pfff spannend he Tigger.... Gek is dat toch, dat de ene zoveel kwaaltjes heeft en de andere helemaal niets... hopelijk is het voor jou net als Mariska, die had geloof ik ook nergens last van en blijkt zwanger te zijn! Duimen Duimen Duimen Duimen Duimen Duimen
Pfff, ik heb al een paar weken veel witte afscheiding... en ik moet 8/9 pas ongi worden. Geen idee dus wat het betekent.
Ik heb nu ook meer afscheiding maar ja dat heb ik ook als ik ongi moet worden, ik weet het niet meer van mijn vorige zwangerschap. Als ik wat afscheiding verlies denk ik steeds o o daar komen de . Ben heel benieuwd morgenochtend of ik ongi word ja of nee,... Ik ga maar zo slapen want hier wordt je ook gek van. x
las, bedankt voor het stemmen en je hebt gelijk, want ik sta nu ook alweer een stuk hoger, nu 6e ! Meiden die al gestemd hebben op onze foto, onwijs bedankt! En voor wie nog meer wil stemmen: http://www.trouwshop.com/fotowedstrijd/ ... tum=092006 Oh en Marloes, we kunnen een dinercheck winnen van 50 euries, niet verkeerd he? Ik hoop dat meer meiden me willen helpen! Ik ga naar bed, weer een wachtdag voorbij en morgen naar Madonna! x Nienke
Morgen ben ik 6 dagen overtijd en ga ik opnieuw testen voor meer zekerheid. Ik heb een aantal dagen voor NOD een dag of 5/6 last van elastiek-achtige trekkerige pijntjes. Ze voelen anders aan als ongi-krampen ( dat is meer een echt pijn-gevoel). Ik heb om de haverklap hongerklop (rammelen van de maag) of een overdadig vol gevoel als ik niet gegeten heb . Ik heb veel energie. Morgen D-day
Hoi allemaal!!! Zo, ik heb even een uurtje bijgelezen....tja dat kan ik dan toch niet laten, ben bang om iets te missen! Wat jammer om te lezen dat er al weer zo veel ongie zijn geworden! Héél veel sterkte in de volgende ronde! Jingels, veel sterkte met testen morgen ik zal voor je duimen. Het begint nu echt al op te schieten voor velen! Spannend!!!!!! Wat de symptonen betreft, nergens last van hier. Ik weet dat dat ook niet persé hoeft, maar daardoor ga ik er wel vanuit dat het niks wordt...
@ Sophie Heh, balen meid. Op met mij naar de volgende ronde dan. hehehe...het zou idd leuk zijn als mannen gingen posten. Ik denk wel dat we behoorlijk ontnuchterd zullen worden Ikke nie meer, Sophie Aolala schreef: Ligt eraan of de komen deze dagen. Is nog ff afwachten dan. Maar ik denk wel dat ze komen hoor. En over die vraag van ongiekrampjes: die had ik vanmorgen toen ik opstond en de hele ochtend gehad. Maar nu zijn ze weg. Ik verwacht ze overigens nog wel terug. @ Moons Ja dat van die ovulatie testen zit me ook niet echt lekker eigenlijk. Ik ga nog eens een setje bestellen en dan eens kijken wat ze komende maand gaan doen. Voor jou wordt het nu langzaamaan ook spannend. Ik duim voor je. @ Jingelsen liefzonnetje succes morgen. Hoop op positief. Hahahahahaha.....heerlijk, zo'n vent. NINETJE!! we missen je. Tenminste ikke wel. Sorry dak niet heb kunnen wachten met testen maar door het hele verhaal van gisteren en op aandringen van mijn man Tjah, kon het niet laten, zeg maar. @ Sanne je houdt het wel spannend @ Alida127 Ik denk ook al 2 maanden dak zwanger ben Lichaam kan vreemd doen soms Voor al die andere meiden die ik vergeten ben: Heel veel succes Liefs, Gerrina
Ligt eraan wat voor afscheiding het is. Is ie plakkerig en dik of juist heel nat en dun of is ie creamy? Afscheiding heb ik ook altijd maar die veranderd naarmate mijn cyclus verloopt.
Hé ja, goed idee....De mannen laten posten, je weet niet wat je leest denk ik! haha Balen Gerrina, het had tochwel mooi geweest hè? Als je ondanks...toch zwanger was geweest. Maar goed het kan nu deze ronde toch nog steeds zo zijn??? Ik duim voor je!
Alles kan, vissie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik hoop wel op een klein wondertje. Zo snel mogelijk
Spannend hoor Jingels, ik ben voor je aan het duimen!! En, en, en weet je al iets ?????? Hier nog steeds niks te bekennen en de spanning stijgt ten top . Groetjes, Astrid
jingels, weet je al iets???? ik duim voor je ik heb er vanmorgen maar eens een testje tegenaan gegooid, negative offcourse
Jingels.... heb je al getest??? Duim Duim Duim!!! Ik hoop zo een positief resultaat te lezen hoor! Toontje, balen dat jouw test negatief was, maar misschien toch te vroeg getest?! Liefs Manuela
de eerste die zich vandaag meld en getest heeft.... Helaas maar 1 streepje en nog steeds geen HOOGST IRRITANT! en ook al ruim 1,5 week het gevoel dat ik steeds ongi ben geworden en weer nix vind.... ik weet het niet meer.... laat die nou maar heeeeeel snel komen, want dit is gewoon niet meer leuk... sorry hoor.....
Toontje, misschien te vroeg getest?? Duim voor je. Ik werd vanmorgen wakker en hen nu een soort spierpijn in mijn baarmoeder. Het wordt nu toch wel spannend hoor. Kon eerst niet slapen, heb ik al een paar nachten, en heb raar gedroomd, ik moest een operatie hebben aan mijn baarmoeder, en dacht toen nog, o nee, niet nu, straks ben ik wel zwanger. Vreemd toch. Liefs Moons