Jeetje Loran wat erg! Hopelijk niets ergs! Ik ben ook door! Moet om 1u beginnen en dadelijk ben ik te laat.... Moet 20min rijden... dus: Doeiii!
En ik ga eventje een hapje eten, of proberen, het is hier nl nu pauze en heb nu eigenlijk geen zin in brood, heb wel steken onderin, niet zo heftig als ongi, maar zeurderig. Tot straks
ze krijgt ws. te weinig voeding binnen. Ze krijgt de borst, en fles wil ze niet hebben. Ze heeft nog steeds maat 56! en dus erg licht.. Hoop dat er vandaag wat duidelijkheid komt, dit is al een tijdje een kwelling..
ik moet eigenlijk ook iets doen! maar vind het wel gezellig zo, tussendoor ben ik een truitje aan het knippen, af en toe wat strijken, dus het is niet dat ik helemaal niets doe, het schiet alleen niet echt op zo!
ik hoop het ook.. De oudste vind het gelukkig leuk dat ik hem ophaal, en dat hij bij Naomi (haar nieuwe huis) mag komen spelen en pannenkoeken eten
Ik kan me er ook niet echt toe verzetten.. Maar ga nu echt even naar boven.. Straks even beneden doen, moet nog op boodschap en naar de markt. en dan Naomi halen en uur later richting school
Hallo dames, Ik kom me hier ook melden voor de lijst van September. Heb deze maand volgens de ovu test een eisprong gehad, alleen mijn temp kaart is niet erg duidelijk. Toch hoop ik dat de test juist was Dan mag ik 9 september testen. Liefs esther
Esther, ik heb je op de NOD-Lijst gezet Lijst weer aangepast, senna op rood (helaas) en Sammie weer blauw gemaakt..
Senna, weet je nieuwe datum niet? is het nu 27e of de 283? uitgaande van 28 dagen, zoals je banner? dan kan ik je er ook weer bij zetten..
o Senna wat jammer Welkom Ester! Jeetje wat kletsen jullie veel Ooo ik moet nodig opruimen en heb zooooo geen zin Meiden ik heb me vanmorgen getemperatuurd, had nu 37,4 zou dat iets betekenen?? Of gewoon dat ik het warm heb hahaha