NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik denk trouwens dat ik volgende week weer gewoon ongi ga worden, ben/was vreterig, heb nu een opgezette buik, niet normaal meer, en lichtelijke gasvorming, dat is ook niet echt fijn op je werk, maar dat kan ook van de nasi van gisteravond komen.

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    :D hahah Yootje... je ziet maar!

@rimar, je weet idd niet hoe het verhaal in elkaar zit maar één ding is wel heel zeker (zoals jij zelf al zegt); een kind zo ruw uit z'n omgeving halen en ermee verdwijnen = niet oké.
    Ook al is die moeder misschien een vreselijk mens naar die man toe, ik kan me wel in haar plaats stellen en oh... ik zou echt flippen.

@ suekes; de mijne mag je ook komen halen! Met veel plezier meisje, ik wil ze zelf opsturen met een mooie rode strik er rond!
    Wel lastig voor jou .. hoe lang nu al?

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Bij mij worden ze niet echt dikker, maar dat is ook per vrouw verschillend. Meestal begint mijn buik op te zetten een paar dagen voor ongi en als ik ongi moet/ga worden is de dikke buik alweer bijna verdwenen.

Wat voor werk ga je doen maandag? en is die operatie van je broerjtes moeder wel goed verlopen.

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Suekes... ik heb normaal zo'n 2 dagen na m'n ei enorm pijnlijke en zware borsten (tot ongeveer 3 dagen voor ongi), dat is het enige wat ik erover kan vertellen eigenlijk.
    Heb je al getest?

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Lady!
    Doe maar met een strikje erom naar tilburg sturen :). Ik zit morgen op 6 weken dus het valt wel mee hoor.

Rimar; Vanaf maandag heb ik veel afleiding van zwanger worden want dan ga ik na 2,5 jaar eindelijk weer werken. Ik heb een baantje bij vodafone klantenservice. Is niet veel maar ik werd nergens aangenomen met dat grote gat in mijn cv...
    De operatie is goed gegaan, was aan haar oren en mijn broertje gilt af en toe nogal hard.

xxx

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ok :) verwacht maar een pakketje! Nouja... 42 dagen, is wel vervelend natuurlijk. Ik hoop dat het nou wel genoeg is voor je, volgende keer moet dat beebje blijven zitten.
    Zal duimen meid.

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks voor je info Lady, ik heb het nu alweer 3-4 dagen dus miss met een weekje ongi, ik hoop het. Ik weet er niks meer van, hou alles altijd zo goed bij... Maar nu is het 1 groot zwart gat, geen idee meer. thanks!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hhi zoals je ziet is 40 dagen ook bekend terrein voor mij. Ik vindt het niet eens zo lang, maar ik ben vanaf 12 juni zwanger geweest zegmaar (1e dag laatste ongi) en we zijn alweer in september, ik verlies wel erg veel tijd deze keer...

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou gelukkig maar dat jij er bent om voor je broertje te zorgen, ik weet dat je dat leuk vindt. Maar het zal vast wel wennen worden maandag om weer in een werkritme te komen. Succes ermee en ik ben benieuwd hoe het je ervaart werken op zo'n klantenservice, lijkt me af en toe aardig pittig hoor. En je kunt nu mooi weer lichtelijk gat op gaan vullen van je cv toch??

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    wanneer ga je testen Lady? En Rimar, blijf positief!! zwanger zijn en ongi worden lijkt qua gevoel helemaal hetzelfde in het begin!

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    En hoe is het met Yootje en Kris?

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En dat is ook balen. Ik hoop en ga ervoor duimen dat de pendel van angel voor je uit mag komen en dat het dit maal gewoon lekker 9 maanden blijft zitten.

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja, zag ik... heb ook in het begin enkele lange cyclussen gehad... toch maar wachten steeds he.
    Denk wel als je borsten nu anders zijn dan "normaal" dat er iets aan zit te komen, ei of ongi of... Ze zeggen wel dat je extra vruchtbaar bent na een mk he.
    Een verzending van België naar Nederland... ik gok een dag of 4 ? ;)

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik hoop het en durf tegelijkertijd ook weer niet te hopen, bang voor een teleurstelling.

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Kris is ongesteld :( Yootje is nog steeds ongi- vrij... en ik ga wachten met testen tot maandag ofzo, als het dan nog nodig is. Heb m'n ei gemist dus weet niks zeker. Voor hetzelfde geld ben ik nog niet overtijd he.

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Kris is vandaag ongi geworden, helaas maar ze kan nu wel op en top feesten tijdens de Oktoberfeste

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En Kris is ook zelf weer online zie ik, joehoe

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En weg is Kris weer

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ach, dat werk komt goed hoor, heb het al heel vaak gedaan, moet lukken. Ik heb er zin in ik heb de afleiding heel hard nodig!

Ja na een mk kan dat idd zijn. Maar bij mij is mijn bm nog niet helemaal schoon geworden de laatste keer. Mijn lijf heeft tot nu toe altijd een ronde overgeslagen, dus niet vreemd dat dat nu weer is. Aan het klussen zal het niet liggen, netjes om de dag de hele ronde. En zonder dat het verplicht voelt hoor, het komt nu eenmaal zo uit. Straks als ik werk blijven we het onbeschermd doen maar wel op een chill pitje. Mijn vriend gaat ook naar een nieuwe werkgever dus het wordt al spannend genoeg voor ons komende tijd.

Rimar, altijd positief blijven zonder jezelf gek te maken, je maakt net zoveel kans! Ik duim voor je!

Balen van Kris en Yootje moet haar duivels ook maar naar mij sturen!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oja, ik heb wel regelmatig ovutestjes gedaan, bleven allemaal wit en zw testen werden allemaal lichtposi, nog van de mk denk ik... dus denk ik ook geen ei gehad... Nu heb ik wel veel rekbaar slijm, maar dat lijkt me vreemd nu pas... Eerst moet die troep eruit. Maar genoeg over mij, ik hou erover op.

Deel Deze Pagina