@jingles... Wanneer is je trouwdag?? Misschien trouw je dan wel met zijn *drietjes* en een bolling in de buik! Ik snap je spanning omtrend de pendels maar je weet wat ze zeggen he meiske...pin je er niet al te veel aan vast! Toch is het een leuke hou vast! Ik heb zelf ook jaren actief gependeld...en zeer binnenkort pak ik t ook weer op!
Ninetje, jij bent trouwens ook mooi regelmatig! Dames die weer aan de klus gaan: Succes! Mammairis, gelukig voel je al iets beter. Woensdag werd ik ongi en dit was de eerste dat ik echt even van slag was.. Ook omdat ik zoveel signalen had. Ook dit duurde nog voort tijdens mijn ongi. Gisterenavond nog misselijk... Ik moet zeggen de eerste weken zonder pil voelde super, nu ben ik er al klaar mee. Laatste maand al vanaf mijn ei overal last van en dan vooral mijn buik. Zo erg dat ik soms niet kan zitten met mijn broek dicht... en mijn rug. 's avonds amper in slaap komen vanwege mijn buik, geen krampen maar echt een zeurderige zoem... en ik was 'naar' elke avond... Nu gaat het beter. Hopelijk heb ik deze maand niet zo'n last. Want dat vind ik echt niet grappig. Ik denk toch echt dat ons lichaam aan het ontpillen is, ondanks dat ik mooi regelmatig ben, is mijn lichaam duidelijk aan het ontdoen van die troep. Jingels, Spannend joh, bijna trouwen!!!! Prettig dat je daar lekker mee bezig kunt zijn...
Pfff jongens... heb me even een dip... ben sjacho, down en moe... zou het het weer zijn? ben net al 1,5 uur naar bed gegaan, maar voel me nu zo lusteloos...
meiden ff vraagje.. Ik ben zelf net gestopt met mijn pil afgelopen week de gehad... En had afgelopen donderdag de pil moeten slikken.. dus ben nu pas 3 dage zonder pil..Maar ik heb toch een steken in mijn buik.. Heel vreemd... Komt dit door t ontpillen??
22 Spetember dan is de grote dag. Had vroeger nooit zoveel met trouwen,maar nu het dichterbij komt is het wel ontzettend leuk. De voorbereidingen enzo... echt geweldig. Ben nu alleen nog op zoeknaar kado's voor de getuigen,ceremoniemeester en ouders... Dan is het helemaal voor elkaar. Wat het pendelen betreft, daar hou ik me niet aan vast. Ik ben zelf intuitief aangelegd, ken de tarotkaarten.... in ieder geval ben ik benieuwd als ik zwanger raak of de pendels dan kloppen. Stiekem hoop ik dat we met z'n drietjes trouwen, zou wel heel speciaal zijn . ( mijn moeder was ook zwanger van mij toen ze trouwde, kan ik haar dan mooi even onder de neus wrijven )
Alvast gefeliciteerd !! SPannend hor... trouwen en misschien wel klein wondertje dr bij in je buik.. zal voor je duimen.. kisss
Hoi Kimmyj, Dat kan idd wel aan 't ontpillen liggen! Het is heel vervelend, maar je moet maar zo denken: Het gaat altijd over! Suc6! Groetjes Bianca666. Meiden die weer moeten gaan klussen: Succes!
Pff als ik al die verhalen lees van dat ontpillen dan raak ik al beetje in dipje...Ben namelijk erg ongeduldig en hou niet van al die onzekerheid. maar ja met dit moet je de natuur ze gangetje laten gaan.dus zal me rustig moeten houden,af w88 en veel te klussen in ieder geval bedankt ..
Wijffie toch... Ik zou zo niet weten hoe ik je kan opvrolijken... Maar iig een uberknuf van Tiggie... Ik weet dat die weleens helpen...
Kan zomaar zijn dat je al heel snel weer ongi wordt, maar ik denk iig dat je lichaam reageert op het feit dat je geen pil neemt... Sterkte...
Ik heb een pendel gekocht en deze pendel al aan mijn nieuwe kaart laten wennen... Ik ga morgen *inpendelen* en dan wil ik het maandag weer opnieuw gaan proberen.... Ik pendel wel met de kaart, dat wil zeggen dat ik hogere machten probeer aan te roepen, ik heb dit een paar jaar heel actief gedaan...maar door omstandigheden mee gestopt. De vraag is of het me lukt om contact te maken en dan maar afwachten of ik de juiste antwoorden krijg... Ik wil bij voorbaad wel zeggen, net als de andere pendelaars, dat je er niet aan moet vastpinnen! Stuur me maar een pbtje met daarin je meisjes naam,geboortedatum/plaats en tijdstip.
Ja ik denk het ook dat het door het niet nemen van de pil komt.. En dat ongi worden ...we hope natuurlijk dat ik dat helemaal niet meer word he maar goed ik ga het afw88 hoe het allemaal gaat.. hou je op de hoogte 8)
@Jingles; leuk zeg, dat jullie gaan trouwen! Lijkt me een spannende tijd Ook erg grappig dat jij dezelfde pendeluitslagen hebt als ik @ Ninetje; bedankt voor je welkom en ik heb je vast een pb-tje gestuurd @Terese; balen dat je je zo rot voelt... ook een hele dikke knuffel van mij! @Sophie; we gaan inderdaad lekker klussen als mijn ongi voorbij is... hihihi ik ben benieuwd hoe snel het raak zal zijn bij ons en hoe mijn lijf gaat reageren op het niet meer slikken van de pil @Bianca; ik heb geen ervaring met een inwendig onderzoek... dus weet ook niet goed wat je kan verwachten, maar je hoort zoveel verschillende verhalen erover. En ja, dan moet je maar denken, het is voor een goed doel! Ik ga iig voor je duimen dat de duivels snel weg zijn. Iedereen een dikke knuffel!! Liefs Manuela
@Kimmie, dank je wel meid. @ Manuela, als 1 van ons beide al klopt dan is het al heel wat vind je ook niet?
Hoi Ninetje, Spannend dat je gaat pendelen. Wilde t eerst bij 1 pendel laten, maar je maakt me wel heel nieuwsgierig. Heb je net een pb gestuurd Succes met 'inpendelen' vandaag! Terese, hier wat vrolijkheid voor je Jingels, leuk dat je gaat trouwen!! Ben ook net getrouwd (kleinschalig) Verder iedereen succes weer en we wachten weer vol spanning af!
Hoi Meiden, Ik kom me voor september aanmelden, ben vanmorgen ongi geworden ondanks de vele hoopvolle kwaaltjes die ik had. Helaas, door naar de derde ronde na mk, 3 keer is scheepsrecht toch? Liefs Moons
Goedemorgen all! @manuela...ik heb je berichtje ontvangen meis, ik ga mijn best doen! @sophie...ook jou berichtje is in behandeling meis! @moons welkom meis, we gaan het hier net zo gezellie maken en hopen op een vruchtbare maand! @terese...voel je al wat beter meis? We staan hier altijd voor je klaar! @tigger...ik hoop hier ook op 3 maal scheepsrecht..maar we wachten het wel af!