ik kan me heel goed voostellen dat je voorzichtig bent, zou ik ook zijn, denk ik! wel goed dat je een paar dagen al geen bloed hebt verloren, jij hebt geen echte krampen gehad. toch?
Jep!!! Mijn ovutest is knal positief!!! Precies zoals ik eigenlijk verwachtte! Vanmorgen zijn nl de krampjes begonnen. Eigenlijk was ik van plan om deze week om 14.00 uur te testen maar ik dacht "ach... what the h**" en ja hoor! Toch altijd een klein feestje als je een posi ovutest hebt! Liefs cyntje78
Angel gaat gewoon morgen een mooie beeb zien met kloppend hartje. Dat lijkt me een strak plan. Moet gewoon even geregeld worden.
Ik heb mezelf ook op de lijst naar de 27e gezet.. aangezien ik gewoon met mijn NOD in de maand september blijf =)
*Danst het scheer je weg zenuwen dansje met Rimar mee* Yootje ik heb idd niet echt krampen gehad, maar wel veel pijn in maag en darmen, maar ik verwacht toch iets van een buikgriep te hebben gehad dus dat zal daar aan gelegen hebben denk ik. Misschien dat dat er ook voor gezorgd heeft dat ik dat bloed verloor, maar ik weet voor mijn gevoel echt nog niet wat ik verwachten kan en bereid me toch op t ergste voor.
Tnx meis *Knuffel* en als het aan mijn eigen pendel en aan die van Leeuwtje ligt, dan worden het 2 kloppende hartjes hahaha, dat maakt het ook alweer spannend hahaha
Tja... ik kan wel alleen gaan klussen... maar of dáár kindjes van komen betwijfel ik (of ben ik heilige maagd ahum Maria) Strakkies om 16.30 komt mijn mannetje thuis... eens kijken of ik hem "verplicht" naar boven kan sleuren Groetjes Cyntje78 Ps; sinds mijn eerste MK is mijn cyclus eigenlijk super regelmatig! Ik heb nog maar max 3 ovutesten per maand nodig!
Nou meid we gaan zeker voor je duimen hoor en morgen om 12 uur zeker heel veel. En ik kan me goed voorstellen dat je een slag om de arm houdt. Het is ook heel raar, eerst zenuwen voor NOD, nou ja ik en jij niet, daarna weer zenuwen wel of niet, dan zenuwen voor echo, gevolgd door zenuwen voor verloop zwangerschap, bevalling, etc. etc. En toch noemen ze het een "gezonde ziekte"? Dat moeten ze me toch eens beter uitleggen
heeft je man geen last van faalangst dat hij weet dat hij nu moet presteren voor beebje? De mijn wil dat liever niet zo weten, dus die verleid ik dan of doe een poging tot
Hahaha eigenlijk heb je wel gelijk, ik snap er ook niks van, maar heb overal zenuwen voor behalve de bevalling straks!! Dat was een peuleschil haha, zie er juist naar uit!! Ik weet t ik ben een rare!! Oh ff foon ben strakkies weer terug!!
Tja dat zal dan voor mij, mocht het lukken de volgende zenuwenobstakel zijn, de bevalling. De laatste 2 in de familie waren niet zo leuk, dus dan zal ik mijn hart vasthouden, maar nu eerst maar zorgen dat het lukt, zwanger raken. Tot straks