Of zoals ik net las dat een stel ruzie heeft en papa vanmorgen om 10 uur 2 jarige dochter van de creche heeft gehaald in een grijze BMW. Auto is weer gevonden maar van papa en dochter geen enkel spoor. Daar krijg ik de kriebels van
Hee yootje, hoe is het? Kun je het nog een beetje volhouden? Volgens mij ben jij nog de enige die morgen kan testen.
oh, als ik morgen de enige ben, dan wacht ik liever tot in het weekend, of mischien wel maandag! dan ben ik namelijk ook mijn langste cyclus voorbij! och ja, we zien morgen wel! ik ben gelukkig weer nuchterder dan gisteren, er overviel me even een raar gevoel gisteren.......
maar hoe is het hier? ik las dat Kris toch de duiveltjes op visite heeft! balen meid! succes de volgende ronde....
hey yootje, ongi vrij de nacht doorgekomen. goed hoor. ik blijf keihard duimen voor jou en natuurlijk ook voor de andere testers (als er nog overblijven natuurlijk.
Ja Kris is jammer genoeg ongi... verder nog geen roze vandaag... het is stil. Ik heb net getest... een tampontest welteverstaan. en nu ff wachten en straks ff checken...
ik ben zo blij dat ik thuis ben. ik had eigenlijk maar slaapdienst tot 10.00 vanochtend, nu hadden er een paar logees studiemiddag van school. en de avonddienst kon niet eerder dan 13.30u komen. ik dus maar doorgewerkt tot 13.30u......
ik werk in een logeerhuis voor clienten met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. veelal kids!