Zou ik idd ook niet doen hoor. Zo, ben uitgebabbeld met mijn moeder. Zo klaar maken om te sporten nog.
ik ga nu langer wachten, weet niet hoe lang! mischien heeft Sammie wel gelijk, en heb ik nu weer een ei gehad. vanavond voor de zekerheid nog maar klussen, denk ik dan!
dat vraag ik me dus ook af! ik hoop alleen dat ik nog eens moet plassen voordat ik ga werken! nu ben ik tot 17.30u wel alleen op het werk! dan zijn er ook nog geen clienten, dus ik zou ook op het werk kunnen testen...
nouja, dat weet je niet he meis...er zijn zoooveel vrouwen die pas later posi testen. Kan nog elke kant op toch?
he, maar ik ga nog even iets doen hier! kom voordat ik ga nog wel even langs. ik wil nog even een uurtje iets leuks gaan doen!
ik laat hem dan nog wel ff staan, is idd even afwachten hoe het nu gaat lopen! mischien heb ik ook wel nega getest, omdat het geen ochtendurine is, en ik toch al veel geplast heb vandaag.....
Ach ja, was ook wel noodzakelijk na wat mij 3 maanden geleden gebeurde en 1,5 maand geleden afliep he!