Susan, Mijn cyclus is ook zeer verkort door de etos zwanger worden (zie onderschrift) gebruik ze nu 5 maand.
Het zou wel kunnen we wachten gewoon af. Zal wel niet gelukt zijn dan. dag 12 en 15 en 17 geklusd en dag 15 eisprong. Nou ja nog een maand erbij kan dan ook nog wel we wachten al zo lang
Ha meiden, Heb net de lijst aangepast en kwam weer even hier spieken. Het roze deze maand valt erg tegen Yootje> balen meis Loran> wow wat schrikken, ik hoop dat je (nu, aangezien het 16.24 is) goed nieuws hebt gekregen! thelady>ik duim voor je meissie! Susan>bij mijn 1e heb ik ook 3 maanden FF bijgehouden maar daar klopte werkelijk niets van. Alleen de eerste maand. Hier geen ongi te bekennen, heb behalve wat afscheiding ook helemaal geen ongi gevoel ofzo. Ben benieuwd. Groetjes Shyen
mijn cyclus is waarschijnlijk door de emoties langer nu. had wel me goede slijm, alleen ovupijn en juiste temp is in de verste verte niet te vinden. hoe zou het loran vergaan zijn?
Shyen, thx meid... hier ook geen ongi-gevoel. Ik snap er niks meer van... ergens vind ik het heel spannend maar aan de andere kant ben ik gewoon bang dat ik een rare cyclus heb. Zal toch maandag testen worden vrees ik, dan heb ik tenminste zekerheid.
jha het komt allemaal in een x...echt niet leuk... gelukkig gaat het weer wat beter met haar... ze speelt weer lekker.. Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn...na 2 jaar vind ik dat dat wel mag...
wat is het hier rustig... vanaf gisteraaf (nacht) maar een stuk of 10 blz... niet veel... waar is iedereen?? naar zwangerforum of okt ofzo??