Tuurlijk is dat goed, meisje. Kun je een beetje genieten van het zonnetje? Ik heb vandaag een heerlijk terrasje gepakt.
Wat is leuk? Ik had vandaag vrij en heb een terrasje in de zon gepakt. Echt heel erg. Morgen nog 5 uurtjes werken en dan een dagje weekend. Ikkuh, welkom.
Oh wat leuk naar de Efteling, dat is zeker leuk!!! Ik ga niks spannends doen, tenzij boodschappen doen onder spannende dingen valt, hahahaha
Kan heel spannend zijn. Heb ik alles voor een beetje normale prijs? *Timon zat net de topic over verhoging van de zorgpremie te lezen. *
Ghehehehe, wat heb ik toch een wild leven Ja, weer omhoog, geld zat *kuch* ga zo ff aan mijn geldboom schudden... Zag pasgeleden (op het nieuws dacht ik..?) een onderwerp over zorg in de VS, hadden ze allemaal zorgverleners (tandartsen, artsen etc) opgeroepen om het land te doorcrossen en gratis hulp te bieden, de tenten stroomden over van de mensen. Als ze in NL zo doorgaan met het verhogen van de premie krijgen wij dadelijk ook dit soort praktijken (kan ik beter daar neerzetten denk ik ).
zo goedemorgen dames.. Heb heerlijk uitgeslapen met mijn dochter Weekend here we come! Morgen gaan we naar Emmen dierentuin
Sorry Sorry Sorry!!!! Ik had eigenlijk ook gehoopt dat het anders was, maar was pas de eerste echte ronde... Daarnaast had ik al 5 dagen roze verlies en dat is wel erg lang voor innesteling denk ik. Maakt niet uit, vamorgen dus ff lekker gejankt en nu gaan we er weer voor! Ik ga maar wel weer uit van 30 dagen, dus dan is nod 14 september. Ik heb mezelf al op de lijst gezet.