Hè hè, nog 6 dagen geduld...nu begint het dan toch op te schieten.... Ben zo benieuwd, maar 't zal wel niks zijn..... kan haast niet de eerste ronde... (zelfbescherming)
@mammairis: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! jaaaa, weer een erbij. Hopenlijk volgen er nog veel!! Hier verder nog steeds geen nieuws, nog geen tekenen van ongesteldheid. Keep on waiting.....
Astrid!!! Gefeliciteerd meid!! Lekker genieten nu van jullie wondertje. Oh ik hoop maar dat er meer mogen volgen. Liefs Manuela
Mammairis van harte gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu! ( ik kijk nu even stiekum mee met jullie, ik zit nog in aug. )
Mammairis... GEFELICITEERD! En zoals jullie weten wilde ik vanmorgen voor mijn eigen gemoedsrust testen, omdat mijn temp allemaal hoog blijft sinds mijn ongi... Negatief, zoals ik wel verwachtte, maar nu weet ik iig dat ik dus ff niet naar mijn temp moet kijken... hij is dus deze ronde gewoon wat hoger dan de afgelopen rondes... Gr. Real
hoihoihoi mammairis....GEFELICITEERD, moge er vele volgen. voor mij is het GAME OVER.. gister was mn temp al gedaald naar 36.7 en vanmorgen was ie 36.5. ik doe dus geen test, mocht mn er vrijdag niet zijn dan waag ik wel een poging, maar ben niet meer optimistisch zoals gisteren. mijn lichaam heeft mij voor de gek gehouden!!! ale: aola
Zo, ik kom hier ook maar even rondhangen...mijn NOD is 12 september... Ik hang meestal bij de tempkaartjes, en dacht...laat ik hier ook es kijken!! Iedereen veel succes he!! Mamairis, van harte gefeliciteerd!!!!
Aola, zolang de duivels er niet zijn kan het nog. Ik ga denk ik ook vrijdag testen. Ik duim voor je meid. Ook voor alle andere testers, nod'ers en wachters en klussers enz. Liefs Moons
mammairis :cheers: VAN HARTE GEFELICITEERD geniet er van en je mannetje ook GEFELICITEERD \/ geeke gefeliciteerd tante :cheers: Gerrina balen verwen jezelf en vol goede moed naar de volgende ronde :sunny: en en en wie heeft er al getest irat: heel veel positieve testen toe gewenst de klussers heel veel succues dat dezaadjes het eitje mag vinden mijn mannetje die heeft vrijdag een week vakantie en voor hij weer te werk gaat mochten de wegblijven hoop ik dat ik een positieve test in handen heb is een leuk begin van de werk week na vakantie :sunny: gr maria
pff , 2 dagen niet wezen kijken, heb gelijk ook bijna 2 dagen nodig om alles bij te lezen!! Ik zag dat er wat mensen zwanger zijn: GEFELICITEERD!! Ik zit zelf bij de misschien-groep denk ik... nog steeds niet ongi, maar zondag negatieve test. Ik heb mezelf voorgenomen om donderdag nog eens te testen en als het dan nog negatief is naar de HA te gaan. Ik moet maandag namelijk foto's laten maken in t ziekenhuis. En no way dat ik dat ga laten doen als ik zwanger zou zijn! (wil dus dan ff laten dubbelchecken) Alle wachtenden: ik duim voor jullie!!
hoi allemaal, Ik kom hier ook bij want mijn nod is 14 sep. IK zal dan vast wel mijn krijgen want ik ben dan wel met de pil gestopt maar mijn mannetje gaat nog steeds voor het zingen de kerk uit om het zo maar even te zeggen. Al weet ie heel goed dat je daar ook zwanger van kunt worden... Hij weet dat ik graag een derde wil maar hij is er eigenlijk nog niet over uit,maar aangezien hij ook niet over condooms zeurt en het zo doet zegt mij al genoeg... Alle zwangeren gefeliciteert en degenen die de op bezoek hebben :succes voor de volgende ronde. groetjes drieske
mammairis Van Harte en geniet er lekker van, maar gooi even wat hormoontjes onze kant uit. Voor de andere meiden die vandaag gaan testen heel veel succes. en ik blijf natuurlijk voor iedereen duimen. groetjes en veel liefs las
Mamairis gefeliciteerd meid!!! SUPER!!! Geniet er van! Gerrina, echt balen hopen dat de volgende ronde je meer geluk brengt! Aan alle andere succes!! Ik heb vannacht heel raar gedroomd. Ik las hier gisteren over iemand die gedroomd had zwanger te zijn en zat nog zo te denken dat mij zoiets nog nooit was overkomen. Nou je raad het al, vannacht dus wel. Maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet hoe ik over mijn droom moet denken. Ik was zwanger en echt..t is maar een droom..maar ooooh wat was ik gelukkig! In mijn droom liep ik de hele dag met mijn handen op mn buik, alsof ik het wilde beschermen. Wat ik wel raar vond was dat ik ongeveer 8 maanden zwanger was maar dat mijn buik nog niet zo gegroeid was. Ik liep op een gegeven moment naar de woonkamer, met mn handen nog op mijn buik toen ik opeens een baby vast had. Ik was panisch want dat kon nog niet, daar was mijn buik veel te klein voor dus mijn kindje was vast niet helemaal volgroeid! En toen ik weer naar mn handen keek..geen lief klein babytje meer, alleen maar een heel klein buikje. Ik werd wakker en ik voelde me opeens zo verdrietig Ik dacht nog, stel dat dit een teken is?? Stel dat mijn droom zegt dat het voor mij niet weggelegd is? Ik vond het wel een hele rare droom...wilde ik even met jullie delen. Liefs jaslynn