Ehm meiden wat denken jullie............... Heb net een test gehaald bij de apotheek.... Ik denk dat het raak is (voorzichtig)
Jij bent ZWANGER Een streep is een streep Gefeliciteerd meid, de eerste roze deze maand, joepieeeeeee
Hoe bedoel je dat kan niet...........ik zie toch duidelijk een 2e streep hoor, maar je bedoeld omdat je voor je NOD getest hebt, tja dan wordt het alsnog een lange week en dan zou ik op je NOD nogmaals testen. Dan herstel ik mijn vorige uitspraak bij deze in Voorzichtig gefeliciteerd meid met je zwangerschap, want er staan toch echt 2 strepen op de test.
Overduidelijk! Gefeliciteerd! Over gewicht: Ik wil juist aankomen, een kilo of 5 a 10 zou perfect zijn. Val nu in de kinderkleding maat, niet echt leuk
Ja dat kan ik me ook goed voorstellen hoor, ach en wie weet dat ik vrijdagmorgen ook wel ga testen, eerst zien of ik nog meerdere symptomen krijg of niet, als ik het niet vertrouw dan ga ik pas zondagmorgen testen das 1 dag na NOD
yoehoe! Sjudith, die is duidelijk positief, meid, alvast een voorzichtig gefeliciteerd! en euhhh ja Rimar, het wisselt nogal hier met aanwezige leden. zelf maak ik me schuldig aan wel aanwezig zijn, maar ook afgeleid door andere dingetjes hier in huis, waardoor ik niet altijd gelijk reageer, haha!
foei foei, jij mag niet eerder dan zaterdag testen! weet je nog wat we afgesproken hebben vorige week?
Dat geeft niet hoor, en soms/vaak wordt ook om een update gevraagd, ik mis veel in het weekend, want dan ben ik niet vaak online, vandaar
rimar heeft last van geheugenverlies, weet niets meer van gevoerde gesprekken van vorige week met yootje, helemaal die gesprekken die over testen voor NOD gingen