NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou in ieder geval zondag veel plezier toegewenst dan. En ja als je moet rijden dan zonder alcohol ja, zo ben ik ook. Nou kleed ze dan, misschien zit er wel een lekker ding bij die monteurs ;):D

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Lang leve wij ij
    Lang leve wij ij
    Lang leve wij ij op de ZZZZZPP

Zoiets?

3. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik heb morgen een trouwerij van een vriendin van mij. Zit op dag drie dus voor mij echt wel een glas champagne of twee!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ach zal wel weer geen lekker ding bij zitten. Zijn meestal van die oude knarren. Maar ik zal het jullie wel vertellen als er een lekkere bij zit.
    Ik had trouwens dinsdagmiddag de opzichter hier. Dat was wel een lekker jong knulletje, en lekker om te zien ook! :D

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Oh maar dat is leuk een trouwerij, en op zaterdag, bij ons wordt dat meestal op een vrijdag gedaan. Nou in ieder geval veel plezier gewenst.

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    ja, *haakt in*

Hoezee hoezee lang leve jullie van ZP!
    Ik zeg doe mee doe mee
    Met de meiden van ZZZPeeeee!!!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dat klinkt wel lekker!

haha, ik kreeg gisteren trouwens een mail van mijn mindfulness-trainster. Zij heeft ook een reïntegratiebureau. En vanuit UWV mag ik dus ook bij haar het traject volgen.
    Zei ze me zo van: Als het even mee zit trekken we maandag de champagne open, en anders starten we het traject.

8. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja, heb er ook veel zin in! En we gaan lekker met de trein dus we gaan samen aan de bubbels! Hebben we wel verdiend;) Manlief is ook steeds zo teleurgesteld als het weer niet raak is.
    Dus we gaan fijn toasten op twee maanden, twee weken en drie dagen getrouwd zijn én dat we maar snel met z'n drietjes mogen zijn!

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee dat is ook goed nieuws voor je, leuk is dat, maar hoop wel dat je maandag aangenomen wordt hoor

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hear hear, that's the spirit.
    Goed zo, deze instelling. Ik had dinsdag mijn trouwdag (14 jaar alweer), maar dat hebben we klein gevierd hoor. Misschien dat we nog iets leuks gaan doen, of vanavond lekker uit eten en anders misschien zondag.

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    nou groot gelijk om daarop te toasten.

wij zijn op 6 oktober 8 jaar samen, zou zo graag dan al weten of het deze ronde gelukt is of niet, dan heb ik een speciaal k'do om aan mijn man te geven, maar ja dat is dan nog 8 dagen voor NOD.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Sommige dingen lopen niet zoals je graag wenst maar ik gun het je van harte hoor

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja ik weet het en als ik op 18 oktober toch nog posi zou testen, dan is het gewoon een laat k'do hé.

jij bent al een stuk langer samen met je man zeg.

nou meiden, ik ben ervandoor, moet de ramen nog lappen en ga dan denk ik nog beetje in de tuin werken en mss nog boodschappen doen.

er is wel veel kans dat ik niet eerder als maandag op de pc terug kom hoor, want heb voor de verandering een druk weekend.

*zwaait naar iedereen en duimt heel hard voor de dames die bijna mogen testen*

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    had onverwachts mijn zusje op bezoek. zit ik hier nog in pyjama! gelukkig was het mijn zusje maar! ik wil wel gaan douchen, maar heb de wasmachine aanstaan, dan krijg ik dan warm en dan koud water, daar heb ik geen zin in!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja dat hoop ik dus ook!

Monteur is al weer geweest.
    Dat was dus alleen meetwerk, maar wel een lekkertje....

hihi

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Doei yaraah fijn weekend en tot maandag

*rimar zwaai terug naar yaraah*

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    lekkere wisseldouch, wordt je goed wakker van!

Dames ik ga me beginnen met verven!

18. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Sorry dat ik niet reageerde. Ik was opgeslokt door de overdaad van info over zwanger zijn op internet. Ik ga nu ff douchen en de koffers uitpakken. Als ik weer wat rust heb kom ik verder kletsen.

19. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Rimar, oh gefeliciteerd nog dan! Wat leuk, 14 jaar da's zeker iets om te vieren. Lekker hoor om fijn samen uit eten te gaan of zo.
    Wij vieren het ook vaak met een dagje sauna. Alleen hebben we dat al een tijd niet gedaan. Durf dat toch niet zo goed, zeker niet in de periode van mischien wel/niet. (Al schijnt het best te kunnen.)

@ Yaraa, ja wat zou dat toch een supercadeau zijn! Jammer dat het dan nog te vroeg is om 't weten. Maar wie weet ben je tegen die tijd wel al misselijk ofzo? Zou leuk zijn ;)

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heej zethu, je zit er weer helemaal in volgens mij met de jacht op de mannen, haha! leuk om te lezen!

Deel Deze Pagina