Hihi, ik kijk effe 2 uurtjes niet.....weer 4 pagina´s vol! Maar ehm...meiden in onzekerheid, met weinig bloedverlies, het lijkt me erg vervelend die onzekerheid. En hoe langer je wacht met testen hoe meer hoop je misschien krijgt, en hoe meer het tegenvalt toch? Maar je, ze zijn ook wel duur om zomaar te verkwisten... Al hoewel die hier van dee site vind ik wel meevallen... sterkte!!!
mensen ik wordt gek hier. ik wil naar huis! voel me KLOTE en het is hier superdruk em heb alleen maar zin in knuffelen met mijn hubbie. hmmm was ik maar al thuis hahaha ff lekker zeuren vnv frietjes en kip bij opa en oma eten, alleen vreemd genoeg heb ik al een week geen eetlust meer. ben ook al 2 kilo afgevallen. is ook goed want was na het stoppen met de pil ruim 2 1/2 kilo aangekomen
Hoi dames ben terug van de werkdag!!! En wat een drukte... Ben kleuterleidster en sinds vrijdag is de school opnieuw begonnen. (België he ) Heb de jongste kleuters (2,5 - 3 jaar)! En 11 nieuwe kindjes, en wenen dat ze doen... Echt vermoeiend! Dacht ga ff bijlezen op forum maar heb het bij de laatste 3 blz gehouden. 20 bladzijden volgekakeld sinds gisteren avond!!!!! Niet te doen!!! Groetjes Larreke
HEEEJ, Nien Fijn dat je weer terug bent. Heb je wel gemist hoor. Tjah, en van die temp. Ik ben pas halverwege de cyclus begonnen dus weet nog niet precies hoe en wanneer die daling start. Volgens jou is dat dus op de dag dat je ongesteld gaat worden. Dus morgen ochtend zou mijn temp flink gedaald moeten zijn dan denk ik. Ben eens benieuwd. @ Miza Ik wens je heel veel succes met wachten. Lijkt me idd ook heel erg moeilijk als je al een paar dagen overtijd bent. Sterkte ermee Liefs, Gerrina
Bij mij is de temp ook pas gedaald van de dag dat ik ongi ben geworden. De dag ervoor was hij nog even hoog als net na de eisprong.
@Remember Jij ook gefeliciteerd met je hubbie! Allebei Newly weds. Leuk! Wij sexen meestal om de dag. Ik temp nog niet en gebruik geen ovu testen. Wil daar liever even mee wachten. Ik hou wel bij wanneer ik ongi ben en wanneer we gesext hebben... Hopelijk mogen we snel naar de (Juni?) Mama's. Iedereen heel veel succes... Enne...Jebentwelkom: ook gefeliciteerd
ja maar dan zie je niks heb het al geprobeert maar je moet je een + voor stellen zonder dat onderste streepje. groetjes las[/url][/list][/list][/code]
las, staat er in het controlevenster wel een streep. ik bedoel is de test goed uitgevoerd of zoiets hahaha. doe anders morgen nog een test misschien geeft die meer duidelijkheid...
Aha Las je hebt dus een T op zijn kop? Vreemd :scratch: Zit er een vouwtje in de test strip? Ik heb zelf wel eens ooit zwangerschapstesten gemaakt
las heeft gewoon een plus dus maar dan zonder het liggende streepje... moet er dan wel een plus? Is het niet zo dat verticaal zwanger is en horizontaal niet zwanger?
Ik ga maar es rustig aan koken en ATWT kijken. Ik lees jullie vanavond wel weer. Ben benieuwd naar de quiz uitslag hier Liefs, Gerrina
Hahha mariska!! Lekkere zwangere doos! Je hebt gelijk hoor..jezelf vooral niet moe maken...dat vergt energie en die heb je hard nodig nu!