ja dames ik hoop dat het ook goed zit...2v5 gaf gisteren nog echt nega aan...was ik helemaal vergeten te melden hier! ga zo maar te bloedprikken dan maar, als het goed is vanmiddag de uitslag!
Hee meid, sterkte met bloedprikken en de uitslag, hoop dat je lichte streep een knallend vervolg mag krijgen en dat het goed mag gaan deze maand, ik zal voor je duimen meid, dikke knuffel
rimar en loran ik zit in dubio zie mijn laatste berichtjes had een vaag streepje maar temp is weer gezakt
goedemorgen dames, heb niets bijgelezen van gisteren, alleen vanochtend! @mamatje77, ik ben benieuwd wat de bloedtest zegt, wel fijn dat je vanmiddag al de uitslag krijgt! ik zou over 2 daagjes nog eens zelf testen, ik dan vanaf nu, 2 daagjes hard voor je duimen, dat de streep er dan vanaf knalt! @Loran, hoe is het nu met het kindje van je vriendin? liefs
Hee meid, dat kan ik me goed voorstellen, het is allemaal heel erg onzeker, helemaal gezien je verleden. Het enige wat je hebt is dat je moet afwachten iets wat ook weer gelijk het meest frustrerende is. Ik hoop dat je vanmiddag een goede bloeduitslag krijgt, en dan later deze week een knalroze test. En daarna met al die positiviteit een dat er een hele mooie zwangerschap voor je mag volgen met als eindresultaat een gezonde baby (en moeder). Ik ga voor je duimen, dikke knuffel
nee hoor, Rimar, je bent niet alleen. ik ben er ook nog, was alleen even een kop thee maken en een glas goedemorgen!
Mijn gevoel zegt vanalles, mijn lijf ook, maar ik ben vaker in het ootje genomen, dus ik ben heel voorzichtig geworden.
meiden bedankt alvast voor jullie duimen en lieve woorden! zag net bij de tempkaart van me eerste die al een grote knul is dat ie ook 2 dagen gezakt was en toen weer steeg...ga nu echt bloedprikken tot straks
Het aantal gebruikers is hier ook minstens gehalveerd, nog meer zelfs dat weg is. Hmmm, misschien als we verder de maand in gaan en er meerdere vrouwen voor hun NOD komen te zitten. We zullen het wel zien/lezen