heb vandaag zo een schattig kadootje gekocht volgende maand een babyshower van een vriendin heb bij de H&M een jasje gekocht met kapuchon en oortjes er aan en een roze strik!!!
heb geen normale cyclus sinds ik gestopt ben met de pil zelfs mijn lf verschilt per ronde maar heb dan ook hormonentroubles als ik ongi ben moet ik een afspraak maken voor een hsg en als die goed is, kan ik beginnen met hormonen prikken
Dat is een goede denkwijze! 'Gewoon' afwachten...dat kan jij! Maar wel hoop houden hoor meis! Het kan zomaar raak zijn!
eigenlijk niet, want volgens de bloedonderzoeken maak ik niet genoeg fsh aan maar wat ik raar vind, is als ik dat niet aanmaak, dan kan ik toch ook niet ovuleren, dan kan ik toch ook niet ongesteld worden? En hoe kan mijn temp dan stijgen vanwege een ovulatie?
Ow sorry meis, wist ik niet Hoe gaan ze dat verder aanpakken? Krijg je medicijnen nu? Weet ook niet hoe dat werkt met ongi worden en geen eitje hebben...een ongi is nooit een garantie dat je een ei hebt gehad..wist ik 'in den beginne der rondes' ook niet..
als ik ongi ben, moet ik een afspraak maken voor een hsg en als de resultaten goed zijn, beginnen met fsh prikken clomid slaan we over, omdat dat niet zal aanslaan
dank je focus me nu vooral op die hsg en dan moet ik me daarna voorbereiden op die prikuitleg, heb zo'n gruwelijke hekel aan naalden, maar dit zijn een soort van prikpennen, dus schijnt mee te vallen
Oke net als die diabetes-pennen misschien dan? Die vallen idd wel mee geloof ik... Ik denk dat het went! Heb ook een hele tijd mezelf moeten prikken (met een bloedverdunnend middel) vanwege lange bedrust. In het begin vond ik het vreselijk en zat ik met het zweet in mn handen, maar later wende het wel wat gelukkig!
Jij heb ook zo'n hekel aan naalden. Gelukkig, ik ben niet de enige. Als het echt die dunne naalden zijn dan kan ik er misschien aan denken, maar nu nog even niet. Eerst maar einde cyclus afwachten. Weltrusten BEG
Nou dames, hier nog steeds niks Begin wel een beetje zenuwachtig te worden... al de 2de avond op rij dat ik zo'n vreemd gevoel in m'n hele buik heb. Kan het niet anders beschrijven of m'n hele buikvlies doet pijn, overdag niet, s'avonds wel. Van onder m'n navel, hele oppervlakte. Raar, misschien ontsteking ofzo, weet het echt niet. Iemand die weet wat ik bedoel?
Ja ik snap denk ik wel wat je bedoeld... je hele buik is dan gevoelig. Ik had het in juli,en ik testte positief (helaas liep het meteen mis)... Ik lees zwaar nieuws voor BEG (sorry als het inmiddels geen 'nieuws' meer is..) Ik hoop dat jullie goed geholpen kunnen worden! Hier even ego voordat ik een beetje ga terug lezen. Mijn lichaam houd me zwaar voor de gek,volgens FF nog stééds geen eisprong gehad,ik snap er werkelijk niks van Ik heb nooit van deze rare cycli , en ik weet niet zo goed of ik nou naar de HA moet of niet. Enerzijds zijn we nog maar zo kort bezig,anderzijds wil ik gewoon weten wat er met mijn lichaam is... Ik ga even een beetje teruglezen,zag wel redelijk veel roze deze maand
Ah wat jammer dat het verkeerd is gegaan meid... en zo'n lange cyclus brengt natuurlijk ook niet veel op! Bah, hoop voor je dat 't snel weer op z'n plooi komt hoor! Ben wel een beetje blij dat iemand m'n gevoel herkent, is echt raar.
bedankt meis, ik was je kaartje aan het bekijken maar hoe temp je? behoorlijk schokkerig kaartje heb je
Goedemorgen dames! Ik hoefde niet zoveel bij te lezen, dus heb voor de verandering wel bijgelezen hihi @ BEG: ik ben ook verschrikkelijk bang voor naalden, raak al in paniek als ik er aan denk Ik ben ook zo'n doos die flauwvalt met bloedpriken enzo Kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Je wil heeeeeeeel graag, maar liever zonder naalden Toch hoop ik voor je dat ongie snel komt zodat je kan beginnen. Of je moet posi testen inderdaad, dat zou helemaal top zijn! @ Timiris: Balen van je vreemde cyclus meid! Misschien toch verstandig om de huisarts te bellen, je weet nooit wat ze zeggen. Misschien kunnen ze het dan opwekken. De ene huisarts doet dat eerder dan de andere. @ heitje: *zwaait naar heitje* Zo... Nu ga ik even een pil door de strot van m'n kat proberen te dauwen (wij spelen nu 2 keer per dag spelletje pak me dan als je kan , gelukkig is het een schat van een beest hihi). Het lijkt in ieder geval beter met hem te gaan. Hij is weer wat levendiger en heb geen plasjes meer gevonden de afgelopen dagen. Vandaag laatste dagje werken en morgen gaan we lekker weg! Ondanks dat ik er de afgelopen 2 weken niet zoveel geweest ben ga ik jullie wel missen Kom vanavond nog wel even spieken en dag zeggen.
Goedemorgen 21 september had ik ongesteld moeten worden, maar ben nu 4 dagen overtijd. Nee, ik heb nog niet getest !! En doe het ook niet haha. Ik wacht het netjes af. Ben ik het volgende week nog niet, dan ga ik testen. Dit was eigenlijk niet meer gepland, want ik sta op de wachtlijst voor een maagbandje.