NOD September 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

goedemorgen!!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meer dames aanwezig! Gezellig hoor! Was net mezelf maar even aan het vermaken door de rest van t forum te lezen.

3. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ja Rimar het is wat, niet iedereen blijft trouw elke dag volgen hoe het gaat! haha, maar mischien hebben zij wel een leuk leven naast zp! hahaha

4. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen Kris, hoe gaat ie?

5. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat zijn vast en zeker allemaal mensen die niet verslaafd zijn, ikke wel, maar wel met goede reden toch? Ik hoef manlief niet lastig te vallen met al mijn onzekerheden, ben hier onder gelijken, dus je hoeft ook niet alles opnieuw uit te leggen. En je kunt hier van elkaar leren.

6. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Rimar vooral het feit dat je niet uit hoef te leggen hoe je je voelt maar dat de rest je spanning, onzekerheid en teleurstelling gewoon echt snapt das zo fijn hier

7. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    klopt helemaal! ook voor mij. ik vind het ook fijn om naar anderen te luisteren en hun te steunen wanneer dat nodig is.
    ik vind het trouwens wel gezellig dat er wat nieuwe mensen bij zijn gekomen!:D:D:D

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIer alles goed! Gisteren naar de tandarts geweest voor een kroon en daar mag ik nu nog steeds van genieten.... Net oppad geweest voor parcetamol maar die zijn hier in duitsland niet snel gevonden. Wat bij ons gewoon bij de appie heijn ligt is hier in de apotheek te vinden. Je hoeft er nog net geen recept voor te hebben. Raar land hoor! Maar goed, zoals ik al zei: hier alles goed.
    Hoe is het bij jullie allemaal?? Zitten toch al een hoop meiden tegen NOD aan?? Zenuwen??

9. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ik weet nog toen ik in december stopte met de pil. haha, ik had het nergens anders meer over, mijn vriend werd knettergek van me. toen ben ik eens gaan googlen en kwam ik bij verschillende sites uit, deze beviel met het beste, en sindsdien heeft mijn vriend wat meer rust, haha

10. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is hier gewoon een gezellige boel. Charmedknorrie, we hebben dezelfde NOD, wanneer ga jij testen denk je? En pas op voor de NOD politie bij te vroeg testen, helemaal nu er een nieuwe bijgekomen is.

11. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Klopt op medisch gebied, Oostenrijk is nog erger, dan ga je bijv naar huisarts en moet je alsnog naar een apotheek voor medicijnen, maar daar mag je ook rechtstreeks heen, klachten omschrijven en dan kun je soms wel een paardemiddel meekrijgen als je bijv net als wij toen op vakantie bent en niet daarvan een week in de lappenmand wilt zitten. En ze zijn daar heftiger dan wat er in nederland te koop is. Maar zo'n ingreep klinkt pijnlijk ja. Hoe bevalt een duitse tandarts eigenlijks, is het vergelijkbaar met een nederlandse tandarts?

12. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik denk dat ik zaterdagavond of zondagochtend ga testen. Ook even kijken hoe me lijf aanvoelt of ik denk dat t nut heeft ;). En wanneer mijn mannetje en ik er de meeste tijd voor hebben. En jij???

13. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jazeker, hoe meer zielen moe mee vreugd, troost, ongein, lol, ondersteuning etc.etc.

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Tandarts is prima, zeer proffesioneel.

15. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    het lijkt me verstandig om met ochtendurine te testen, die urine is geconcentreerder, en dus meer kans op een posi-test!

16. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb aldoor eigenlijk al gezegd in alle ernst dat ik zondagmorgen wil gaan testen, dan heb ik nog alle rust en is manlief ook thuis, misschien ook wel op zaterdag, maar ik twijfel giga en heb ook geen zin in een witte teleurstellende test.

17. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Is altijd goed om te weten, oostenrijk ook trouwens

18. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb een hele lieve collega die weet dat ik geen gebaketer ben. Hij trakteert nu op taart en heeft voor mij een broodje gezond meegenomen. Lief hè?

19. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ja maar dat hoeft niet echt uit te maken als je t na je NOD doet. En ik heb wel vrij gevoelige testen. Die van matcare. En de echte eerste ochtendurine lukt meestal toch niet aangezien ik dan nog half slaap hahhaha....maar wie weet is t niet eens nodig we merken t wel

20. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Nee dat kan ik me wel voorstellen. Das helemaal niks zo'n stomme witte test.

Share This Page