Oh sjudith, ik zie ook een 2e streep hoor. Ik vind het alleen een beetje eng om zo vroeg te testen ivm innesteling die niet goed gaat. Maar daar gaan we gewoon niet vanuit en we verwachten vrijdag een hele dikke 2e streep hoor! Had je trouwens al klachten omdat je zo vroeg test?
Zeker weten, heel erg raar. Hee ik heb net eventjes de lijst van oktober bekeken, als je daar naartoe gaat dan moet je toch wel acrobatisch aangelegd zijn om met zijn allen op die fiets te passen, helemaal omdat het een kinderfiets is. Hihi, het is gewoon een hint, veel roze die kinderfietsjes nodig zijn
Nee niet met ochtend urine, die is te sterk. Ik teste deze ronde telkens rond 13.30 de vorige keren rond 19.30. En je hoeft echt je plas niet voor zoveel uur op te houden hoor. Gewoon als je moet. En ze zeggen dat je gewoon vanaf dag 10 moet gaan testen. Mijn gekke lijf was deze maand gewoon extreem vroeg.
Nee, heb je er geen gebruiksaanwijzing bij? Bij de mijne adviseren ze je rond 12 uur 's middags te testen, je mag 4 uur ervoor niet meer naar de wc en 2 uur ervoor niets meer drinken. Ik smokkel eventjes qua tijd en plan het rond half 1 = lunchpauze, want je moet 10 minuten wachten en aflezen tussen de 10 en 20 minuten
Dat van 4 uur van te voren te plas ophouden is echt onzin hoor. Je lijf maakt voldoende van dat spul aan om de test te kunnen laten verkleuren. Ik heb me daar iig niet aan gehouden. Ik zal straks eens kijken wat er op mijn gebruiksaanwijzing staat. En ik drink ook gewoon tussen door hoor.
Dit was ook mijn eerste ronde en heb op dag 3 gesmokkeld en na 3 uur getest, die was ook gewoon positief
Ik kijk helemaal niet wanneer ik drink of wanneer ik voor het laatst naar de wc ben geweest voor ik ga testen. En die van mij doen het ook gewoon. Dus geen stress en gewoon testen!
Wat een geklets zeg! Kan het niet allemaal volgen hoor. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik misschien niet toch zwanger kan zijn. Sinds een paar dagen heb ik net als bij mijn vorige zwangerschap een beetje krampen zoals wanneer ik bijna ongesteld moet worden maar daarbij ook veel meer afscheiding als normaal. Ik ben ook ontzettend moe steeds. Gisteren heb ik van 12:30 tot 15:30 geslapen en als de hond niet in de kamer was gekomen dan was ik waarschijnlijk nog wel langer blijven liggen. Aan de andere kant blijf ik mezelf ook steeds maar zeggen dat het niet kan omdat mijn man niet IN mij is klaargekomen. En eigenlijk weet ik ook niet zeker houlang mijn cyclus nu is omdat dit de eerste ronde na het stoppen van de pil is. Ik heb de pil niet lang geslikt (3 en halve maand) maar je weet maar nooit wat dat met je lichaam doet he Wat denken jullie meiden? Ik wil nog niet testen omdat ik dan miscchien toch wel teleurgesteld ben als het negatief is. Ik haat negatieve testen!!! ha ha ha
Ja dat werd geadviseerd, waar heb je je testen besteld dan? Op www.l10.nl waar ik ze bestel, kun je de gebruiksaanwijzing in een .pdf lezen
hallo, dat je vriend niet IN je is klaar gekomen, wil niets zeggen, voorvocht kan ook actief zaad bevatten! wel spannend zeg, zeker nu je hetzelfde voelt als je vorige zwangerschap.