Dat klinkt wel heel errug lekker, zowiezo stukken beter dan taart, vind ik niet zo bijzonder nl taart, vind er eigenlijk helemaal niets aan, men doet mij er ook geen plezier mee met taart. Heb liever een broodje
Hoi dames! Hoe is het hier? Ik baal! Om half 5 moet ik gaan werken De eerste dag ná de vakantie en ik heb zoooooo géén zin! Gelukkig was mijn ovutest nog niet positief vandaag... dus er wordt niet geklust vanavond want ik ben dan pas rond 23.20 uur thuis. De nacht van eergisteren/gisteren trouwens wel geklust. Nou, ik ga nog lekker ff een dutje doen op de bank... nog ff relaxen voordat de harde werkelijkheid aanbreekt Groetjes Cyntje78
@ rimar: te licht ontbijt of zwanger? @ esther: hier nog iemand met pcos, en die ook van de gyn 8 kilo kwijt moest. Alleen bij mij heeft het geen invloed op mijn cyclus gehad Had ik overigens wel met Clomid 50!
Okee, kijk dat verklaard een hoop. Het wil nog wel eens gebeuren dat ze je pas willen helpen in het ziekenhuis als je een redelijk BMI hebt, die van mij is zowiezo te hoog, maar heb een regelmatige cyclus, dus daar maak ik me geen zorgen over, de laatste keer dat ik bij de gynaecoloog was voor het verwijderen van mijn spiraaltje heeft hij daar ook helemaal niets over gezegd dat het misschien beter zou zijn dat ik af zou gaan vallen. Ach het het meeste balen is ook dat ik sinds ik gestopt ben met roken ik een kleine 20 kilo gegroeid ben, nou en zie die er maar zo even weer vanaf te krijgen.
Hoi meiden, Hoe gaat het hier? Morgen september, dus ik hoop op veel roze! Ik ben zelf eindelijk weer ongi geworden, dus mijn NOD is duidelijk. Het valt rond mijn verjaardag, dus ik hoop op een leuk cadeautje... Zijn er al meiden bij wie het spannend aan het worden is??
Hoiii ben ik weer! Rimar: je katapult had meteen resultaat hoor! Om 12 uur stond ik in de sportschool, thanks! Denk dat de namen hieronder altijd wel ff blijven spoken nog trouwens Meisje: gaat jouw broer ook al naar Australië? Die van mij ook! Hij vertrekt 23 september voor ongeveer 9 maanden! Wahhh vind ik ook helemaal niet leuk! Heb skype 2 weken terug al op mn laptop geïnstalleerd! Senna: ahhh balen van je ongi meis!! En we zitten juist te wachten op roze . Wie o wie is de eerste???? Esther: welkom! En knap dat je 8 kilo bent afgevallen! Waar haal jij de motivatie vandaan? Zethu: gefeliciteeeerd met je verjaardag!!! Fijn dat je een nieuwe start maakt, als jij er klaar voor bent komt het helemaal goed! *dikke knuffel* BB: hey! Ik was niet naar de fysio, dat heb ik alleen nog op vrijdagochtend Was naar de sportschool mn vetjes eraf trainen en mn knie/rug sterker maken Ging goed! Rimar: wat jij niet snap? Ikke uitleg wat? Zegt u maar!
zou voor mij meer als voldoende zijn. Ik krijg 's morgens nooit veel weg. Ik heb 's morgens 2 crackers (cracottes Vital) met mager beleg en een beker melk (halfvol)
Ik niet snap hoe het temperaturen, met kaartjes, kruis, en al die andere zaken hoe dat in zijn werk gaat en wat je daaruit kunt concluderen. Ik lees zo vaak dat er vrouwen zijn die tempen, en kaartjes uitwisselen, en dan heb ik zoiets van het zal wel. En gebruik je dan een normale thermometer en hoe temp je, dat soort zaken allemaal
Waarom denk je dat ik het vreemd vindt, maar ik wil nog niet gaan hopen, ben bang voor de teleurstelling die ongi heet