Gerrina....WAT flik jij ons nou meiske?? Dat was niet zoals we hadden afgesproken... Volgende maand jouw maand...en denk erom dat je de duivels dan wegtrapt!! Gewoon negeren die krengen,haha De maand daarop is t mijn maand dan! Iedereen die binnenkort gaat testen veel geluk en de duimen draaien hier voor een posi test! Iedereen die nog ffkes moet wachten...een hoop engelen geduld! Iedereen ook een zoen!
sanne2... hier dus hetzelfde..kan er heel goed bij en het is echt heel hard...een soort puntje zeg maar en de opening is dicht... misschien wel een goed teken...laten we het hopen. Misschien moeten we het aan een zwangere dame vragen... dus dames van de maand september... tell us..
Whaaa, spannend!!!! Duim duim duim duim duim Als het bij mij ooit zover is, ga ik ze maar van deze site halen... Ik stond van de week bij de drogist, stond er toch maar mooi een collega achter me. Ik had hem niet eens gezien... Je zal maar net testen aan het kopen zijn...
Mjah...ik dacht ook dat ik goede afspraken had gemaakt. Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Ben ook van plan het nu op papier te zetten voor ze zodat ze het regelmatig terug kunnen lezen. Om misverstanden te voorkomen heh Kan dan niet meer fout gaan toch? Tegelijkertijd maak ik ook een routebeschrijving voor de zaadjes en vertel het eitje dat ze zich niet gauw moet gaan verstoppen. Genoeg gespeeld nu. Nu wordt het serieus Oktober jouw maand, Nien? Afgesproken. We gaan ervoor. Ik ga nu ff voor ATWT. Ben toe aan ontspanning. Liefs, Gerrina
ja dat zou ik ook wel graag willen weten of er verschil in zit. hoe je baarmoedermond dan staat en of die hard is of juist zacht. heb zelf drie kids maar nooit op gelet sorry. groetjes las
nee ik ook niet bij mijn vorige zwangerschap toen heb ik er ook niet op gelet omdat ze een verassing was! Dan ben je er niet zo heel erg mee bezig dan dat ik nu ben! x sanne
Okt mijn maand Gerrien! zeker weten! 2 jaar gelee werd me al voorspeld door een medium dat ik in juli 2007 zou bevallen van een meidje...of was t nou juni 2007... Anyway...onlngs is me weer voorspeld door een meiske waar ik veel vertrouwen i heb dat ik in okt zwanger zal raken...en dat klopt dan met juli 2007... Ook staan er daarna nog 2 zieltjes voor me klaar...yeahhhhhhhhhh mijn droom als meiske komt uit..ik wilde altijd graag een groot gezin... We gaan het allemaal afwachten en ondanks dat ik overtuigd bven dat het in okt raak gaat zijn ga ik mezelf deze maand net zo gek (laten) maken hoor, das toch wel leuk! Jij dan voor deze maand Gerrien? @las en sanne...wat ik begreep uit diverse berichten van de meiden van hier...is dat ze een zachte/weke baarmoedermond hadden toen ze zwanger waren...sommige herkende de zwangerschap daar al aan...
nou sanne, meer nieuwsgierige dames dan.... hoop dat iemand het weet... en anders komen we er zelf wel achter van de week....
