Van harte gefeliciteerd meid ik zie een posi test...... heb je eerder negatief getest? hoeveel dagen ben je overtijd? Thelady morgen allebei dan maar testen ....... ik ben ook benieuwd wat het is dan.......
Heb niet getest van te voren. Ben 3 dagen overtijd, had zondag ongesteld moeten worden. Maar heb last van bruinverlies, maar het zette maar niet door, temp wel lager enzo. Dus ik werd er gek van, testje om zeker te weten dat ik toch ongesteld ging worden, maar toen dus ineens het 2e streepje.
@BEG Whaaa 2 streepjes. Al voorzichtig gefeliciteerd. Ga je nog een keer testen deze week? Strooit wat extra HCG voor BEG @Petatje Zou een mooi kado zijn. *strooit nog extra HCG rond voor Petatje haar test morgen* En natuurlijk strooi ik voor de andere test dames ook wat HCG rond Edit* whaha lees nu pas dat petatje jarig is en nog neit gaat testen Gefeliciteerd met je verjaardag meid. En BEG Morgen hopelijk 2 duidelijke streepjes.
Waaaahhh wat ziet mijn oog?? Een licht-posi test bij BEG? Ha! De kans is er dus wél dus ik heb goed gehoopt voor jou! whoehoee! Mag ik je alvast felicteren meid? Ben superblij voor je! Scheelt een hoop gedoe zeg!! Petatje: gefeliciteerd met je verjaardag!
BEG GEFELICITEERD!!!!! Whoohoo!!! Dit is echt supernieuws!! Ben echt superblij voor je!! Probeer later vandaag nog even te komen, nu snel de kids klaar maken en dan boodschappen doen met Jordy. Tot strakkies, knuff kus...
BEG!! Wat fantastisch voor je meid!!! En desi23 ook gefeliciteerd met het brusje voor Ruben in de maak! Fijn al dat roze hier.
@theLady.... wat lees ik, ga je testen vanmorgen....??? Waar ben je dan???? Want dan ben ik uiteraard wel errug benieuwd!!