NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Jingles GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan!

Hier nog steeds geen ongi, als het er morgen-ochtend nog niet is, toch nog maar een keertje testen.....wat ben ik toch ook ongeduldig he :oops:
    Kan het zo zijn trouwens....dat je de ene dag een negatieve test hebt, en 24 uur later wel positief??? Of kan dat niet in 24 uur???

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Sorry Sophie, ik kan er niks zinnigs over zeggen......doe zelf niet aan temperaturen...
    Misschien iemand anders???????

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vraagje: hoe is de afscheiding na de eisprong en eventuele bevruchting???? help help help

4. Niet meer actief

Ik had je berichtje wel gelezen hoor, sophie Maar ik heb hier ook weinig zinnigs over te zeggen. Ik ben nl zelf pas begonnen met tempen dus ben er nog niet zo in thuis. Maar hoe was je/is je menstruatie dan? Hetzelfde als normaal?

5. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    hoi meiden,

ik laat ook nog even wat van mij horen.
    alles rustig hier, nog geen :evil: :evil: te bekennen
    en ik vind mn banner ook zo leuk nu met dat kleine zwangerschapstestje

aola

6. Niet meer actief

En nu nog maar hopen dat het testje positief aan gaat geven.
    Ik duim voor je

Liefs,
    Gerrina

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi sophie,

zou dat niet gewoon een beetje koortsig kunn zijn. Ik hed nl eergisteren 36.3, en dan gisteren plots 36.8. dit kon zeker niets met eisprong te maken hebben want dat is nog te veraf. Vandaag weer gewoon 36.3. Dus zal wel niets verkeerd zijn.
    Geen zorgen maken is de boodschap.

Groetekes Larreke

8. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    vraagje

wie van jullie gaat morgen allemaal testen????
    ik sta er toch niet alleen voor he????
    want dan test ik niet!! dan wacht ik wel tot vrijdag ofzo, als ik dan geen duvels heb dan staat het wel vast bij mij.

aola

9. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    soms als je te veel woelt in bed kan ie ook hoger uitvallen, of als je te rustig bent kan ie lager uitvallen

ik denk dat ik morgen mn banner weer zo zet, ben helemaal wild van dat zwangerschapstestje (hihi)

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor je reactie lievie ;)

Gisteren normaal, behalve dan 1 a2 dgn te vroeg (heb ik nooit).
    En vanochtend alleen bruin en veel slijm (sorry :oops:), vanmiddag heel klein beetje rood en net heel klein beetje bruin :(:

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    thanx :p
    Ja, moet me niet zo druk maken. Maar ben nu al bijna niet ongi meer, lijkt. Nah ja, afwachten dan maar ;)

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes met testen :p Spannuuuuuund!
    En je banner is :thumup:

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannend meiden... morgen gaan er toch 5 meiden testen???

leuk hoor, daar moeten toch zwangere meiden tussen zitten he... ik hoop het!!!!

hier nog steeds afwachten... haha

14. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    thnx sophie,

maar ik ga niet in mn eentje testen, dan wacht ik namelijk nog 2 dagen, wil niet zo als de vorige keer de test tegen het licht houden om het streepje te zien,

aola

15. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    hoi ik schrijf niet zo veel maar lees wel alles mee. ;)

Daarom... alle meiden die morgenochtend gaan testen: Heeeel erg veel succes en ik hoop dat jullie allemaal een prachtige postieve test in jullie handen hebben!!!!!!! :D

16. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie.
    Blijft je menstruatie een week uit en blijft je temperatuur al die tijd hoog dan ben je heel waarschijnlijk zwanger.

Als je deze temperatuurcurve gedurende een drietal cycli na elkaar bijhoudt dan heb je vast en zeker een beter inzicht in je vruchtbare dagen.

Dit heb ik van www.9maand.com hoop dat je er wat aan hebt!

Gr. Sanne

17. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    maar wat mij wel leuk lijkt om te doen is de test doen op een tijdstip dat jullie weten dat ik hem ga doen, dan kan ik direct rapport doen

aola

18. Niet meer actief

Hehehe....ik test niet hoor. Heb ik gisteren al gedaan 8)

19. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    oja dit staat er ook nog bij:

Om je temperatuur zo goed mogelijk bij te houden, kun je best ook elke avond op hetzelfde uur gaan slapen en een goede nachtrust van 8 uur nemen.
    Je moet er rekening mee houden dat er verschillende factoren zijn die je temperatuur kunnen beïnvloeden, zoals: te laat gaan slapen, later dan gewoonlijk wakker geworden, een paar glaasjes alcohol de avond ervoor, een verkoudheid of griepje, …

x sanne

20. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    dus er is ook nog hoop voor mij met de temp daling vanmorgen, normaal 36.9 / 37.0 naar 36.7, begon al een klein beetje te denken dat het misschien wel eens afgelopen kon zijn.
    maar ik ben dus nog "in the running for becoming a pregnant person"

Deel Deze Pagina