NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, ik had gehoopt er bij te kunnen staan (NOD 4 of 5 sept), maar dus eerder dan verwacht ongi.
    Ik duim voor jullie xxx

2. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    he sophie,

wat vervelend nou, had je graag op de lijst willen zetten.

maar kop op..... je kan beter paar dagen te vroeg de duvels krijgen dan dat je hoop krijgt omdat je paar dagen over tijd bent toch?

en volgende ronde er weer hoop vol tegen aan.

veel liefs aolala

3. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi! Ben even een paar dagen niet echt meer op het forum geweest. Ben sinds afgelopen dinsdag September NOD-er geworden. Wat is er al veel gekletst hier! Ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen en zag dat er weer een zwangere bij is. Proficiat meid! Geniet er van.

Ik ben al weer aan het wachten op mijn ei. Die zal vrijdag of zaterdag er zijn, dus van de week weer lekker aan de klus!!

Succes verder allemaal! :p

Groetjes Jessica

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Remember
    Jammer van je ongi, veel succes deze ronde

Gerrina, toch negatief!! Ik blijf het vreemd vinden van je ovulatietesten hoor.

Sophie, balen hoor. Hopelijk in de volgende ronde meer succes.

jantina, gefeliciteerd meid. Wat voor kwaaltjes heb je en was je er van overtuigd zwanger te zijn omdat je zo vroeg had getest?? Ben heel nieuwsgierig naar je kwaaltjes.

Hier voelt het ook als een stilte voor de storm, vergeleken met vorige ronde's niets geen pijntjes o.i.d. Hopelijk is het een goed teken.

Als ik zo lees van Jantina, die al 3 dagen voor haar nod positief test kan ik vast niet meer wachten tot zaterdag.

Liefs Moons

5. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    Hoi allemaal

ik heb dinsdag ook m'n NOD zoals zo velen preceis :)

heb enkele dagen na m'n eisprong wel wat pijnlijke tepels gehad maar dat is alweer lang voorbij ...

verwacht er dus ook nie te veel van, en denk eigenlijk zelfs dat m'n :evil: er morgen al gaan bij zijn (ook al wijst nu helemaal niets erop) :(: :)

we zullen wel zien ... afwachten en niet te ontgoocheld zijn als t niet moest gelukt zijn deze maand ...

:( :-k

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Aola, je hebt helemaal gelijk hoor :p
    bedankt voor je bemoediging :)
    Voor jou duim ik!

Jessica, klus ze en ik moedig aan vanaf hier ;)

Moons, dank je. Ik hoop met je mee dat t voor jou een goed teken is!!

Ook voor jou Geeke en alle anderen
    duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim

:thumup: :thumup:

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    M'n lieverd komt net binnen en vraagt of ik m'n ei kwijt kan hier.
    lief heh.

Vervolgens begint ie hard te lachen. Toen bedacht ie (en ik ook) pas wat ie letterlijk zei haha. Nou dat ei dat kan ik over 2 weken hopelijk kwijt, bevrucht en wel met een lief zwemmertje ;)

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    jantina gefeliciteerd!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lief he, die mannen...Sophie...
    ik duim voor je..hopelijk de komende maand een posi testje.

ik wacht hier nog lekker even af.. haha

en verder duim duim duim duim duim duim.... voor jullie allemaal

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ga morgenochtend voor de 2e keer testen

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hey jantina. gefeliciteerd meid!! Geniet er van....
    Proficiat.... Dat je maar een hele mooie zwangerschap mag hebben.

Gerrina, je maakt het heerlijk spannend. Het lijkt wel een detective roman (zo spannend)... Maaruh, je hebt een stukje van ff geschreven over die ovu testen. FF schrijft dat je die beter niet in de ochtend kan gebruiken. Nu neem ik die van de webwinkel, met de ochtendurine. In de beschrijving staat dat het het beste is, dat je 4 uur niet geplast hebt. Nou dat red ik net 's nachts. Overdag moet ik vaker naar de wc, dus vandaar dat ik ochtendurine neem.

Zit ik dan fout te testen? mmhh..... dan zou ik het morgen eens moeten proberen om het op te houden vanaf 13.00 uur en als ik thuis kom gelijk testen....

Jij hebt ook al zo'n lief manneke Sophie. Die van mij is ook altijd nieuwsgierig naar nieuwste berichtjes van de site. Hij luistert geïnteresseerd naar mijn verhalen en is blij dat ik hier lekker mijn ei (hihihi Sophie) kwijt kan.

Liefs, Ingrid

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    pffff wat is hier veel bijgeschreven zeg!!!!!!!!!! TIs niet meer bij te lezen... sorry.... :oops:
    Joepie voor diegene die pos gestest hebben,
    sh.. voor diegene die de :evil: op bezoek hebben gekregen...

