Goeiemorgen! Wauw BEG, das helemaal duidelijk! Had je gisteren al gefeliciteerd maar doe het nu nog een keer, in het roze! GEFELICITEEEEEEERD! En Desi ook gefeliciteerd meis! Jij zat al in oktober zeker???
Hey cool zeg! Bij FF krijg ik in ene nóg een keer een VIP-trial membership! Hebben jullie dat ook? Kan nu mooi ff alle analyses bekijken!
He meiden, heb wat langer geslapen dan verwacht, net getest en volgens mij blijft ie wit hoor... negatief dus! Zit nu dus op dag 38... ze mogen wel komen hoor! stomme duivels.
Ohhh daar ben je... en nega testen wilden we natuurlijk niet over horen he... Wat balen lieverd, weer zo'n achterlijk lange cyclus dus. Balen, wat een teleurstelling. Dikke knuffel voor jou, ik hoopte het zo voor je!!
Ah lief kluszussie, dank je wel meid... ja idd achterlijk tot en met. + Die buikpijn, die vage nachten, pijnlijke tepels... ze moeten maar gauw komen nu.
hehe kris, eeuwig positief! we zien wel, ben eigenlijk op een bepaalde manier gerust nu, gewoon wachten op de duivels weer. Tenminste duidelijkheid.
@ heitje: heb nu in totaal geloof ik 3 VIP-trials gehad sinds ik temp. De laatste was met mijn verjaardag. @ the lady: nog nega? Balen zeg!
Hey Zethu, lees net je onderschrift! Ahh wat jammer zeg! Was precies de baan waar je op hoopte... Hopelijk komt er snel weer wat leuks voorbij! Lady: ik duim voor je dat je gewoon een late posi-tester bent
HE LADY'S ik begin het wachten zat te raken, ben niet de enige I KNOW!!!! wat jammer zethu dat het niets geworden is, er komt nog wel iets op je pad !!!! Lady, jammer hoor ik hoop dat de red devilday snel komt dan kan je op naar de volgende poging
Balen meis, ik zit ook al in NOD oktober nu... + denk dat ongi eraan komt; ben opvliegend/chaggie. Ahja, bye bye september!
wow!mooie fotos!!; ) Ik bijna een week overtijd,maar ik geloof niet dat ik zwanger ben.Ben gewoon opgewonden omdat ik eindelijk in Australie zit,alles is chaotisch nu,hebben nog geen eigen plek. Daar hou ik t maar op... Wel is onze zorgverzekering hier geregeld,dus eenmaal verhuisd kunnen we naar onze eigen huisarts voor onderzoek enzo. Iedereen veel succes verder,kom af en toe wel spieken.
@ heitje en Lulu: tja jammer dat het niets geworden is. Maar er komt vast wel een andere leuke baan op mijn pad. @ sjan: balen meid. @ muur: hoe is het met jou?