NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hihi hier precies hetzelfde! Ik stond ook een keer bij Kruidvat bij de testen en toen zag ik een bekende... snel maar onopvallend verder gelopen... Daarom koop ik testen nu altijd via internet! Het komt in een witte envelop, niemand die iets merkt.

Stond ik net in de drogist bij de foliumzuur te kijken, loopt er weer een bekende. Maar die kan je ook via internet bestellen toch...? :)

2. Niet meer actief

Okay, snap het nu.
    (denk ik) Je bent dus eigenlijk net weer gestopt met de pil en is dit nu dus jouw eerste ronde zonder de pil?
    Als dat zo is dan ben je hoogstwaarschijnlijk aan het ontpillen en dan duurt het even voordat je hormoonhuishouding weer goed op gang is en dan kan je onregelmatige cyclussen hebben. Soms kan het zelfs een hele poos duren voordat je je eerste echte menstruatie krijgt. Het is even afwachten.

Liefs,
    Gerrina

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @ Gerrina: ik zie dat het je 1e dag weer is meid.. :cry:
    Dus t is deze maand ook voor jou niet gelukt...
    Nou op naar de volgende ronde..en dat t nu is jou tijd mag zijn..(word wel is wat hè ;) )
    succes

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ik heb t zelfde 'probleem'maar ik bestel hier op de site mijn foliumzuur en testen.werkt perfect! binne 2 dage in huis.. :)

5. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    ok, dat is goed om te weten! Herken je dit ook uit eigen ervaring?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi lady's....

bij de etos... erg handige winkel voor als je niet gezien/gehoord wil worden.... de testen kun je daar zelf pakken... ideaal!!!!

hier wordt het nu zo onderhand toch wel een beetje spannend... morgen zou de ongi kunnen komen... (banner staat op de langste cyclus 33 dagen, en dat heb ik 1 x gehad, normaal altijd 30.....)
    spannend dus... ik voel niks... alleen een gesloten baarmoedermond die echt heel hard is.....

jullie een idee??

Gaan er morgen nog meiden testen???

tot later

7. Niet meer actief

Thanx Kimmiej
    Wordt idd es tijd ja :bounce:

We zullen deze maand eens goed ons best gaan doen ;)

Liefs,
    Gerrina

8. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Ikheb hem gekocht hoor huuuuuu echt heel spannend allemaal hoor! Gelukkig was ik alleen in de apotheek,...Mijn vriendje denkt dat ik nog geen test doe maar doe hem wel morgenochtend als ie dan positief is dan pak ik de test in als soort kadootje vind ik wel grappig! Pffff hoop idd dat ik nog kan slapen straks,..

xx sanne

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Mammairis van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Iedereen die die rottige :evil: :evil: weer op bezoek heeft gekregen volgende keer beter

Iedereen die op de wachtbank zit waaronder ikzelf succes.

Ik heb vandaag weer last van ochtend misselijkheid een hele strakke buik, en af en toe vervelende steken door mijn borsten.
    Maar ik weet het je lichaam kan je flink in de war brengen terwijl er niets aan de hand is. we zien het over 2 weekjes.
    Maar wachten duurd zo lang maar dat weten jullie ook wel.

Groetjes Alida

10. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland

ok, dat is goed om te weten! Herken je dit ook uit eigen ervaring?

(mm, Ik heb nu de quote pas door! )

11. Niet meer actief

Nee, ik zelf heb nooit last gehad van ontpillen. Vanaf de eerste maand zonder pil netjes een cyclus van 27/28 dagen.

