Dank u, dank u! Ja, deze week weer druk aan de slag en eind van de week onze 1e IUI. Zoooo spannend aan het worden. Volgens mij heeft mijn geen idee.
Ik stond er ook van te kijken. een week na inschrijving op de wachtlijst lag de brief in de bus. Ik ben wel erg blij, want anders verlies je toch weer een maand en nu... mag ik gewoon beginnen! Dat geeft nu wel steeds meer spanning in mijn lijf, hoor.
Ja, mijn pendels zijn veelbelovend. Dus duim mee dat dit waarheid mag worden. Nog een 3 september! Joehoe!!!!
Morgenochtend mijn 1e follikelmeting. Best spannend. Morgen ook weer starten met clomid. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat allemaal. S6 allen
@Kubus: dat met die eiblaasjes betekent dus ook dat die 'slechte exemplaren' nooit tot een positieve test kunnen leiden? Dus niet zoals bij een windei dat er geen vrucht is, maar je wel een positieve test en zwangerschapsverschijnselen hebt? Just to be sure, ben nieuwsgierig.
Nee kun je geen posi test van krijgen. Voor zover ik begreep spring het ook niet, maar is het een cyste zeg maar...
Het zou op PCOS kunnen duiden, maar daar moeten ze verder voor onderzoeken en willen het eerst even gewoon proberen... Om nou gelijk de MMM in te gaan... Dan is de spontaniteit er meteen af.
Ook al is dit onze eerste ronde, vind ik het wel super spannend Ik zit nu in mijn vruchtbaarste periode 8) Dus het klussen is begonnen Ik hoor mensen zeggen; niet elke dag doen hoor, on de dag is beter.. Maar miss een gekke vraag, maar waarom zou dat iets uitmaken? Iedereen heel veel succes!