Nou, ik ga echt wachten, zeker nog 3 dagen ofzo, àls ik niet ongi word. Heb namelijk deze maand voor het eerst m'n ei niet gevoeld (was ziek, had koorts etc) en kan dus zijn dat het enkele dagen later gesprongen is. Ook vreemd, heb normaal altijd mega beurze (.)(.) 2 dagen na ei, nu enkel beetje tepels en dan nog; miniem. Verwacht er wel niet veel van, hebben alle 2 geen zin gehad in klussen met die zieke dagen, dus zou me erg verwonderen dat die enkele keren net goed waren.
Kind ontvoerd bij speelzaal - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Alleen zegt de ene nieuwszender dat het om een meisje gaat en de andere een jongetje, wordt ongetwijfeld vervolgd Correctie er wordt nu nog alleen over een jongetje gesproken Peuter ontvoerd in Delft | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Oh dat is een nobel beroep... mooi! Ik wil ook zoiets gaan zoeken, maar misschien niet logeerhuis, wil 's nachts liever thuis zijn. Maandag begint de zoektocht
1x klussen kan voldoende zijn, dus wie weet! zullen we anders samen maandag testen? als ik het zolang volhoud?
Pff zeg... maak het maar mee hoor. Ik zou als moeder echt door het lint gaan. Ze zouden me beter opsluiten dan, of ik rij het hele land door. K*tvent.
oeps, vriendje wilt graag dat ik morgen test! ik zeg hem net dat ik wacht tot maandag, kijkt ie mij helemaal overdonderd aan!!
heheh yootje, doen wat jullie zelf willen meid! Misschien heeft hij een goed gevoel... HOERA; tampon spierwit met enkel wat pakkerig wit spul...(sorry)
hahah ja Arka, maar ik ga echt wel een tijdje wachten, geen zekerheid ivm eitje he... brrr wel spannend.
Hey meiden! Kben lang niet geweest, wat is de ljst rood zeg, te weinig roze!!! Ik ben nog steeds niet ongi dus wie stuurt haar duiveltjes mijn kant op? Ze zijn allemaal welkom!
Ik vind dit soort zaken altijd moeilijk omdat je niet precies weet wat er zich afspeelt of heeft afgespeeld. Maar persoonlijk vind ik niet dat je je kind de dupe moet laten worden van het feit dat de ouders een probleem hebben met elkaar.
hij heeft idd een goed gevoel nadat ik gisteren mijn ovu-test verhaal aan hem vertelde, ik probeer toch echt te wachten tot maandag, en als hij morgen wilt testen dan pist hij zelf maar in een bakje
Hee Suekes, je mag ze van mij hebben hoor, zodat ik ze volgende week niet ga krijgen, geen probleem. Hoe is het verder met jou?
Heb even een vraagje, als je ei is geweest worden je borsten dikker. Nu zijn ze bij mij alweer 3-4 dagen groter. Zou mijn ongi dan snel komen? Hoe lang duurt het bij jullie? Ik ben echt de kluts kwijt. Ik kon echt niet aan die opwekkingspillen, ik heb de hele week mijn broertje hier omdat zijn moeder geopereerd werd en maandag begin ik met mijn nieuwe baan. dus ik zag het echt niet zitten en zit nu ongeduldig af te wachten tot het vanzelf komt...