@ rapoenzel: jammer dat je toch nog ongi was geworden. Gezellig dat je nog af en toe komt kijken! @ naliey: ja idd, bij zo'n klein kind let je op in de douche. @ kubus: zwaai! @ yootje: gelukkig dat je nu zekerheid hebt. Alleen balen dat je toch ongi bent geworden. @ BEG: wat goed dat je het hebt kunnen doorspoelen.
Vandaag de spullen van mijn ex die ik nog gevonden heb bij zijn zus afgeven. En morgen 25-jarige bruiloft van mijn peetoom En jij?
Ok dus niet alleen maar leuke dingen doen...of is het juist lekker dat je er dan vanaf bent? Hier niet zoveel boeiends in het vooruitzicht. We hebben nieuwe meubels gekocht en we willen die vanmiddag gaan olieën. Ben nu aan het werk tot een uur of 2/half 3... En vanavond een verjaardag maar denk dat ik door het olieën dan te moe ben om heen te gaan
Ja ik ben blij dat ik er vanaf ben. Het enige wat ik dan nog moet doen is de pc opnieuw installeren, want ik kom nu nog overal zijn naam tegen. En dan ben ik er voorgoed vanaf. Tenminste als ik niet nog post wat aan hem gestuurd is krijg....
hoi meiden, dames die ongie zijn geworden dikke knuf van mij! is er nog roze bij gekomen? hier wel vruchtbaar slijm gespot, maar geen ovupijn en temp nog niet gestegen...ff gaf eerst een vroeg ei aan nu niets meer. snap er niets van...langste cyclus tot nu toe...zal wel door alle emoties komen van afgelopen week! al heb ik wel de juiste slijm gehad iemand een idee?
met mijn huidige vriend vanaf februari/maart en 1 keer pril niet goed gegaan in mijn vorige huwelijk al 2 jaar voor een 2e bezig geweest met 3 keer een prille miskraam
bij stress en ziekte kan je ei volgens mij wel eens later springen want je bent lang genoeg bezig geweest om te weten hoe lang je cylcus is enzo even afwachten dan maar! ik ga afsluiten, moet vandaag echt wat gaan doen hier hihi
Hoi dames.. Al nieuwe Roze erbij?? Ik moet om 16uur bij de echo zijn. Weer bloedverlies, en nu met (kleine) stolsels.. Heb nog geen krampen, maar de vk. zei dat ik er rekening mee moest houden dat het einde verhaal is..