Arg wat baal ik van mijn huid. Allemaal pukkeltjes opeens. Nog nooit gehad. Lang leven de pilhormonen wat dat betrefd
Heb zaterdag ook al gescrubd was toen bijna alles kwijt. Nu zitten ze er weer. Morgen maar weer ff doen
Ja idd erg lekker, Had zaterdag benen ed geschoren helemaal gescrubd en lekker warm afgedouched. Heerlijk als herboren
Maar wanneer word nu je test datum dan? (mijn vader is hier dus als ik opeens afwezig ben weet je waardoor dat komt, hij weet nl van niks)
Ongi krampen of innesteling??? Of zou die al geweest moeten zijn?? Krijg hier ook steekjes rond navel. Gebeurd vaak paar dagen voor ongi dus ben benieuwd.... EDIT: na de wc geweest en nu is het ook weer weg raak lichaam
Diaree hoor ik vaker, jij bent gewoon zwanger LAdy geentwijfel mogelijk. Hup testen met die handel. (sorry ben erg gemeen weet het)
hallo meiden, hoe is het hier? Heb even snel alles gelezen, maar ook net zo snel weer alles vergeten Vanmiddag om half 5 wezen plassen, toen een stipje roze Toen ik thuis was en naar de wc moest, beetje bruinverlies, net weer wezen plassen, toen weer helemaal niets.
Spannend dus BEG, wel een kleine daling in je temp. Maar zolang het niet meer is dan een stipje heb je nog hoop toch??
Weet ik Lady, meestal erg lief. BEG. ongi worden betekend weer een nieuwe kans op een andere manier toch? Weer nieuwe kansen en misschien meer kansen dan nu