6 weken 1 dag. Dus erg vroeg.. Weet dus ook niet of het hartje wel zichtbaar is (of dat nu al zou kloppen of niet)
Jeetje Loran, dat is echt vet balen! Ik ga heel hard voor je duimen dat op de echo een kloppend hartje te zien is, zou moeten kunnen met 6 weken. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
Dank jullie wel.. Moest het echt even van me afschrijven.. Maar sta nu weer met de beide benen op de grond.. Zal zo even naar de winkel gaan, en daarna de troep van Naomi opruimen. Die heeft in de tussentijds weer alle kasten en lades open getrokken, en overhoop gehaald..
moet wachten tot 16uur. maar heb geen stolsels meer.. en nog steeds geen krampen.. maar ik wacht af. Durf niet te hopen of denken zelfbescherming..
@yootje: balen van je ongi meid, maar vol goede moed de volgende ronde in hé. @Arka, goed meid dat de echo goed was en ja rustig aan doen hé vanaf nu @Loran, dikke knuffel hoop voor je dat je kleintje toch mag blijven zitten @hier: mijn temp doet weer raar, heb nu een uitschieter naar 36.9
He meiden! Loran: ik duim ook mee meis... oooh laat het aub niks ernstig zijn! Fingers crossed. Yootje: balen van die ongi, wat een lange LF idd! Kom op meid, vol goede moed oktober binnenvallen! Succes lieverd Hiero; nog steeds die rare buikpijn, geen rood/bruin/roze, ook niet na een klusnacht. Vriendlief heeft deze nacht gedroomd dat ik bevallen was van een dochter... wat schattig hij zei; "het was ZO'N mooi kindje, ongelofelijk!!" *smelt* Nou die buikpijn... het is vervelend. Ik heb enkele dagen diarree gehad vorige week en nu kan ik helemaal niet meer gaan. Vooral ook omdat het zo'n scherpe stekende pijn geeft wanneer ik wat druk zet. Voelt alsof het daar allemaal ligt te schudden wanneer ik stap of me wat ruw neer zet. Gisteren ook één keer enorm veel afscheiding gehad, wittig maar toch ook rekbaar; precies vruchtbaar slijm! Helemaal verwarrend dus... afwachten afwachten!
The lady klinkt positief, duim duim Snap helemaal niks meer van mijn cyclus FF heeft al een kruis gegeven. Nou ja we klussen gewoon verder. Hebben de Etos pillen wel erg goed hun best gedaan Van dag 31 naar dag 15 mijn ei.
Heb eens even zitten nadenken, wel zere borsten gehad rond de 22ste en afscheiding dus zou wel mijn ei geweest kunnen zijn. Ach ja we klussen gewoon verder en zien het binnen 14 dagen vanzelf. Verder nog nieuws Lady???
Ik ook niet. Is echt super rustig op het forum steeds. Weinig meiden op roze deze maand. En alle jan/feb meiden zijn bijna allemaal in een mama topic. Wij willen ook naar een mama topic!!!