Spannend, ik wil ook eigenlijk een dag na NOD gaan testen, maar het begint nu toch wel aardig te jeuken hoor.
ik had tropische vruchten. De buurvrouw kersen, en de buur-buur-buur vrouw (woont aan het einde van de galerei, 3 deuren verder) abrikozen
Hee hallo Heitje, maar ja als de NOD-politie zich niet zo vaak laat zien hier dan krijg je dat mensen zich vrijer gaan bewegen en gedragen. Suc7 om ons weer inhet gareel te krijgen, hihi
Maar ladies, ik ga afsluiten, post doen en naar huis, fijne avond en tot morgen allemaal. En een goed begin is het halve werk, dus veel roze is gewenst
Hallo mag ik mij ook bijvoegen?? Ik zit in de tweede ronde voor ons tweede beebje. Ik zit qua cyclus rond de 34 dagen vaak. Dus dat wordt dan 14 augustus + 34 dagen= 17 september dank je wel
Die is helaas op! Ik heb nog 1 friemel kersen, en 2 stukjes abrikoos. En een hele cake (op 1 stukje na)
doei Rimar, ik ga eens beginnen met koken, vriendje zal over een half uurtje wel thuis zijn. dan kunnen we vanavond nog lekker een stuk gaan wandelen of fietsen!
Ik ga denk ik ook langzaam aan beginnen met het eten. Vanavond nog mijn andere buurvrouw (ik noem haar eigenlijk altijd mijn buurmeisje, omdat ze jonger is als mij) op bezoek.
Uhh waar is mijn back-up dan? Laten die het afweten? Ahhh ojaa Surf is zwanger! En BEG zit al in oktober! Uhhh joehoee Kris!! Hulp nodig hier! Alarm alarm, kakelende kippen hebben test-drang! *wiehoewhiehoewiehoe* *pakt ductape en plakt hiermee de kippepootjes aan hun stok vast, pas op of ná NOD worden de hennetjes verlost en mogen zij testen! En dan natuurlijk wél als een kip zonder kop rond gaan rennen als ie posi is!*
Hoe kom je bij de NOD-politie? Of moet je daarvoor dagelijks hier zijn? Ik zou me graag aanmelden voor een parttime functie bij de NOD-politie
Ok dan mag je op sollicitatiegesprek bij mij Vragen: 1. hoeveel uur per week ben je inzetbaar? 2. ben je bereid om de meiden streng toe te spreken als zij voor hun NOD willen testen? 3. Denk je punt 2 vol te kunnen houden, ookal worden er pruillipjes naar je toe geworpen? 4. Eigenschappen waar je aan dient te voldoen zijn: streng doch rechtvaardig, serieus, meelevend, sociaal én troostgevend... (tja in sommige gevallen wordt de NOD-politie genegeerd met teleurstellende uitslagen als gevolg...)
Hallo Ik breek even in, HSG is goed verlopen, en wat een verschil met 10 jaar geleden. Ze doen het hier veel vriendelijker en ik heb er eigenlijk niks van gevoeld(het inspuiten voelde ik even) maar dat mag geen naam hebben, nog belangrijker, alles was open en inorde. zag ik roze??? Joehoe!! Gefeliciteerd
Aansluitend op het vorige berichtjes: De regel is: Eerst wordt de persoon in kwestie gewaarschuwd voor het ongeduldige gedrag dat diegene vertoont en vervolgende mag een boete worden uitgekeerd (bijv in de vorm van vastkitten of tapen aan stoel, wees creatief..) Ook mogen er voorzorgsmaatregelen worden getroffen met behulp van allerlei middelen (ook hierbij mag tape,lijm, touw ed gebruikt worden)
1. euh, als ik behoefte heb om hier te kletsen? Weet niet hoe vaak dat is. Nu ik niet voor een kleintje kan gaan, voorlopig niet veel lijkt me. 2. ik sprak al regelmatig meiden streng toe als zij voor NOD wilden testen, dus ja! 3. zolang ze maar niet boos op me worden houd ik punt 2 vol! 4. ik weet uit ervaring hoe vervelend nega testen (zelfs na je NOD) kunnen zijn, dus meelevend ben ik zeker! Ik ben serieus, maar af en toe ook een beetje speels.....