nou sanne, ik hoop dat die baarmoedermond van ons ook geluk gaat brengen.... haha... ik heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet opgelet... en nu.... haha heb je normaal altijd een regelmatige cyclus??? 3 dagen overtijd is toch al best wat
Nou we zien het wel toch? Laten we ons nou maar niet gek maken! Normaal heb ik altijd wel een regelmatige cyclus maar ja een vrouw veranderd ook om de zo veel tijd volgens mij met haar hormonen, ik wel al anderhalve week last van borsten,..ach ik weet het ook niet hoor,...ga nu maar aan mijn eten,..hopen dat de tv mij enige afleiding bied vanavond maar ik kom hier ook nog wel even kletsten hoor! tot straks dan x sanne
Goh, ik wou dat ik zo iemand kende die me dat kon voorspellen. Nog 3 kindertjes erbij, Nien? Zou echt fantastisch zijn. Ik heb ook altijd een groot gezin gewilt. Als je nog jong bent droom je nogal wel es (nu nog hoor) Heb altijd minstens 3 kinderen willen krijgen. Maar ik kwam de man met wie ik oud wil worden pas op latere leeftijd tegen. Nu inmiddels al 35. Joh, ik mag al blij zijn als ik er eentje krijg! Ik had je al eens eerder verteld dat iemand me ooit zei dat ik een tweeling zou krijgen. Nou dan zou het idd wel opschieten hahaha. Maar ik dacht dus zelf meer aan een juni kindje en dus tweeling (ver doorgedacht) Dan zou het dus idd betekenen dat September mijn maand gaat worden of misschien nog Oktober. Ik hoop het echt zo [-o< Ik wil ook zo'n klein hummeltje in mijn armen houden. Had net mijn man aan de foon die natuurlijk gelijk vroeg of ik al bezoek had gekregen. Ik melde hem dat ie er deze maand maar weer es flink tegenaan moet gaan. Ben benieuwd of het bij jou uit gaat komen. Ik hoop het echt. En als ze gelijk krijgt mag je d'r bij mij langs sturen Liefs, Gerrina
hoi allemaal, ben weer terug hoor, het is mn nieuwe verslaving (hihi) man aan t werk, belt me vanaaf, vragen hoe het gaat.... lief he!.. maar eigenlijk gaat het goed, heb bergen met werk en daar word ik toch ook wel blij van, vanmorgen geslaagde meeting wat uit gelopen is op binnen kort een cursus dag zodat ik mn pupillen kan leren wat ik heb geleerd, tof he!! en heb lekker warme chocolade melk met slagroom gedronken met een lekker vette koek, koken doe ik vandaag niet wij eten brood(eigenlijk alles wat los en vast zit) aola
sanne, morgen ga jij testen toch?? ik heb er een positief gevoel over, en zal heel hard voor je duimen. aola
pff.. wat is er weer veel afgekletst Blijf duimen voor de meiden die nog gaan testen... En uiteraard voor alle anderen die in de komende ronde's eventueel moeten testen Ik heb maar even een test-stop ingelast Vrijdag had ik getest.. nega... maandag maar weer... ook nega... dus nu heb ik het wel even gehad met dat stomme eenzame streepje Heb totaal niet het gevoel dat de gaan komen, dus tja.. eigenlijk geen idee wat mijn "status" momenteel is...
Spannend Oek Oek, laten we hopen dat jou HCG-fabriekje ook een strage start heeft gemaakt! Succes, ik zal voor je duimen.
Hoi dames, aan al degene die de op bezoek gehad hebben... Jammer jammer jammer!!! Veel succes met de volgende klusronde! Aan al degene die nog in de twijfelfase zitten... Houd de zenuwen onder controle en hopelijk alsnog posi uitslag!!! Aan al degene die zwanger zijn......... PROFICIAT!!!! Geniet ervan met volle teugen. Weet ons te vertellen hoe het voelt met zo'n mini ukkepukje in je buik!!!! Larreke
Good evening lady's... net lekker gegeten... shoarma gebakken, met natuurlijk knoflooksaus, lekker stinken dus.... haha Oek Oek ik hoop voor je dat de duivels weg blijven en de HCG aanmaak langzaam, maar zeker toch goed op gang gaat komen... wachten wachten wachten dames....
Hoi aolala, Wat fijn dat jij een positief gevoel heb, word ik heel blij van! Ik heb zelf ook wel een goed gevoel erover. Op de 1 of andere manier denk ik het te weten maar ja zeker ben je natuurlijk nooit! Het enige miniminpuntje is mijn werk,...mijn collega is nu vier maanden zwanger en gaat tot eind april met verlof en ik ga midden april dan met verlof,..pffff hoe moet ik dat nou uitleggen,...had niet gedacht (als het zo is he ) dat het zo snel zou gebeuren! Dus die zenuwen heb ik er dan nu ook bij!! Het is en blijft voor vrouwen die werken toch altijd lastig om het hun baas te vertellen ik hoor het wel vaker. Maar wij hier thuis zullen er heel blij mee zijn!!! Nog een bordje erbij aan tafel GEZELLIG! x sanne