Yootje....niet leuk, het klonk allemaal zo hoopvol... volgende maand gaan we met zijn allen roze kleuren ok?
haha! ik wel....sinds gister wel 10!!! blz....haha ik ben gewend een avondje niet te zijn geweest en er meteen 40 te moeten lezen.... hoe is het met je?
die temp van dag 16 klopt 100%? hmmm, maar je flubbers klopt ook met je FF-kruisje het zou kunnen dat vorige keer juist een uitschieter was ik durf er ook niet echt veel over te zeggen...
thanx! zit zo vol! tomatensoep met broccoli, courgette, champignons, paprika en gehaktballetjes en dan met naanbrood erbij
vanmiddag naar de VK. geweest. Werd een echo gemaakt. Daarop was mooi een zwangerschaps'bal' te zien en een vruchtzakje. Met daarin een hele kleine vruchtje. Vruchtje past niet bij de zwangerschapsduur. En dat kan 2 dingen betekenen. 1. Of ik ben minder ver heen.. 2. Of ik heb een (dreigende) MK. Zelf denk ik 1.. Omdat ik een 3 tal dagen voor NOD nega had getest, en 1 dag na NOD licht-positief.
hoop zo hard voor jou dat het nummer 1 is...men duimen gaan draaien en heb juist een kaarsje aangestoken voor het brusje van naomi. dikke knuffel lieve meid
Erg rustig nog hier. Ach ja. Kan ik ook vroeg beginnen met me klaar maken. Het afgeven van de spullen van mijn ex is gisteren niet doorgegaan, dus dat gaat strax gebeuren. Voel best wat spanningen in lichaam daarvoor. En daarnet trok ik ook nog niet een negatieve tarot-kaart Mss dat ik nog tijd heb om te laten weten hoe het is gegaan. Doei!