NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Zethu, hee dat klinkt gezellie :D

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Is het al zondag?

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Of zal ik toch maar gewoon zaterdagmorgen gaan testen, hmmmm, toch nog maar eventjes goed over nadenken.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    rimar, met je beide benen weer op de grond, je bent weer aan het zweven en dat is nergens voor nodig.

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En ik denk toch dat ik gewoon ongi ga worden, maar onbewust denk je stiekem toch van....................

Rimar nee niet zo denken het is nog lang geen weekend, hou daar nu mee op!!!

Ja, rimar, dat zal ik proberen te doen.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rimar, ik was gisteren zo erg dat ik mijn vriend naar de avondapotheek wilde sturen voor een test :p gelukkig was hij nog wel gewoon in deze wereld en deed het niet!

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Heb je nog tips voor mij?

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Het is wat met dat lichaam he?
    Ik zit zelf ook te klungelen met mijn temp. Als ik naar mijn temp kijk zou ik op 12 dpo moeten zitten (CD 24 pas....) Maar FF zegt geen ei gevonden te hebben.

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb 4 zw testen in huis, dus daar zal het zeker niet aan liggen:D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rimar stuur er eens 1 op hahaha
    (is het al vrijdag?)

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    www.l10.nl gaat razendsnel

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En daar snap ik dus helemaal geen snars van, ik hoor hier veel vrouwen praten over temperatuur, FF, lijst, kruis op lijst of niet. En ik heb zoiets van huuuhhh. Ikke niet begrijp, is er misschien ook uitleg mogelijk in Jip en Janneke taal zodat ik snap het hoe en wat? Ik heb wel door dat er veel uit te halen is maar dat is dan ook het enige, hihi, ben ik nu een domme doos?

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Leg het dan voor mij oook ff uit :D

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat moet Zethu ook maar net willen, hallo het is tenslotte wel haar verjaardag, ze moet gewoon lekker een gebakje of een lekker broodje nemen. Lekker kopje thee erbij, heerlijk thee met een broodje gezond of zo, jammie

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ cadeau's: geld van mijn broer en zus. en van mijn moeder een oliebrander en olie voor erbij. klein busje badzout, tarotkaarten en een talismansteen

@ tips voor afvallen: opletten met wat je eet (vooral mager vlees, mager beleg, niet te vaak frites en veel sla) veel bewegen (ik sport 3 dagen in de week, en wandelde de andere dagen tot ik in deze ellende kwam) en veel water drinken (geen frisdrank door de week voor mij, en chips ed alleen in het weekend)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Zethu, vandaag wel 1 gebakkie he?

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    achterham (gekookt), runderrookvlees, 20+ kaas, rundergehakt, rundvlees, kip, vis, magere yoghurt, verse groente, veel water, en 's avond af en toe spa&fruit bosvruchten light, moet ik die dus ook gewoon laten staan.

Heb jij enig idee waarom ik anders dan anders ipv na om 7 uur broodje met kopje thee en pas daarna om half10/10 uur weer een broodje, ik vandaag om 11 uur al 3 broodjes en plak ontbijtkoek op heb, tussen de middag glas optimel met brood, die me nu wel heel erg zwaar op de maag ligt, maar ook weer lichtelijk hongergevoel begin te vertonen. Ik snap er helemaal niets meer van.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Heb tussen de middag gehaktballetjes in sateh-saus gegeten ipv brood :$

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Even op de vraag waarom ik moest afvallen;

Ik ben in maart naar de gyna geweest omdat ik maar niet ongesteld werd geduurde 2 maanden. Zij gaf aan dat ze op de inwendige echo een kralenkrans rond mijn eierstokken zag, in combinatie met mijn onregelmatige cylus en acne gaf ze aan dat ik PCOS heb.

Ik moest afvallen 8 kilo (10% van mijn gewicht) en dan mocht ik in september terugkomen voor verdere behandeling.

Sinds ik ben afgevallen is mijn temp kaart wel wat gewijzigd en zijn mijn cyclussen gemiddeld tussen de 32 en 50 dagen wat al een stuk beter is. Nu met een ovu test een eisprong gevonden. Hoop dat ie niet vals was ;)

Liefs esther

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Zethu gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je er wel een beetje van kan genieten. Fijn dat je huisje helemaal schoon is, dat is goed voor een nieuwe start. You go girl!!!!!

Deel Deze Pagina