nou jingels ik kom er aan hoor vlieg met transavia en spring er bij die roze wolk wel uit.hihi. en dan maar hopen dat ik er niet naast spring. wel snel hoor in de derde ronde. ik zit nu ook in de derde ronde en er is 3 x voor sept gependeld dus maar hopen. mijn zis krijgt morgen om 11 uur een keizersnede...spannned dus....... jullie horen het wel...
Goedemiddag dames JINGELS!! Van harte meid. Wat een geweldig niews. GO JINELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS (doet er even een dansje bij met de handjes in de lucht) GO JINELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS Gefeliciteerd jij en je mannetje. \/ @ liefzonnetje Nog ff geduld,meis. Kan nog alle kanten op @ Jaslynn Das hardstikke fijn, meid. Ik hoop dat het klussen iets heel positiefs voor jullie brengt Remember schreef: Kan die foto niet hier in je album? ben ook wel es nieuwsgierig Wij zijn 3 januari getrouwd. @ Moons Die droom....misschien is het je eitje wel die zich klaar aan het maken is @ Samcat Welkom. Kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Ben je al lang van de pil af? *update* werd vanmorgen héél vroeg wakker dus gelijk die termometer in me bibs. 37.0 maar ik moest zo nodig voor een grote boodschap dat ie d'r volgens mij niet lang genoeg heeft ingezeten Ik daarna weer gelijk in slaap gedonderd. Werd ik net om 12 uur wakker Dus maar weer gelijk getempt en was ie 37,2. Ondertussen voel ik weer lichte ongie krampjes net als gisteren maar die later op de dag zijn weg gegaan. Blijft afwachten. Liefs, Gerrina
Nee, ik ben dus niet écht ongi geweest...daarom vind ik het zo strange...heb verder geen klachten. Behalve dat ik afgelopen vrijdag echt zo'n hormonenbui heb gehad. Niet lekker in m'n vel, niet fit en een huilbui...
Sja, dan zijn voor jou de tekenen toch beter dan de mijne... Maar omdat ik dus wel ongi ben geweest, snap ik dus niet waarom die temp van mij zo hoog blijft wat normaal dus maximaal 36.8 is... en nu dus al de hele week 37.0 (behalve dag 2 en gisteren dus)
Grrrr...al die vragen! Stel dat ik nou zou gaan testen en het zou positief zijn...zou ik in eerste instantie natuurlijk SUPER blij zijn...maar aan de andere kant zou ik me ook druk gaan maken...omdat ik van 't weekend wijn heb gehad (niet veel, maar toch)...runderhaas sushi...boerenbrie... :scratch:
Vaag he Kimkivits? Ik snap er ff geen snars meer van.. maar ik las ook dat jij ziek bent geweest, dus die hoge temp van jou is wel te begrijpen... bij mij dus niet
Ik heb ook, een halve dag denk ik, rood gehad... Ach, volgens mij zit ik gewoon mezelf gek te maken. D'r is niks aan de hand volgens mij. Ik ga gewoon vrolijk door naar de volgende ronde!
@ Samcat Welkom. Kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Ben je al lang van de pil af? Gerrina, bedankt voor het meedenken...maar ik denk niet dat dat het is...hoopte het wel, maar mijn temp was vaochtend 36,6(da's dus niet echt hoog). De pil heb ik jaren niet geslikt, vorig jaar heb m'n spiraaltje laten verwijderen. We zijn nu het laatste halfjaar "echt" bezig. Eind vorig jaar ben ik geopereerd aan endometriose...dit is helaas niet weg, maar volgens de gyn zou het geen bellemmering voor zwangerschap moeten zijn. Ze hebben gelukkig alles verder gecontroleerd, ook bij m'n mannetje. Ga dus gewoon lekker met jullie meelezen...en sta open voor alle tips!
ja ik heb een week voor NOD voedselvergisftiging gehad. maar daarna gewoon opgeknapt. toen za was NOD en getest --> negatief pas op maandagavond wat bloed gezien en dinsdag ook. rest van de dagen niks meer en zaterdag ineens weer wat bruinverlies en zondag ook. nu blijft mijn temp hoog. 37 graden... ik snap het niet maar blijf aanhoudend duizelig, misselijk en moe
Dank jullie wel ladys! Gerrina ik zie dat het voor jou nu ook heel spannend begint te worden he! Ik duim voor je!
even een weekendje niet op internet en er is weer super veel gebabbeld met goed nieuws en minder nieuws maar wil eerst jingles VAN HARTE GEFELICITEERD geniet ervan samen met je man want die heeft ook zijn bijdrage gedaan \/ jaslynn fijn dat je weer mee mag doen heel veel klus plezier =D> Samcat welkom hopen dat het innesteling is ik ga niet alles af want er is zoveel allemaal positief dat er veel gebabbelt is hoor maar het is niet achter af bij te typen de wachters het muziekje erbij en dan gaan de dagen voorbij vliegen {|= gr maria
Hallo iedereen, Balen liefzonnetje, ik hoop voor je, dat toch de wegblijven en dat je over een paar dagen als nog positief test! Samcat welkom hier! helaas geen ervaringen mee, maar 1 dag lijkt wel weinig, misschien over een paar dagen als de ongie niet doorzet nog eens testen? Alida127, kun je al zo vroeg positief testen dan? Of was dat nog van de vorige ronde dat je een vermoeden hebt? Nou veel sterkte en hopelijk binnenkort alsnog positief!!! Ohw Jingels, helemaal te gek! Geweldig zeg, proficiet, ga er lekker van genieten! Miza en Sanne2, spannend meissies, ik duim voor jullie! Jaslynn, fijn voor je dat je deze maand toch weer mee kan doen! Have fun! Jetje75, ik zou voor de zekerheid gewoon even testen hoor! Realtjuh, helaas meis, ik heb geen idee wat je moet doen, sterkte! Em hier tellen we af tot volgende week! Nog steeds helemaal nergens last van!!! (hmm, of ik daar blij mee moet zijn...?!?) :sunny:
zelfs dat heb ik niet... Dus nog steeds vaag dat mijn temp zo hoog blijft... Zal ik dan toch maar een testje doen? Of gewoon niet gek doen en gewoon deze ronde uitzitten?
nee joh een test kan nooit kwaad ik ga morgen ook testen (denk ik) weet je het geeft je net wat meer bevestiging als het gissen waar we nu mee bezig zijn het kan natuurlijk ook zijn dat je laat positief test ik heb hier al zoveel verschillende en gekke verhalen gelezen van vrouwen die tóch zwanger waren dat je bijna nergens meer van staat te kijken het vrouwenlichaam is zo raar!
@ Realtjuh Als je zo twijfelt kan je beter die onzekerheid weg halen door een testje te doen. Heb ik ook gedaan. Bij mij was het behoorlijk ontnuchterend helaas. Maar het is beter die onzekerheid weg te halen zodat je weer een frisse start kan maken. Succes ermee. Liefs, Gerrina
Jetje75, ik zou voor de zekerheid gewoon even testen hoor! Uuuhh...durf ik volgens mij niet...iedere keer als ik op het punt sta zo'n test te kopen denk ik 'neeejj...ik ben toch niet zwanger...'...
Sja, rare lichamen allemaal toch he... We zullen zien.. als ik positief test vind ik die bloeding van ruim 2 dagen (die aardig heftig was) wel vaag, want een innestelingsbloedinkje kan ik dat dan niet meer noemen.. pfff.. zit me hier weer allemaal dingen in mijn hoofd te halen he! hahahaha!