Tja... faalangst... daarom weet ik niet of dat het me lukt om hem naar boven te sleuren. Meestal is ie kapot als ie thuiskomt na zijn werk. En dan wordt het vanavond pas laat.... Gisteren ook niet geklust omdat ik pas rond 23.20 thuis was van mijn werk... Wel de nacht van zaterdag/zondag geklust, maar ik ben bang dat dit te vroeg was. Als je ei eenmaal gesprongen is... is de test toch meteen weer negatief, toch? Dus mijn ei moet als het goed is nog springen? Ik test voor de zekerheid vanavond na het eten nog eens... Groetjes Cyntje78
wat ik hier inmiddels al geleerd heb, is dat je ei springt binnen 24 tot 48 uur na je positieve test!
Ja als je ovutest positief is springt je ei binnen volgens mij iets van 40 uur, dus vanavond kan, voor de zekerheid morgen en overmorgenavond ook nog, moet jij eens opletten dan
dames even een onzeker vraagje tussendoor..... kan het zijn dat je geen eisprong hebt, maar dan wel evengoed menstrueert?
gezondheid staat hiet ook boven alles! ga ook niet voor niets naar een diëtiste en ben ook niet voor niet minder gaan werken.....
Goeiemorgen! @meisje89: Ik weet niet of je je cyclus op 44 dagen heb gezet? Want je kan ook weer een cyclus van 35 dagen hebben en dan zou het kunnen zijn dat je ongi gaat worden helaas maaarr wat Kubus al zei: een innestelingsdip is ook mogelijk, maar dan moet je cyclus wel rond de 44 zitten Ik hoop op het laatste! @Kubus: mijn boobies zijn gespannen vanaf het moment dat mn eitje is gesprongen tot het moment dat ik ongi word. Alleen de ene maand is de pijn erger dan andere maanden. @Mamatje: Ben erg benieuwd naar de uitslag van de test! Hoelaat mag je bellen? @Lila24: WELKOM! @Charmed: ahh vervelend meisje dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk is dat na vandaag wat beter! @Kris: beterschap met je kroon! Oh en inderdaad aantrekkelijk van die verlof-regeling in Duitsland! Kan je tegen die tijd dat nog beslissen? Dat je zeg maar thuis zit met de kleine na de geboorte en dan nog bedenkt: hmm ik blijf nog een jaartje weg, toedels! @Hcg-INVASIE: *zie ik daar nou nog een hCG-restje hangen van Chicken, Leeuw én Angel? Oehh die drie samen brengen vast geluk!* Thanks! @Yootje: geen eisprong en ongi kan wel degelijk stom vrouwenlijf he! En ik zat gisteren toevallig ook al aan Dag te denken! Die heeft zich al een tijdje niet meer laten zien hier! (Ging ze niet op vakantie??) @FF: arghhh! Bij mij doet FF het niet! Volgens mij gisteravond ook al niet? Hoe kan dat nou?? Wil mn temp invoeren en straks vergeet ik em...
Nee daar zeg je zoiets maar misschien is ze nu druk met een mamatopic, kan ik me ook wel iets bij voorstellen
O ja, wat ik nog wou zeggen: de Etos Zworden pillen zijn in de aanbieding, 2 halen 1 betalen! (las ik hier ergens op het forum). Hamsteren dus! Enne, nog een vraagje: Hebben jullie alleen steekjes in de onderbuik rond eisprong en ongi? Of ook wel eens in de eerste '2' weken voor je ei? Ik had vooral eergister echt ongi-achtige steekjes in mn buik... is dat normaal?
Zo... ons Huubke heeft even een plasje en een poepje gemaakt! Vorige ronde hadden we door omstandigheden rond mijn ei alleen op de dag van de posi ovutest geklust.... en het was raak!! WAS welliswaar... maar niet geschoten altijd mis, niet? Ik ben zo even de gyn om te vragen of het wel zo'n goed idee is, om 2 dagen voor mijn NOD op eerste afspraak ivm 2 x mk te komen. Groetjes Cyntje78
Eisprong in wording misschien? Ik heb ze nu ook heel erg lichtelijk, heb ik anders nooit voor mijn NOD
Heitje: geen flauw idee. Ik heb zelf geen last van steekjes voor mij ei. Zag trouwens op je FF dat je maar 2 dagen licht ong bent geweest....is dat normaal bij jou?