hey liefzonnetje, heb je wel klachten? ik ben zo benieuwd voor alle meiden hier... nou ik hoop jullie vnv of morgen ook te kunnen verblijden met wat duidelijkheid. wat zou ik doen vnv of morgenochtend testen? ik ben de eeuwige twijfelaar (tja een weegschaal hé)
Leuk, een weegschaaltje Ik zou dan morgen met ochtend urine testen. Is altijd goed Anders ga je straks nog twijfelen of je urine in de avond wel goed was geweest
hahaha gerrina je kent me nu al dan ga ik idd twijfelen nou ik ben net op de grens van maagd en weegschaal jarig dus heb van beide sterrenbeelden wat karaktertrekjes meegesnoept!
Hoi meiden, Ik stond er net voor om een test te kopen maar heb het toch nog niet gedaan,...mijn klachten zijn gevoelige borsten en een onrustige onderbuik. Vorige maand had ik dat ook maar die gevoeligheid in mijn borsten waren paar dagen voor nod weg en nu lijkt het alleen maar erger te worden. Ik vind die testen zo duur dus ik wacht morgen toch nog maar even af denk ik. Of ik koop straks ff voor zessen nog een test. Weet iemand of je die testen ook bij AH kan kopen? Groetjes sanne
Sanne2, gewoon even een test kopen meid, en dan morgenvroeg als de er nog niet zijn testen. Liefs Moons
Hoi moons, Ik zou morgenochtend toch ook ochtendurine kunnen opvangen en dan aan eind van de middag test alsnog doen of is dat niet handig? De reden waarom ik ook niet te snel wil testen omdat bij mijn vorige zwangerschap ik twee negatieve testen had week na nod en via bloedtest kreeg ik te horen dat ik zwanger was,.... daar ben ik een beetje bang voor dat ik eerst weer negatieve testen te zien krijg. gr sanne
Hoi meiden, mijn werkdagje zit er weer op. Ik heb een paar pagina's weer bijgelezen, maar alles is me te veel. Ik word nu helemaal gek van een soort spierpijn gevoel in de buik. Telkens als ik me moet bukken is het net of ik alles in mijn buik voel zitten. Iemand hier ervaring mee?
Sanne, volgens mij kan dit wel, maar staat wel op de gebruiksaanwijzing hoe je je urine dan het beste kunt bewaren. Maar als je 'savonds test met ochtendurine van die ochtend kun je toch net zo goed 'smorgens testen?? Het urine verandert dan toch niet meer?? Wendy, die spierpijn heb ik ook, heel vreemd gevoel, anders dan ongipijn. Het is net alsof ik mijn baarmoeder voel. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Liefs Moons
Tja klachten, al bijna 2 weken ongi achtige krampjes, alleen word ik het dus niet.... verder sinds ongeveer een week echt onwijs moe... (dat ik ff op de bank ga liggen en gewoon in slaap val en dan rustig 3 uur slaap en s avonds om half 9 ik eigenlijk alweer naar mijn bed wil) maar goed op mijn werk heerst een griepje ofzo.... dus dat kan dat natuurlijk ook zijn en verder ben ik wat kribbig... dat ben ik normaal nooit.... echt niet... zelfs zo erg dat vriendlief gewoon steeds zegt: oeps, last van je hormonen ofzo.... Hij dacht ook echt dat ik zwanger zou zijn.. maar ja vanochtend dus maar 1 streepje.... en geen ik word echt een beetje wanhopig omdat ik juist steeds het gevoel heb dat ik ongi ben maar het steeds niet ben en nu heb ik dus zoiets van laat die zooi nou gewoon komen....... sorry hoor, ben gewoon op.... onzekerheid is .... :thumbdown:
@ Liefzonnetje en Miza Wanneer hebben jullie voor het laatst getest? Jullie zullen het vast gemeld hebben maar dan heb ik het gemist
ja lief zonnetje die onzekerheid is verschrikkelijk, wij kunnen er denk ik allemaal over meepraten het liefste wil je dan gewoon die duivels, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent hahaha ik blijf voor jullie duimn hoor..
Zoooooooooo Ben weer terug na een heeeeeeeel geslaagd weekend meiden! nienke leuke fotos en wat een heerlijk meiske heb je! Ik heb ook ff gestemd voor je! aolola spannend meiske...wanneer ga je testen? die temp zegt niet veel hoor...das toch nog steeds hoog! boven het prikkeldraad... tigger hoi terug meis! manueel dromen over zwanger zijn kan ook gewoon heel goed dat jou op die manier te kennen gegeven wordt dat je zwanger bent..Ik heb er een goed gevoel over! samcat welkom! dames die overtijd zijn zijn jullie allang gestopt met de pil/spiraal of dergelijk? Het kan ook gewoon ontpillen zijn dat het daarom langer wegblijft... remember het negeren van de evt sympt...ik wens je sterkte...ik heb tot nu toe 3 keer verschillende sympt gehad...elke cyclus was t weer net anders...en als jij jezelf niet gek maakt...helpen wij je gewoon een beetje Kus meis! gerrina die temp....klinkt toch echt als...alhoewel...ik temp nu een maand en ben helemaal ingeloezen op het temp forum...vaak daalt de temp pas op de dag dat je ongie moet worden... dames met een hoog blijvende temp gewoon testen denk ik? Mijn temp is al netjes 3 dagen 36,5 en ik ben nu ongie...het kan ook zijn dat jullie een vervroegd eitje hebben gehad? Na je ei stijgt de temp ook weer...of was ie gewoon constant hoog? afwachter en binnen kort testers....succes ik duim!! En dan last but not least.....Jingels meiske VAN HARTE en geniet er maar lekker van!!
Nou, lijkt wel of ik mezelf hoor. Echt heel herkenbaar voor mij. Moe, chagerijnig (alleen tegen lief) Wachten, wachten, wachten....
op 1 augustus is mijn spiraal verwijderd, 4 augustus meteen ongesteld geworden. dacht dat als je een spiraal had, de cyclus gewoon doorging.... en niet wordt onderbroken. weet het gewoon ook niet meer :