dit zeggen ze bij het voedingsinstituut: Gerookte zalm of andere vacuümverpakte rauwe vis niet eten!!! dus dat is het einde van de sushi denk ik.... haha maar dat vind ik niet erg... nu nog een week wachten en dan weet ik het pas zeker.....
Nou Nienke en Marloes; ik zit ook op 8 september met mijn NOD.... spannend hoor! Maar ik moet van mijn ventje al vrijdag testen hihi, vind ik ook helemaal niet erg hoor. Jantina; van harte gefeliciteerd met je geweldige nieuws!! Nu lekker genieten meid! Verder weet ik het niet meer, met al die kletskousen hier Liefs Manuela
Ohja, Nienke; mijn stem hebben jullie ook!! Leuke foto en erg mooie trouwjurk zeg!! Mila is trouwens ook een prachtige meid! Liefs Manuela
haha, wel grappig, bij de ene banner staat testen over 4 dagen, bij de andere testen over 5 dagen, en bij de laatste testen over 6 dagen.... ik zou gezellig mee testen op zondag hoor!!!!
Jantina van harte gefeliciteerd meid geniet ervan. Ik heb zelf een heel raar gevoel. Ben in 1 week 2,5 kilo aangekomen en alleen bij mijn buik heb echt weer een buikje terwijl ik niets bijzonders heb gegeten en heb ook nog dubbel gesport dus ik begin best wel kriebels te krijgen terwijl ik nog zo lang moet wachten. Kan het al zijn dat dit komt omdat ik zwanger ben?????? Iedereen die dinsdag gaan testen toi toi toi Groetjes Alida
hoi iedereen, heb een vraagje.... Heb al een tijdje last van zeurende pijn in mn onderbuik, net alsof ik ongesteld ben, niet de eerste maar de tweede dag van mn ongesteldheid. vannacht dacht ik dat ik het was geworden, maar niks. herkent iemand dit?? ik heb dit nog nooit gehad??? oala
en alida, als je wel gewoon ongesteld bent geweest is de kans klein dat je toch zwanger ben, maar het komt wel voor, het enigste wat je kan doen is een testje er tegen aan gooien dan weet je het natuurlijk zeker.
ik ben vorige maand gewoon ongesteld geweest alleen bijna direct erna had ik mijn eisprong en dat is nu alweer een dikke week geleden en op mijn banner staat dat ik nu mijn eisprong zal moeten hebben kan ik dan al wel testen Groetjes
hey alida, als je rekent vanaf je eisprong kan je na 15 dagen een test uitvoeren. eisprong bevruchting na +/-1 week na eisprong innesteling en dan gaat het HCG produceren waarvan je genoeg in je urine heb zitten om te testen na een week. helpt dit??
ok bedankt Ik voel me ook zo onzeker mijn man lief zegt ook steeds dat mijn buik dikker word en mijn borsten steken ook enorm en omdat ik vorige maand wel ongesteld ben geweest, Ik weet het nu echt niet meer Groetjes
ach meid, nergens om onzeker over te zijn, jij kent je lichaam het beste en als je twijfelt over iets dan vraag je het maar gewoon aan ons, en in die tussentijd, klussen, wachten wachten en wachten en nog wat meer klussen (hihi) oala
ooo en nog eventjes dit...... pin je niet te veeel vast aan wat je allemaal voelt, kennelijk maakt dat niet uit, sommige meiden hier voelde van alles en werden gewoon ong en toen ze niks voelden waren ze zwanger!!!
ik ben blij dat jullie mij steunen ik weet het soms echt niet meer, maar ik heb soms echt het gevoel dat ik zwanger ben raar toch???? Maar ik moet nog heel lang wachten ik zie wel word alleen gek van het wachten Groetjes
Hey Alida, balen is dat he, maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje met het wachten helaas! Ik hoop heel erg voor jou dat je voorgevoel juist is en je zwanger bent. Hihi Tigger... hoi terug Liefs Manuela
Zo even bijgescant.... MMaar jongens bijna niet bij te houden... Geeft niets, als we maar gezellig kletsen toch??? Alida, 16 dagen na je eisprong kun je testen... Dus als je zeker weet dat je je ei hebt gehad, en je zit al op 16 dagen erna, zou je poging kunnen wagen...
Hihi, Manuela Over kwaaltjes, ik heb alles ook wel zo ongeveer gehad, vorige maanden.. en nu is het helemaal stil.. Om gek van te worden... Nog 2 dagen...