En een hele goede morgen samen....hoefde gewoon niks bij te lezen vanochtend...geen nachtbrakers gehad dus...of ja miss was ik het zelf wel....half 1 op een doordeweekse avond, ahum. gaan iig weer een nieuwe dag tegemoet tot vanavond
Goeiemorgen chelle! Alles goed daar? Hier vanmorgen mn temp opeens met 0,4 gezakt Kan het zijn dat ik nu al ongi word? (terwijl NOD 8 sept pas is)?
Het zou ook heel goed een innestelingsdip kunnen zijn zo 8 dagen voor je nod... Maar dan moet je temp na vandaag wel weer gaan stijgen en mooi hoog blijven Hoop het voor je!
Goedemorgen meiden! Wat is het rustig geweest gisteravond! Ff een vraagje: Zondag waren borsten een beetje gespannen, gister heel erg gespannen (denk dat ei zondag gesprongen is), maar nu bijna geen last meer van boobies? Hoe is dat bij jullie? Houden jullie echt last van jullie boobs tot ongie, of trekt dat bij jullie na ei ook weer weg en dat het vlak voor ongie weer terug komt? Ikke ff niet meer weten
ook ik ga weer richting werk had geen koorts gisteravond en heb alleennog wat steekjes, maar dat zal wel wegtrekken.
goeiemorgen dames, had net een testje gedaan met die van 2v5 euro en zag een heel licht streepje staan..maar me temp is weer gezakt met 1tiende...dus al 2tiende gezakt en dat is geen goed teken bij mij, hcg bloedtest zal alles vertellen vandaag hoe of wat...
Dat is toch best positief? Ik snap je angst wel, of het nu wel goed zou gaan. Maar probeer positief te blijven en misschien pakt het allemaal wel goed uit. Helaas is dit iets waar je geen grip op hebt.
Je hebt nog 3 dagen tot je nod, en als je nu al een licht streepje ziet is dat toch niet verkeerd? Je zult echt af moeten wachten meis. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Ik zou anders morgen nog een keer een test doen en als de streep donkerder wordt er toch een beetje vertrouwen op hebben.
Ik ga even de honden uitlaten en daarna even een paar uurtjes werken! Tot vanmiddag! (of stiekem straks nog even als ik wat tij dover heb, haha)
Hallo meiden Ik kom ook even mee kletsen, heb me zelf op de lijst gezet voor 18 sept. Dat houd in dat het bijna ei-sprong tijd is en er dus geklust moet worden. Tja en dan is mijn partner de hele week onverwacht weg . Heel misschien dat we nog ergens een moment kunnen vinden/maken, ik hoop het, ik hoop het. Iedereen veel succes deze maand met klussen en afwachten en alles wat er meer bij hoort. Dat we maar weer stalen zenuwen mogen hebben. Liefs Lila
Goedemorgen dames! @mama ik hoop op een goede uitslag voor je vandaag! Kan me heel goed voorstellen dat je zo gespannen bent. Maar ik hoop met je mee dat de test niet vals is! Vandaag mijn vaste oppasdagje op het zoontje van mijn vriendin. Hij is bijna 4 en erg gezellig. Alleen ben ik nu onwijs snotterig en rillerig uit bed gekomen. Niet echt ziek, maar zo'n onbestemd irri gevoel. Dus heb heel fout de tv maar aangezet op zo'n kinderkanaal en ben zelf met een kopje thee en laptop op de bank gekropen. Hopelijk trekt t vandaag nog een beetje weg.
Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb ook mijn nod 18 september. Zie dat jij al 6 sterretjes hebt, wat erg meis. Laten we hopen dat je toch nog eventjes kunt klussen, je weet het dan maar nooit!