NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gefeliciteerd!!!

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    velobabe als eerste van harte met je marriage..... ;)
    en idd nieuwe rondes nieuwe kansen.......
    Ik zag dat jij een aardig lange cyclus heb staan...heb je dat altijd of ga je van een lange uit?

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    Ik zie wel dat ik héél wat bij te lezen heb!
    Jingels meiske van harte gefeliciteerd! En mariska ik zie dat jij ook zwanger bent! Ik ben superblij voor beide!
    Nou voor de rest vd meiden wie ik zo heel snel over het hoofd gezien heb (heb nog niet alles gelezen alleen de laatste 3 pag) succes met w8, duimen etc.

Ik ben weer terug van 2 dagen weggeweest hahaha.
    Druk weekend gehad… die 37,7 graden van afgelopen vrijdag had zo zijn redenen… was WEER ziek. Zou het aan mij liggen? Maar was zaterdag al stukken opgeknapt. Vanochtend weer getempt en nu nog steeds 37 graden
    Dus ik weet niet wat dat wil zeggen… jullie?

En ik heb het idee dat ik een blaasontsteking heb… ik wordt gek van mijn eigen lijf….

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Thanks Rembember!
    Wij zijn very happy!

Dit zijn mijn laatste cyclussen en nu heb ik idd. de langste aangehouden.

22 mei t/m 26 mei
    30 jun t/m 4 juli
    29 juli t/m 2 aug
    2 sept t/m ...

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

JINGELS............ WOW........... GEFELICITEERD, Proficiat..... Van harte gefeliciteerd.... JOEPIE, nog iemand erbij!!! :D :D

Wie volgt???

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wauwie, super Jingels Van harte gefeliciteerd. Dat er maar veel meiden je mogen volgen :)

Vanmorgen wakker geworden met kramp en buikpijn ook had ik maagzuur normaal gesproken heb ik dat nooit sochtends... hmmzz.. zouden het tekenen zijn...?

7. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Oooh ben zo blij :D Doordat ik medicijnen heb geslikt had mijn ha me geadviseerd om even een maandje over te slaan dus ik was er al vanuit gegaan dat ik pas in okotber mijn nod zou krijgen, had me ook al op die forum aangemeld ;) Maar nu blijkt dat mijn maagontsteking redelijk snel is genezen (joepie) en net op tijd voor mijn eisprong, dus jullie begrijpen wel dat mijn mannetje en ik het heeeeeeeel gezellig hebben gehad met zn tweetjes :) Slaat misschien nergens op maar ben zó blij dat ik geen maand hoef over te slaan! Ik doe dus gewoon gezellig met jullie mee!

groetjes,
    Jaslynn

8. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    ik hoop dat ik kan volgen, durf nog niet te testen omdat ik het liever met ochtend urine doe,...Maar nog steeds geen spoor van :evil: ,..

heb mijn hoofd ook echt niet bij mijn werk vandaag,..
    ;)
    x

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Velobabe sexen jullie "op de gok" of doe je ook tempen of ovu testen.....?
    Het lijkt me anders best wel lastig als je niet precies weet hoe of wat....
    Ondanks mijn zeer regelmatige cyclus ben ik begonnen met tempen en gebruik sinds vorige maand ovu testen.....

Ik ben eentje die graag alles in de hand heb :oops: en zo heb ik het idee dat ik alles er aan doe om het een beetje bij te houden....ik weet dat de natuur en het lot bepaald maar zo heb ik een beetje houvast zeg maar....mocht het dan heeeel lang duren heb ik wat om voorteleggen bij de arts ook zeg maar......................MAAR ga er natuurlijk van uit dat ik binnenkort naar de mama's mag natuurlijk ;)

Wij zijn 20-06 getrouwd en nog steeds als ik langs onze trouw foto loop in de slaapkamer denk ik..................ooooowwwieeeee ben gewoon met hem getrouwd......ben nog steeds zwaar verliefd.... :oops: :D

10. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Remember, ik hoop dat het goed komt met die kies... Heb nog nooit eerder gaatjes gehad dus het is allemaal nieuw, dacht dat het hoorde :(
    Maar het doet niet echt onwijs pijn hoor.