Tja ik ben in ieder geval nog over van de pool van Gerrina van afgelopen zaterdag..... bij mij is er nog niets veranderd.... al 1,5 week heb ik het idee dat ik steeds ongi moet worden... maar er gebeurt helemaal niets.. vind dat nog steeds erg irritant, helemaal omdat ik nog steeds een negatief gevoel er over heb, het kan gewoon niet raak zijn volgens mij (ondanks dat we wel heel veel geklust hebben :oops: ) maar vriendlief beweert het tegenovergestelde.....
    Als morgenochtend nog steeds geen :evil: gearriveerd zijn, ga ik een test doen...

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, ik hoop t voor je :D

Liefzonnetje spannend!!!! Dat klinkt wel heel goed!!

En Jingels voor jou ook!

Ja Ingrid en Marloes, leuk heh als je mannetje zo meeleeft :p
    Zaterdagavond was er een heel klein schattig meisje in een restaurant en hij zat me de hele tijd betekenisvol aan te kijken :)
    Ik vind t ook geweldig dat ie zelf super graag papa wordt. Hij heeft alleen iets meer geduld ;)

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Da's gek. Die van mij heeft ook meer geduld.....
    En vorige maand was ik depri toen de duivels kwamen en toen heeft ie me heel lief in zijn armen genomen en gezegd. Maar meid, er komt weer een leuke maand aan..... We hebben genoeg plezier om te klussen, dus ergens is het wel een keer raak...

Zo lief, die vent.... zucht.... Héhé dat is ook weer eens gezegd...

Oha liefzonnetje..... ik duim duim duim ook voor je (dat je morgen kan gaan testen, ben wel heel benieuwd)....

15. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik ben een paar uur niet geweest en heb een hoop bij moeten lezen. Ik weet niet alles precies meer, dus vergeef het me :oops:

@Remember en @Sophie: balen zeg dat die verdomde :evil: :evil: toch gekomen zijn. Veel succes maar weer.

Succes aan de komende testers. Hoop dat er veel nieuwe zwangeren zijn inmiddels.

@Jantina: Gefeliciteerd meid. Eindelijk is iemand mij gevolged :)

@Gerrina: balen dat je negatief getest hebt. Misschien over een week als de :evil: er nog niet zijn :)

Iedereen die ik niet persoonlijk iets gezegt heb: veel succes met wachten en klussen.

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    thanx Mariska,
    Zo gaaf dat jij zwanger bent!! :p :p

En Ingiemoppie, je vent is echt lief ja :D

17. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Allereerst Jantina van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

* Remember sh.. dat toch de duveltjes zijn gearriveerd.

Hier nog steeds helemaal niks en de NOD komt steeds dichterbij. Ik heb sinds vandaag steken in mijn liezen en het gevoel alsof mijn tepels in brand staan. Pffff nog heel even geduld al vind ik het steeds moeilijker om te wachten.

Groetjes, Astrid

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @ Janita en Mariska van Harte gefeliciteerd met de zwangerschap, hopelijk komen er deze maand nog veel meer bij!!! :D

Liefs,
    Duveldraakje

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    remember gofferrrrrrrrrrrrrrrrr das mooi kl*te!
    Ik heb gelijk de pc aangeknald maar heb maar ff want we gaan zo alsweer weg...kwam ff bij mijn meiden kijken!

Dikke knuf wijffie!

Gerrina je was miscchien nog te vroeg wijffie!
    Er is nog hoop!

mispoes ja hoor kan zeker per zwangerschap verschillen dus het kan nog!

Jantina gefeliciteerd!!! Raak voor jou...nummer 2 van sept...toch?

tigger oef voor jou ook superspannend nu!!

sanne voor jou ook spannend!!

sophie fok! Balen ook voor jou die ellendelingen weer gekomen! Kus!

jingels ik wacht nog ffkes met je officieel te felciteren..zoals beloofd ;)

Zoveel afwachters en zelfs al een paar meiden die overtijd zijn...

IK duim heel hard hoor!!

Over mannen die lief zijn....

Mijn lief stond vandaag met een eitje in zijn hand en maakt daarbij even een heel klein sprongetje...

Ra ra wat ben ik nu zegt ie.... :)

DE EISPRONG...hahahah ik zeek bijna in me broek...

Idioot is t ook...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

net lekker in de stad sushi gegeten, mmmmmmmmm dat vind ik echt zo lekker. Mag dat nog als je zwanger bent?? ik dacht eigenlijk van niet>> rauwe vis??? nu nog maar van genieten dan he...

wat zijn die mannen van ons toch lief he.. die van mij is ook altijd erg nieuwsgierig naar de berichtjes hier... haha

vandaag niemand een positieve test??

ik wil meer zwangere dames!!!!

haha

Deel Deze Pagina