NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Vissie, ook van mij bedankt. Vergat ik nog te zeggen :)

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Geen idee, hoe dat kan.. eigenlijk... Sophie..

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Grmbl, begint die zeurbuik nu alweer????? Ik wordt er niet goed van... :(

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @ Sophie...Ik heb ook eigenlijk geen idee..
    Miscchien idd omdat het gemiddeld is?
    Het werkt denk ook alleen maar bij een preciese cyclus denk ik...

@ Tigger..die zeurbuik en zeur borsten zijn hier nog niet eens weggeweest! Na mijn ongie, netjes op tijd gen ik zelf getwijfeld er nog een test tegen aan te gooien ook omdat de misselijkheid aanbleef.
    heb dit overigens niet gedaan hoor.

Ondertussen probeer ik me er maar zo weinig mogelijk van aan te trekken...ook niet nu mijn borsten steeds meer gaan steken en aanwezig gaan zijn...en jah...de kramp komt ook weer terug..maar goed joh..ik zit nu al weer in mijn vruchtbare week...

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx voor jullie antwoorden. Ik ga gewoon van zondag uit. Voelde vorige keer mn eisprong, dus merk t vanzelf :)
    Klussen toch bijna elke dag ;)

Lijkt me irritant om constant zeurbuik en zeurborsten te hebben.
    Zou dan (ook) de neiging hebben constant te testen ;)
    't zou wat zijn als je opeens ontdekt dat je al paar maanden zwanger bent.

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Gek genoeg heb ik nu voor het eerst gevoelige borsten. Alsof ik ze met de onderkant ergens tegenaan heb gestoten. En die buik rommelt net zo erg als dat ik ongi zou worden?

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik kom me ook aanmelden voor september! Hopelijk hebben we deze maand wat meer succes! Hop naar ronde 2!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Marisha, welkom hier!

Ik moet zeggen dat ik het zo ontzettend fijn vindt dat we hier ons hart kunnen luchten, kletsen en steun vinden aan elkaar... haha lekker sentimenteel maar ben een beetje emo vandaag dus moest het even kwijt

Dus meiden, allemaal (alvast) bedankt en ik hoop dat we allen snel zwanger zullen zijn van een prachtige gezonde baby!! :D

Kus
    Manuela

9. patrien

patrien Niet meer actief

jeetje september begint weer aardig druk te worden zeg.
    ballen voor alle bloeders, bij sommige die ik gevolgd heb in het NOD van augustus was het echt heel spannend.
    bij sommige beginnen nu ook de "klus"dagen aan te breken. ook hun wens ik suc6 en dat het deze maand maar veel raak mag zijn.

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden, ik kom ook bij september kletsen.
    Mijn nod is om en na bij 3 september. Ik had me vorige week hier al kunnen melden, maar doordat ik griep heb gehad, heb ik weinig bij de pc gezeten.
    Dus bij deze!
    Heb er nog niet echt regelmaat in zitten. De laatste cyclus was 27 dagen en die er voor was 35 dagen. We gaan dus maar van 27 dagen uit nu en houden voor de zekerheid maar wat langer aan.
    Ik hoop dat dit voor iedereen een vruchtbare maand mag worden!

11. Terese

Terese Fanatiek lid

12. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ja terese je hebt je eitje gelegd nu je haan het werk laten doen :D
    jeetje is hier goed door gebroken zeg een week overtijd heet misschien ook pijn
    :cry :cry:
    ken hetwel 1 dag heb hele nacht en nu nog gezeur jeetje
    misschien dat nu eindelijk mijn ongi's normaal worden heb dit namelijk niet echt
    en volgens de gyn heeft iedere vrouw er best een 1 a 2 3 dagen last van de we zien wel
    welkom iedereen die er voor sept erbij gekomen is hihi

gr maria

13. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Hallo meiden uit het september-forum!

Lichtelijk teleurgesteld (inmiddels, gisteren was ik echt in zak en as :cry: ) kom ik mij hier melden. Ronde 7 is aangebroken, hopelijk is dat het geluksgetal.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Kop op M & M en Pip!

Nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Succes!!!

15. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    @Terese: dank je wel. Na de teleurstelling is het ook wel fijn dat er weer een nieuwe ronde begint. Eerste helft cyclus is toch een stuk leuker dan de tweede helft. Begin nu ook met temperaturen om nog een beter inzicht te krijgen. Voor jou breekt nu een spannende tijd aan! Volgens mij heb je genoeg geklust ;) om goeie kansen te hebben

16. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Alle meiden die ongi geworden zijn, kop op en veel sterkte!!!

Hier is het gelukkig weer achter de rug en komen de klusdagen er weer aan. Ben benieuwd of ik deze keer iets merk van m'n ei... :rolleyes:

Vorige maand hebben we waarschijnlijk precies verkeerd geklust. 14 dagen voor m'n NOD hadden we veel geklust en toen kwam m'n ongi bijna een week te laat... Hoop dat 't deze maand mooi op tijd is, ik ga nu maar uit van een cyclus van 29 of 30 dagen.

17. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja, ik ben benieuwd! Ik voel me een stuk beter dan de afgelopen dagen. Was zo sjacho en depri. Vraag me niet waarom.

Ik ben benieuwd wat mijn lichaam gaat doen!

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Terese, er zat gewoon een ei dwars ;)

Welkom aan de anderen die teleurgesteld een nieuwe ronde in zijn gegaan. We gaan er weer voor!! Laat er veel positiviteit in de lucht (of beter gezegd in iets anders) hangen de komende maand.
    Ik ben ook aan t aftellen naar vruchtbare dagen :)

Hier nog wat extra aanmoediging voor allen:
    =D> :({|= [-o< \:D/

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ja weer een nieuwe voor de volgende NOD. vannacht zijn mijn :evil: doorgekomen (volgens mij)

DUs we gaan positief weer door naar de volgende periode.

Ik ben nu op t werk, voel met niet 100% door de krampen en het regent ook nog haha wordt je vrolijk van he.

Iedereen volop succes gewenst deze maand!

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heh Angel Eyes, ik zag je berichtje al bij NOD augustus. Wat balen joh.
    Welkom in elk geval hier.

Deel Deze Pagina