Helaas, de duvels zijn nu echt losgebroken... Heb dus al een week last van spotting, ben benieuwd hoe lang dit duurt. Straks bloed ik 1 1/2 week ! Hmmm.... moet dat met dat klussen daarna wel goed komen, want nu is het een dooie boel in bed (we houden niet van knoeien ) Maar ik las ook een aantal goede berichten, dus iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!! Liefs Eliza
Ik heb de test in huis liggen en ik denk dat ik morgen ga testen,...jullie zijn de eerste die het weten, haha Eliza wat jammer nou,............. , echt balen!! xsanne
oooooooh spannend, Sanne!!!! hoop dat ik op school, ergens tijdens de les op een computer kan kijken en snel even kan komen spieken of je een ukkie verwacht....
Hoeraaaa Astrid, wat super Gefeliciteerd lieverd en ook voor je vent. :flower: :cheers: Echt geweldig voor jullie Alle andere lieverds, ik las dat bij sommigen de ... weer zijn gekomen. Shxt! Vooral voor degenen die al wat langer wachten En voor de wachtenden blijf ik duimen. Morgen meer positiefs Veel liefs van Sophie :sunny: ps mijn temp. is van gisteren 36,7 naar vandaag 36,3 gegaan. Eindelijk normaal en denk ik niet dat ik misschien wel zwanger ben Voel me stuk rustiger. September gaat t worden en worden eicel en zaadcel een verliefd koppel die elkaar noooooiiit meer loslaten en helemaal in elkaar opgaan
eliza dat is balen succes volgende ronde :flower: ninetje we draaien de duimen extra het is je gegund :cheers: alle dames ook hoor :dwarf: Sanne2 oooooohhhhh wat spannend heel veel succes we denken aan je morgen als je de test doet de wachtende heel veel succes de klusser bopuw er op los gr maria
Balen Eliza. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt van die 1 1/2 week hahaha. Voorlopig nog maar even knuffelen dan in bed Liefs, Gerrina
joepieee, het wordt weer een beetje drukker.... gezellig zo hier he... hopelijk waaien de goede hormonen hier rond.
Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd. De meiden die in de wachtkamer zitten.. spannend!!! En de meiden die doorgaan naar de volgende ronde, kop op!!! en heel veel klus plezier.
Heeeeee GO JINGELS GO JINGELS GO JINGELS hehehehe elke keer als ik je zie moek een dansje doen. Vind het zo leuk voor jou. Nou ikke nog :tongue:
hoi, net ff vlug bijgelezen aan alle zwangeren, dikke proficiat! Ik denk o.A. aan marmmaris, mariska, jingles: proficiat Heb er nog vergeten zeker? sorry Aan de NOD'ers: heel veel succes, ik duim mee! Aan de klussers, klus ze! We gaan ervoor
Zover ik nu gelezen heb hebben we dus al 3 zwangeren in de maand september en we zitten pas op dag 5 van september. Dit moèt gewoon een vruchtbare maand zijn (klinkt voor mij ook als muziek in de oren )
Gerrina, ik leef met je mee meid. Op een geven moment heb ik elke dag als ik die nod-pagina's bekijk, zou die al zwanger zijn, of die. Ik leef enorm met iedereen mee, en ik gun het iedereen van harte. Ik blijf ook gewoon op de nod-site komen, vind het veel te leuk hier.
Ik zat even met mijn banner te klooien... Nu is hij kloppend, het wilde ff niet namelijk :O Maar nu klopt ie a.s. maandag is mn NOD