Maar ik kom hier al een tijdje en lees dus veel ;)
    Er zijn blijkbaar meer vrouwen die wel last hebben van ontpillen dan niet.
    Maar in jouw geval is het ook denk ik niet erg. Zo kan je er (zoals je zelf zegt) beter aan wennen ;)

Maar voor hetzelfde geld ben je meteen zwanger :D
    Maar zelfs dan heb je nog 9 maanden om er aan te wennen, toch ;)

Ik wens je in ieder geval heel veel succes.
    En veel plezier hier op dit gezellige forum

Liefs,
    Gerrina

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk idee sanne... ik had de eerste posi test bij mijn vriend op zijn kussen gelegd... komt huis van zijn werk..gaat douchen en omkleden.... na 5 minuten rende ik al naar boven...kon niet langer wachten... helaas stond hij toen met een gezicht vol scheerschuim...... kussssssss hahahaha

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoi meiden!

Ik lees wel mee, maar heb nog niet zoveel geplaatst het eerste deel van deze cyclus.
    Heb steeds zoveel kwaaltjes ....dat ik er gek van wordt (en jullie niet ook gek wil maken! :(
    Na m'n ei zal ik wel weer wat meer deelnemen aan deze topic.

A.s. Vrijdag naar de gynaecologe voor een eerste afspraak (omdat we nog steeds niet goed zwanger zijn) Spannend. :rolleyes:

Voor alle klussers ZET EM OP!
    De wachters: Ik duim voor jullie!!
    Alle rode duivel visistes: Meiden jammer volgende ronde meer geluk!

Liefs, Mirre

14. Niet meer actief

Heel spannend. Laat je het ons morgenochtend ook weten wat de uitslag is? Ik duim voor een hele hoop positiviteit [-o<

15. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie medeleven,...haha doet me wel erg goed hoor aangezien ik er met niemand over kan praten,..! Natuurlijk laat ik het jullie weten! Misschien is ie wel negatief net als bij mijn eerste zwangerschap dat er gewoon heel laat een hoge dosis hcg in mijn urine zit! Ik moet dan toch echt eerst bloed zien wil ik geloven dat ik echt niet zwanger ben! Heb wel huismerk gekocht dat maakt toch niet uit he?? Pfff loop nu wel de hele dag al met zenuwe lijf, dat gaat ook niet meer weg denk ik?
    x sanne

16. Niet meer actief

@ Mirre

Heel veel succes as vrijdag.
    En natuurlijk heel veel succes en vooral plezier met het klussen de komende dagen. Ik hoop echt voor je dat het deze maand raak is [-o<
    Mag onderhand wel heh.

Liefs,
    Gerrina

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooooooooh Sanne, ik duim voor je meid!!!

rare vraag... baarmoedermond en zwanger... hoe zit het met dat ding.... hard/zacht/dichtbij/ver weg.... help

18. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Toevallig heb ik laatst ook gevoeld en die van mij is op het moment hard en dichtbij kan hem goed voelen,...hihi, dus als ik wel zwanger ben is dat een goed teken denk ik!

x sanne

19. Niet meer actief

Na je eisprong voelt het hard en gesloten. Hoe het zit met zwangerschap?
    Geen idee. Moet ik zelf ook nog ondervinden ;)

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik snap je wel hoor! Ik heb nl. ook eerst wel 2 maanden internet afgespeurd naar medetwijfelaars. Kon echt helemaal niks vinden. Maar mijn verstand en mijn gevoel zei wel 'ja'. Maar ik vond het zo onwerkelijk om echt daadwerkelijk te stoppen met de pil. Ik moest ook denken aan een (mannelijke) collega, die een keer terloops tegen me zei, 'wacht niet op het moment dat er een knop omgaat en dat je het ineens hééél graag wil, dat is er nl niet, althans niet bij ons. Je moet daar aan wennen en in groeien' Hmm, met dat in het achterhoofd ben ik toch maar gestopt met de pil. We hebben het de eerste maand ook bewust nog veilig gedaan, zodat ik aan het idee kon wennen. Maar na een week zat ik er al helemaal in, zeker als je een beetje op dit forum meeleest. Het kan me nu niet snel genoeg gaan!!!! haha, dus het komt allemaal goed meissie!!!

Deel Deze Pagina