag weer.

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    moeilijk heh. Ik had dat de vorige ronde ook hoor, ik voelde allerlei dingen die ik de twee vorige rondes niet gevoeld had. nu denk ik eerder dat ik dat pas ronde 3 gevoeld heb omdat er in ronde 1 en 2 niet veel te doen was omdat ik pas gestopt was met de pil.

heb me alvast voorgenomen om me deze maand niet gek te laten maken door me eigen lichaam.

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    verfze meid.

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Okee Zethu, douche enverf ze, tot straks

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee, dat doe ik ook, maar je bent er toch ook op een of andere manier ook onbewust mee bezig, het is raar maar waar. En ik loop al een tijdje langer mee en heb al 2 keer echt leergeld moeten betalen, dus ik ben nu wel een stuk voorzichtiger geworden. Maar ben wel blij dat ik hier nu gewoon kan zeggen wat ik denk, hoe ik me voel, wat voor vaags mijn lijf nu weer aan het doen is etc. etc.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Dan doe ik mee :D

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Sammie, hoe is het nu met jou dan?

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gezellig hoor, moet ik je op de lijst erbij zetten of doe je dat zelf?

16. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik hoop het ook, maar mijn cyclus is dan ook zo regelmatig dat ik dat al kan inzien... ahum, niet dus ;).

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Sammie, ik heb je op de lijst in oktober bij de testmaraton toegevoegd hoor, gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, nietwaar?

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    NEEE!!!
    Kris dat was niet de bedoeling.....
    (vind het wel gezellig dat je mee gaat naar oktober, maar had je liever op roze gezien)
    x

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen!

Heb een poging gedaan om bij te lezen maar het was een beetje veel sinds gisterochtend....
    Zie dat er geen roze bij is gekomen! Damn het schiet niet op he! :(
    En bij Kris komt de ongi eraan?? Neee!! *duimt retehard dat ongi wegblijft*

Gister was het afscheid van mn broertje op Schiphol...pffff jasses wat een verrotte dag zeg gister! Er stond een hele groep met backpackers en alle familie moest tegelijk afscheid nemen van hun kinderen, broers/zussen, vrienden enz. Overal tranen! Echt vervelend dus... nu uitkijken naar over 9 maanden als ie hopelijk weer terugkomt! (kan ook zijn dat ie langer wegblijft...)
    En als het goed is kan ie nu elk moment landen op de Ozzie-ground!!

Ben zo emotioneel.... en het feit dat onze kat (die nu 18 is maar waar ik mee ben opgegroeid) nu in de dierenkliniek ligt omdat ie aan zn eind is...maakt het ook niet beter...
    Ze hebben een webcam zodat je mee kan kijken...heb het nu aanstaan en ik kan je zeggen... het is hartverscheurend om te zien! Het beestje heeft een infuus aan zn pootje en valt steeds om... Net zet ik de webcam aan, lag ie te slapen...ff later wordt ie wakker en kijkt recht in de webcam, de hele tijd! Leek net of ie me zag haha maar dat kan natuurlijk niet...krijg de hele tijd de neiging om hem te roepen maar dat heeft natuurlijk ook geen zin...zucht... als het vandaag niet beter met hem gaat krijgt ie waarschijnlijk een spuitje...

Nou ik kom ook met lekker nieuws zeg... uhh iets positiefs dan maar als afsluiter?

We hebben mooie meubels gekocht voor in huis en zijn dik gematst bij aankoop van de stoelen (er werden er maar 2 afgerekend ipv 4!!!) én mn ongi is weer voorbij dus we kunnen weer aan de klus!!!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen heitje, jij weet ook gelijk goed binnen te vallen zeg. En ik kan het me goed voorstellen dat je emo was gisteren en vandaag, hoop dat de vlucht goed verloopt voor je broer. En je kat, wat erg zeg, ik weet niet of ik dat zo zou kunnen, dat kijken op de webcam maar wel een mooie service, dat wel weer. Gaan ze je bellen als ze iets willen doen of heb je alles al doorgesproken wat er wanneer moet gaan gebeuren. Ennne, meubelshoppen is ook errug leuk, bij ons in de meubelzaak is net een stuk bijgebouwd, we hebben de uitnodiging al liggen om daar een kijkje te gaan nemen over 2 weken. We zitten nl in de computer omdat we daar ons nieuw bankstel gekocht hebben. Misschien toch eventjes goed kijken naar een andere slaapkamer??? Manlief ziet me aankomen, maar kijken kost niets en wie weet...... we zijn volgend jaar 15 jaar getrouwd, lijkt me wel een leuk cadeautje voor ons beiden.:D

Deel Deze Pagina