NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mijn tandarts is ook een Duitse, zij is ook hartstikke goed, alleen jammer dat ze niet altijd evengoed te verstaan is. ze probeert nederlands te praten, maar daar zit dan veel duits tussen, wat het weer onduidleijk maakt.

trouwens over tandartsen gesproken, ik moet ook weer eens bellen voor een afspraak!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Das wel superlief!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rimar, ik heb niet meer verder getest :) knap he :D

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat is inderdaad wel erg lief, ja! laat het broodje je smaken!

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Rimar is even een lekker broodje aan het eten

6. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mmmmjammie, smakelijk Rimar!

ik ga de oven aanzetten voor een worstenbroodje, heb ik zin in! even douchen tussendoor....

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik zal zo eens wat ovutesten gaan bestellen. Hoogste tijd om eens zwanger te worden!
    Afgelopen zondag BBQ bij de buren gehad en zij is zwanger. Natuurlijk even over zwangerschapsverlof gehad etc etc, of tewel hoe werkt dat hier in duitsland.
    6 weken voor de bevalling mag je op houden en je MOET 8 weken na de bevalling thuis blijven. Daarna mag je weer aan het werk. MAAR, je hebt ook nog de mogelijkheid om een jaar thuis te blijven tegen 70% van je netto salaris. Aantrekkelijk!!!

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai dames ben ik weer was meteen aan de beurt met prikken... nu de uurtjes verslijten, wel balen dat ik straks aan het werk ben als ik kan bellen. collega vertelde dat ze net zwanger is de eerste maand proberen al! het is soms niet eerlijk verdeeld..

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mammatje77 we duimen hoor :)

10. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oh wat spannend! Ik hoop het zo voor je! Ik duim voor je.

En ja tis idd niet eerlijk verdeeld ben ik helemaal met je eens!

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

DAt had ik ook van het weekend! Ik had besloten als mijn temp nog hoog zou zijn dan zou ik testen. Ikke dus tempen, temp redelijk hoog, daar na slaapdronken naar het toilet gegaan en ehhhh vergeten te testen. ahahahaha Schiet toch niet op?

12. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere

Hihihihi helemaal herkenbaar......

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Mamatje: ik hoop zo dat je een verhoogd HCG gehalte hebt!!
    Wat betreft die meiden die de eerste maand al zwanger raken.....wat een geluk zeg!! Dat kan ik ze niet nadoen.. maar goed alles op z'n tijd! Mijn (onze) tijd komt ook nog!

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames, ik ga jullie verlaten. Niet alleen omdat mijn NOD nu toch wel (bijna) zeker in oktober gaat vallen, maar ook omdat ik even afstand moet nemen. Het gaat ff niet zo lekker met me, en ik ga nu eens voor mezelf kiezen en de tijd nemen weer happy te worden. Heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal voor roze!
    Zou iemand mij misschien van de lijst willen halen ajb? (Ik sta op datumloos).

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Heel veel sterkte meis. Zorg ervoor dat je jezelf weer op de rails krijgt dikke knuf

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zo dat is lekker, maar zoiets heb je hier toch ook, ouderschapsverlof toch? Maar ovutesten zijn inderdaad handig, zeg ik die ze nog maar 1 x gebruikt heeft. Maar wel leuk trouwens een BBQ bij de buren, hmmmm krijg er haast honger van en ik heb net een broodje gezond op, hihi

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè meid, balen maar ook weer heel begrijpelijk. Neem je tijd om happy te worden, dat is je van harte gegund. Sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee dat is het nooit, sommige vrouwen komt het aanvliegen, anderen moeten er wat moeite voor doen, weer anderen nog veel meer moeite, en er zijn waarbij het nooit lukt, dus zeker, het is oneerlijk verdeeld

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@GWN: Succes de komende tijd!! Allerbelangrijkste is dat jezelf happy bent!!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hmm dat klinkt ook errrug goed, hmmmm, ik ben gek op lekkere broodjes, dat blijkt nu wel weer, hihi

Deel Deze Pagina