hallo halleuchen! Ich bin wieder da! En nog steeds mega goede zin! 2 deuren en 1 deurpost de eerste laag gegeven in de tussentijd. Ga zo ff me brood maken, eerst nog ff andere topics lezen.
Zo, ben weer bijgelezen bij de andere topics. En omdat hier nog niets gezegd is geworden, ga ik me mijn brood maar klaarmaken
Ja begint nu lekker op te schieten met verven hier. Ben nu bijna halverwege. Volgende week nog de 2 deuren van vandaag aan de andere kant doen. Dan kunnen ze weer teruggehangen worden. En daarna moet ik nog 5 deuren....
ik ga ook even eten, was net aan de foon! vriendje vroeg of ik getest had, dus toch maar even een testje gedaan, maar hij blijft negatief!
yootje, Ik vraag me echt af of die positieve test van afgelopen week niet je ei was... Probeer straks weer eens een ovulatietest... is hij negatief, was het inderdaad je ei. Het kan zijn dat je ei de eerste keer niet gesprongen is..
als dat zo is, dan heb ik 2x een ei gehad, weet niet of dat kan! EN DAN ZOU MIJN CYCLUS WEL HEEL ERG LANG WORDEN!!!!
Hallo, ik ben er ook weer even Alles goed hier?? Ik heb veeeeeeeel minder kwaaltjes als vorige maand merk ik. Vorige maand dacht ik echt van, ja nu moet ik wel zwanger zijn.. Maar niet dus ik werd gewoon netjes ongesteld Deze maand voel ik me echt heeel anders, dus ik ben benieuwd. Mijn NOD is over 2 dagen (zondag) maar ik wacht af met testen totdat ik overtijd ben, hopelijk hou ik dat vol!
Yep dat kan. Een meisje in een topic waar ik geschreven heb is zwanger van een tweeling. Er zit tussen die 2 eitjes 1 week in dacht ik Ik ga ff met mijn moeder via de webcam chatten. Ben er een andere keer weer!
Yootje, Ik heb zo'n cyclus ook gehad vorig jaar (54 dagen), had een positieve ovualtietest en was overtuigd dat hij was geweest. Echter na 2 weken kreeg ik weer steken, en weer een ovulatietest gedaan, en ja hoor weer positief. Wat bleek, de eerste was een cyste geworden, en 2 weken later is de andere kant een eitje gesprongen.