Ik denk dat het een kwestie is van heel goed luisteren naar je intuitie. Ik denk dat je sowieso twijfels houdt, dat heeft iedereen.
Ik heb het er momenteel wel heel erg moeilijk mee vooral omdat mijn lijf me gewoon WEER voor de gek heeft gehouden!! Ik heb hier dus even een potje zitten janken, want alles wat op een zwangerschap duid voel ik dus nog steeds . Groetjes, Astrid
Wat ontzettend klote voor je Astrid... Ik zie dat je ook al in ronde 9 zit. Dat zal zeker niet meevallen maar als je graag wil, kan je lichaam je inderdaad voor de gek houden. Wat voor klachten had/heb je eigenlijk? Liefs Manuela
Ik was vanmorgen nog misselijk, heb nog steeds pijnlijke borsten en al deze signalen waren bij de vorige periodes helemaal weg als mijn ongesteldheid kwam en nu blijft het. Ik weet dus even niet wat ik ervan moet denken. Groetjes, Astrid
Twijfels zijn inderdaad misschien wel normaal. In ieder geval prettig dat ik niet de enige ben die twijfelt. En van alles wat ik echt wil doen en bereiken in mijn leven staat moeder worden bovenaan! Ik weet dat ik het graag wil, maar ik vind het zo vreemd dat ik tijdens mijn ongie zo nuchter word. Inderdaad beide benen op de grond terwijl ik de dagen er voor alleen maar aan het denken / hopen / duimen ben dat ik misschien wel zwanger ben. En dan ineens... zo heel nuchter . Eliza
Mammairis, Wat klote meis... Sterkte, huil maar even lekker uit... Lucht op. Succes volgende ronde... Knuf..
Manuela, welkom hier!!! Over de wens van een kindje, ik heb het ook de hele tijd.. Ik moet dat echt los gaan laten... ben e rveel te veel mee bezig... Afgelopen maand althans..
Hoi Dames, Ik weet het allemaal niet meer! Ik ben nu al vanaf 31 Juli ongi! Maar goed, dan maar weer ronde 3! Ik heb nu de eerste ronde een cyclus gehad van 26 dagen en nu de tweede ronde dan maar 17. Maar als ik de cyclus aanhoud van 26 dagen, heb ik 28 augustus weer mijn Nod. Maar goed, dat klopt natuurlijk niet, dus ik weet het echt niet meer! Help!!! Dikke X! Ps. Wel volgens Pendel van Sonja: In November zwanger van een jongen! Laten we hopen. O, ja de HA zei tegen mij dat ze liever hebben dat ik wacht totdat ik regelmatig ongesteld ben met onveilig klussen! Doen jullie dat ook?
Ben je al bij de dokter geweest? Want 13 dagen ongi is wle erg lang. Wij vrijen zonder iets... maar ik ben redelijk op de regel...
Ja ja, ben afgelopen donderdag naar de dokter geweest, maar zij zegt dat het normaal is en dat sommige vrouwen het wel eens drie maanden lang hebben. Ik hoop niet dat ik dat ben natuurlijk! Maar het is echt niet leuk, want je weet gewoon niet wat je moet doen.
Jeetje Bianca, dat lijkt me geen pretje als je zolang ongi bent... ik hoop ook dat het snel over zal gaan bij je en je een goede cyclus krijgt! Ik ben zelf net met de pil gestopt en wij gaan gewoon vrijen als we daar zin in hebben en zien wel wat de natuur doet. Ik heb geen zin om te wachten en te kijken wat mijn cyclus gaat doen en in de tussentijd condooms te moeten gebruiken.... Tigger, bedankt voor je welkom! Liefs Manuela
Dat is balen Astrid Bianca, komt dat dan door t ontpillen of zo? Heb misschien iets niet gelezen Ik vind t niet normaal zo lang! En ik vind de reactie van je huisarts vreemd. Heeft ze ook gezegd hoe lang t 'mag' duren voordat je cyclus weer normaal is. T is toch ook niet gezond al dat bloedverlies?? Manuela, ik zou ook gewoon al gaan klussen hoor
Hoi Sophie, Ja waarschijnlijk is dat gewoon het ontpillen. Ik vond de reactie van de HA ook niet echt leuk nee. Ze zei wel dat als het bloeden is gestopt, ik terug moest komen voor een inwendig onderzoek en dan gaat ze kijken waar het vandaan komt en of alles goed zit daar beneden. Nou dat zie ik dus echt niet zitten! Maar goed, het is natuurlijk wel het beste. Heeft iemand daar al ervaring mee? Groetjes Bianca.
Hoi hoi, het gaat nu echt lekker druk worden in september! @ Manuela, Ja dat wachten viel me best tegen... Maar nu zeg ik, wat is een maand??? In het begin dacht ik, och een maandje wachten, dat is niks. Kunnen we nog even aan dat idee wennen, haha, nou dat wennen duurde echt geen hele maand!!! @Eliza, Nee ik heb dat nog niet, maar we zijn dan ook nog maar net begonnen! Dus zal vast nog wel komen! @Mammairis, jammer meid ik kan me voorstellen dat giga baalt, zeker als je zoveel signalen krijgt!, succes de volgende ronde, laat september een vruchtbare maand zijn!!! @Bianca, jéé dat is idd lang 13 dagen! Dat de ha zegt dat je moet wachten tot je regelmatig bent, kom nou! Sommige hebben nooit regelmaat! Ik vond één maandje wachten meer dan voldoende! Ik zal duimen dat ze snel weggaan! Misschien nog iemand vergeten, maar allemaal succes! -x-Vissie-x-
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve opbeurende berichtjes. Ik voel me nog niet helemaal lekker in mijn vel maar gelukkig wel al wat beter dan vanmorgen. Ik vind het alleen heel erg raar dat ik dit keer helemaal geen last heb van krampen, die heb ik normaal altijd heel erg. Ach we zullen wel zien waar dit toe leid. Groetjes, Astrid
@mammaris...exact hetzelfde heb ik ook...nu nog steeds trouwens zere borsten en af en toe een steekje...wel gewoon ongie geweest, soms zelfs nog misselijk ook met vlagen...en ik zit nu alweer in de vruchbare week ongeveer... @manuela welkom in ons gekkenhuis! @bianca666 Bah idd heel vervelend..hopen dat t snel op orde komt voor jullie! 13 dagen bloeden is niet goed hoor...daar zit misschien meer achter dan een ontpilling...voor de zekerheid toch maar ffkes een bloedtestje op hcg laten trekken, gewoon erop staan bij je HA, daar betaal je nu oa dat hoge ziektekosten bedrag voor! @Jingles....2 keer voor deze maand gependeld he meis...spannend!! Zo hier is het dan weer zover...wij gaan de vruchtbare week in dus *KLUSSEN* En tja...de weken daarna ben ik hier weer veeeeeeeels te veel te vinden...
Echt ninet, ik klap bijna uit elkaar van de spanning ...hihihi soms dan he, ik vind het zooooooooooooooooooooooooooooooo spannend maarja.... de maand is nog lang . Gelukkig heb ik miijn trouwerij om naar uit te kijken, ben ik ook druk mee.