Enne ik zag dat je ook in de 5e ronde zit? Ik ook, en wij zijn in mei getrouwd. Ook wij hebben hier een mooie uitvergrote trouwfoto hangen en ik krijg ook steeds weer helemaal de kriebels als ik die foto zie, MIJN mannetje, zo mooi en lief!!! :oops: :D

Velobabe gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    remeber en jebentwelkom, wij willen die mooie trouwfoto's ook zien!

12. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Jee, een paar pas getrouwden! Hier nog een!!! Wij zijn 10 maart getrouwd.

13. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Wij zijn in juli getrouwd!! En het getrouwde leven is goed! :)

Alleen ik snap er even niks meer van...ik had mijn NOD vorige week zondag...Er was niks tot woensdag, toen had ik een beetje bruin bloedverlies...dat was donderdag en vrijdag ook nog een heel klein beetje, maar steeds minder. Zaterdag en zondag niks...zondagavond weer een beetje bruin...en nu weer een héél klein beetje...
    Herkennen jullie dat misschien ook van de eerste ongi na het stoppen met de pil?? Of zou ik toch nog moeten gaan twijfelen denken jullie?

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    lieve jetje,

ik zit ook nog steeds in hetzelfde schuitje...
    mijn temp was vanochtend ook nog eens 37 graden
    dus als jij het weet.... geef dan een seintje hahaha

15. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    En, heb jij al een keer getest dan?
    Ikke niet...ik heb van het weekend ook 'gezondigd' (wijntje gedronken, boerenbrie gehad...) omdat ik er van uit ging dat ik ongi was...maar ik vind het zo raar...ik weet niet wat ik er van moet denken :(

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ik heb op mijn eerste NOD dag getest --> negatief
    dat is nu inmiddels al anderhalve week geleden
    maar omdat dat donkere bruinverlies maar bleef komen. maar ik blijf zo duizelig moe en misselijk dat ik toch ga twijfelen.

maar het is heel dubbel. aan de ene kant kán ik niet zwanger zijn heb immers gevloeid maar aan de andere kant waarom blijf ik dan die klote klachten houden?

misschien kun jij toch een testje doen, heb je wel wat meer zekerheid. ben zelf aan het twijfelen of ik er morgen nog 1 doe.

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb me toch iets geks...
    Ik had vorige week mijn NOD... en netjes 2 dagen heftig en 2 dagen miniem ongi geweest... op dag 2 was mijn temp gezakt van 37.0 naar 36.5 (netjes, want normaal is het niet hoger dan 36.8 voor mijn ei).
    De 5 dagen erna was mijn temp constant 37.0, gister 36.8 en vandaag weer 37.0.
    Terwijl dus normaal vanaf dag 1 mijn temp niet meer boven de 36.8 uitkomt...
    Wat is dit? Ik ben gewoon (met alle kwaaltjes) vet-ongi geweest...
    Ik heb nergens last van, geen zere boobs, niet misselijk, helemaal NIX...
    Wat moet ik nou denken als ik alleen naar mijn temp kijk?

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oh je dames... (kim en jet), jullie houden het spannend. Hebben jullie het wel eens vaker, dat de ongi zooooo lang uitblijft :confused:

ik heb au au au au au in mijn linker buikkant/liesstreek. Oei oei oei.... straalt uit naar mijn rug. Heb ik nog niet eerder gehad...
    óf we hebben gisteren te heftig geklust, of het is mijn ei. Maar oei oei oei, wat doet dat zeer. Kreeg vanmorgen niks door mijn keel, zelfs geen drinken (zo misselijk voelde ik me). Gaat nu gelukkig wel weer.

Nou meiden, deze week wordt een mooie week met wat hogere temperaturen. Ik zou zeggen, dat maakt het wachten/klussen/wachten toch een stukje aangenamer, niet waar?

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hai meiden,
    Hartelijk dank voor al jullie felicitatie's.
    Dit is idd 3e cyclus na stoppen met de pil, en iedereen die op mijn roze wolk wil komzen zitten, schuif aan er is plek genoeg.

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    realtjuh
    kijk maar naar mij en jetje...

Deel Deze Pagina