NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jawel dat is ook wel zo... Maar ze zag het bij toeval met de echo na het verwijderen van het spiraaltje. Ik heb een koperspiraal gehad en was altijd super regelmatig (30 dagen) dat is op zich wel een goed teken zei ze. Beetje jammer dat mijn cyclus ineens afwijkt sinds verwijderen spiraal...;) Maar gaan gewoon kijken hoe het gaat en anders gaan we in december/januari weer naar de gyn.

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    dat zou te maken kunnen hebben met de zaadkwaliteit van je man, zaad heeft namelijk tijd nodig om aan te maken. daarom beter om de dag.

gr laura

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Best maf dat je dan van het zh rond je ei 3 dagen achter elkaar moet klussen.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dat adviseert mijn FA ook altijd

5. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is het ongeveer zo dat als je het 'standaard' om de dag doet, dat dat het beste is om een optimum te krijgen tussen kwaliteit en hoeveelheid zaad bij de man. Om rond het ei vervolgens de kans zo groot mogelijk te maken dat er een bevruchting optreedt wordt volgens mij aangeraden het elke dag te doen. Van die 3x achter elkaar zou de kwaliteit/kwantiteit verhouding dus niet opeens heel erg nadelig beïnvloed worden ofzo. Zoiets denk ik. Maar ja... wij redden het echt niet om het continu maar om de dag te doen hoor, dus we doen maar wat ;).

6. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Zo ben terug van zh. Gesprek met arts was goed. HSG is goed. Follikelmeting was ook goed. Aan beide kanten in ieder geval 1 eiblaasje van 9mm. Dat is goed voor de 5e dag in het cyclus. Dus as maandag weer echo. En ik moet verder met de clomid. Nu nog 1xdgs 1 tablet, maar als mijn cyclus weer zo lang blijft dan moet ik naar 2x dgs of injecteren.

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen meiden..
    Opes inmiddels middag.

Heb tot 11.30uur geslapen!
    Komt nooit voor, en dat tewijl mijndochter vaan vroeg wakker is.. :eek:

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vandaag is mijn vruchtbaarste dag.. Oeiiii!;) Ik vind het allemaal zo spannend ik kan er niks aan doen, ik ben er miss wel veels te veel mee bezig :)
    Vandaag is mijn vriend werken, maar ik heb hem al gezegd dat als hij klaar is met werken iets leuks kan verwachten, ik wil iets speciaal voor hem gaan doen, zodat het toch nog een beetje leuk blijft, het ''verplicht'' klussen :p

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    potdorie...

Denk dat september ook niets word...vrijdag nog kijken..maar gyn had niet goeie hoop.......dus als vrijdag niets te zien is...starten met provera 10 dagen...en dan ongi afwachten hmm kom ik op 6 september uiterlijk uit als NOD...

En kan me dan net zo goed rood maken eigenlijk...want verwacht er niets van op dit moment...zal ik oktober opstarten hahaha..

Groetjes,
    Miranda

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oei, ik heb mijn verhaaltje op verkeerde plek getypt want ik had niet door dat de NOD lijst nu gesplitst is van het topic waar je gewoon kunt babbelen. Sorry, ik had deze verandering niet door omdat ik me een tijd niet meer heb aangemeld voor deze NOD topics omdat het bij ons maar niet wilde lukken en ik het even van me af wilde zetten.

Maar goed, nu dus even voorstellen:
    Wij beginnen deze maand aan onze 24ste ronde en hebben dan onze tweede IUI. Ik hoop dat we deze maand geluk mogen hebben want mijn NOD valt op de dag dat we 1 jaar getrouwd zijn. Op onze trouwdag vorig jaar had ik ook mijn NOD en toen heb ik niet eens meegetoast met de champagne omdat ik toen nog niet wist dat ik niet zwanger was. Achteraf gezien had ik dat dus wel mogen doen, maar ja. Hopelijk mag ik dit jaar dus 's ochtends een positieve test in handen hebben op onze trouwdag zodat ik vol overtuiging kan zeggen dat ik de komende maanden niet mag drinken. We zien wel :)

groetjes Toetje

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ kubus: ik zie staan dat er een mogelijkheid is dat je pco hebt. Wil ik je de tip geven om niet te lang te wachten met doorverwezen te worden. Het kan wel met pco, maar het is gewoon vervelend om die onzekerheid te hebben.

@ loran: hoe gaat het nu met je dochter? Weer een beetje opgeknapt?

@ pearl: hoe was je FM? Ik vind het wel vroeg trouwens om op CD 5 al een FM te krijgen.... Wat is de reden van zo'n vroege FM?

@ senna: dat had ik in het begin ook hoor.

@ miranda: nee he, geen goede FM.

@ toetje: ik hoop voor je dat het snel raak is

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Zethu, met mijn dochter gaat het weer iets beter.
    Wel blijft ze de hele dag moe..

Hoe is het met de dames?

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Is er niemand anders online??

Of allemaal aan de klus geraakt?

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Is ook verveld die onzekerheid... Mannetje wilde het alleen heel graag eerst proberen zonder hulp omdat er verder nog niet echt naar gekeken is. We hebben afgesproken in december/januari terug te gaan als er dan nog niets gebeurd is.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er ook nog, maar steeds meer met de komende IUI bezig. Best vermoeiend.:$

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hmmzz.. zouden jullie even mee willen kijken op de lijst van NOD?
    tel 41, en heb de lijst tot zover weer aangepast...
    wie ontbreken er nog op?

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ kubus: heel goed dat jullie zo snel actie willen gaan nemen toch.

@ Loran: ik zal dadelijk eens gaan tellen.

@ hier: Weer een tegenslag hier. Ik ben er nu achter waarom hij zo gedaan heeft. Hij is er dus vandoor met een ander......

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lijst: suekes en mgwc staan er nu dubbel op, en zo komen we op een aantal van 47 ipv 49

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Wat een rommelige lijst :D

Hoe gaat het hier?

Nieuwe, helaas welkom!

20. Springboon